Ik moet eerlijk zeggen dat ik die negatieve testen ook wel verhelderend vond. Ook al waren ze misschien te vroeg, en had ik daarom nog een KLEIN beetje hoop, het zette mij ook weer even met voeten terug op aarde. Ik was toen ineens veel nuchterder en minder gespannen, en kon mezelf makkelijker voorhouden dat ik op mijn ongi ging wachten. Verassing was des te groter (en ongeloofbaarder zeg maar) toen het toch positief bleek.. Dus stay cool en wacht af... Ohh ik wilde dat ik meer voor je kon doen. Duimduim!
Vervelend voor je Lies. Misschien helpt het voor jou ook om te testen. Op die manier ben je misschien minder gespannen en andere fysieke klachten en kan de ongi doorbreken. Zodat je snel weer volgende ronde kunt aangaan.
Ja precies, ik kan nu de spanning loslaten en me focussen op ongi worden. Als ik gespannen blijf dan ga ik het misschien wel ophouden. I'll stay cool ik wil alleen zooooo graag en het is zooo balen dat ik dit gewoon niet in de macht heb. Ben ik nie gewend hihih. Ik begin em ook steeds meer te knijpen omdat ik 31 word dit jaar maar goed, kon er ook niets aan doen dat we eerder niet zwanger zijn geworden. Ben nog maar net af van vaginisme.
Precies. STAY COOL! Hou dat vast, hahaa! En idd, je kunt er niets aan doen. Het komt wel goed schatje. En is het niet nu, dan wel straks! zijn genoeg mensen die in de 30 zijn en nog kinderen krijgen.. dus komt heus goed!!
Heb gister negatief getest, nu hopen dat mijn menstruatie heel snel komt. Of niet natuurlijk! Hing net wel boven de WC, zo misselijk, er kwam alleen niks!
Geeft de moed nog niet op. Alleen bloed bij het afvegen kan nog een innesteling zijn. Wacht het nog even af.
Hoi Keef, Ik heb ook mijn eisprong rond de 27e of 28e gehad,zondag en maandag beetje steekjes en dat was het.Wel vreemd: walg ineens bij de gedachte aan koffie terwijl ik normaal een paar espresso's op kan.Raar? Ik heb ook ineens flink wat witte afscheiding na mijn eisprong,dat is toch vreemd?
Die WITTE AFSCHEIDING, die heb ik ook. Vraag me af of dat een zwangerschapsteken is. Ik wil al wel graag zwanger zijn, maar we doen het nog wel een soort van met condoom. Heb echter ook witte afscheiding nu. Niet zoveel als rondom de eisprong. Heb jij dat ook Zonnestraal28?
Het is nu minder maar toch vrij veel voor zoveel dagen na eisprong.Echt geen idee wat het betekent, had verwacht dat het minder / dikker etc zou worden zoals je vaak leest richting menstruatie.
Spannend zonnestraal, ik heb hem ook de 27e of 28e gehad ( 26 positieve ovutest).. Hebben jullie verder al wat meer symptomen?? Ik voel niets... gister (dinsdag) even 1 minuutje flinke steken gevoeld onder mijn navel.. maar niet links of rechts en ook niet echt enorm laag. Afscheiding heb ik bijna niet.. valt me juist op dat het zowat niks is!! ben enorm benieuwd. wanneer ga jij beginnen met testen??
Ik echt helemaal niks meer gevoeld, nog geen symptomen verder.Wilde pas volgende week vrijdag testen,eerder kan haast niet toch? Wanneercga jij testen? Wel leuk dat we rond zelfde periode zitten, hou je me op de hoogte?
Hai meiden Ik herken het ook de steken... het is net alsof sinds 2 dagen mijn buik gespannen staat en als ik een wat te snelle beweging maak doet het me meteen zeer... sinds gisteren af en toe steken in mijn borsten... maar ik weet ook niet wat ik ervan moet denken... want de vorige 3 keren had ik ook van dit soort symtomen. Ik zit nu in mijn 4de ronde met KID en ik heb 26 Maart mij eisprong gehad ( die was een week te laat, 23ste dag ) daardoor is volgends de gynacologe +- 10 April mijn dag dat ik kan testen... Ik merk wel dat het steeds moeilijker wordt als uiteindelijk toch de menstuatie doorbreekt... please laat het deze keer weg blijven!!!
Wat bij mij opviel was dat ik ook witte slijmerige/natte afscheiding kreeg, ook op zoveel dagen na ei dat ik dacht: huh, nog een ei? Maar goed.. het bleef maar en het bleef maar.. en heb het nog steeds en zie banner.
Ik heb wel eens gelezen dat het een zwangerschapssymtoom kan zijn die slijmerige/natte afscheiding... ik weet alleen niet meer waar... Gefeliciteerd met de zwangerschap!!!
Mijn ongi is in nog geen velden of wegen te bekennen.. grrr.. waar blijf je hoofdpijn, pms, rugpijn, pukkels en krampen. Ik wil weer verder met ronde 5!
Ja ik las het ook hier een keer ergens geloof ik.. en had het toen ook wel in mijn achterhoofd, maarjah, met die negatieve Sensitest op 4 en 5 dagen vóór NOD geloof je het toch allemaal niet meer zo... En dan krijg je dezelfde frustraties als diegene hierboven schrijft hahaha!! Ohh en dankjewel dat jullie ook maar gauw zoiets moois mogen meemaken!
@ fleur ja snap je helemaal ik heb dat ook of zwanger of ongi want dan is er iig iets ipv van niks en wachtten....
Ik heb net ook steken rechts onderin gehad! Is maar iets voor een kwartiertje en toen was het alweer over.een collega reageerde al van dan ben je zwanger.maar weet het niet deze week al 2 testen gedaan maar negatief helaas! Vaandaag is mijn 4nod. Ga het weekens maar weer eens testen hopen dat ik dan wat meer weet!
Hoe ver in je cyclus ben je nu? Ik zou, als ik uitga van mijn langste cyclus tot nu toe, mijn uiterlijke NOD ongeveer op 10 april moeten hebben. Vroegst mogelijke NOD is 6 april. Gister negatief getest. De natuur speelt echt spelletjes met me, maar ik blijf positief uitkijken naar de volgende ronde.