Ja klopt ik herken het ook allemaal die stress van wel of niet... hahaha Dank je iig, wij hopen het ook dat het eens raak mag zijn...
Komt helemaal goed hoor, vertrouw je eigen lichaam ipv hem te wantrouwen. (makkelijk zeggen vanaf hier, sorry) En Roxannekuh, ik heb die steken ook een kwartiertje gehad en bij mij was dat ongeveer 7 dagen na mijn ei, en dat is achteraf bij mij in ieder geval de innesteling geweest.
Dag 31....(vorige 38,60,48dgn) Heb deze maand ook lang ovutesten bijgehouden om eens te kijken hoe mijn cyclus werkt.... Zal zo een nieuw topic openen om eens te kijken of jullie er iets in mijn lijst kunnen ontdekken...snap er niks van... In welke ronde zit jij fleur?
Succes Fleur82, ik zit precies als jij met de dagen... in het ziekenhuis zeiden ze dat 10 dagen na de inseminatie kan ik testen.. dat zou 6 April zijn... en mijn NOD is 9 April.... Dus ik moet ook nog ff geduld hebben pffffff hahaha Met al dat geduld wat je moet hebben... hebben we de puf-cursus iig al gehad hahaha
Ik ga nu de 5e ronde in. Jouw dagen zijn ook onregelmatig zie ik. Waardeloos heh! Maar ik heb wel gemerkt met foliumzuur dat de cyclussen wel iets korter zijn nu. Slik je dat al?
hahaha heb het puffen zeker onder de knie! Doe jij nu IVF? Na hoe veel rondes heb je dat besloten en hoe oud ben je, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen....
hi fleur, ja idd echt waardeloos. nee deze maand nog niet. ben deze maand wel begonnen met shatavari dus even kijken of dat iets helpt om mijn cyclus korter te maken.
Ja hoor dat mag je vragen, mijn vriendin en ik doen KID, en we zitten nu in ronde 4, en ik ben 32 jaar
Zijn jullie ook zo vreselijk moe? Ik herken ook de afscheiding en continu vochtig,is dat normaal? Aangezien ik nog niet eerder eisprong zo duidelijk wist door onregelmatige menstruatie nooit op gelet
Pff ikke wel!! Veel afscheiding, steekjes en moemoemoe. Maar savonds opeens een opleving waardoor ik toch laat naar bed ga. Zit pas op 6dpo maar begin al wat testdrang te voelen. Zondag op zijn vroegst doen. Ben dan 9 dpo. Ook vroeg maar ja.
Ja ik ben bekaf. Net was opgevouwen, en nu alweer dizzy en zit in de bank.. en moet vanavond ook nog sporten, oeeffff.... Je moet ff een nieuwe banner nemen! Dan weten we ook hoever jij bent enz handig! Want hoever ben je nu? En eerste kindje? En wanneer is je NOD? En wanneer mag je testen? Ik vergeet dat echt altijd als iemand geen banner heeft... zijn ook zoveel mensen hier!
Ik moet ff van mij afschrijven... want dat wachten en de onzekerheid begint nu bij mij ook steeds meer te komen.. verschrikkelijk.... ik heb een soort of krampjes/steekjes... en dat de hele dag... gisteren ook.... en ik wordt nu steeds onrustiger van is het nu wel een goed teken of niet.... en ik kan wel gaan testen... Maar als ik te vroeg test schiet ik er ook niets mee op, pfffff... als de uitslang dan negatief is is het weer een tegenvaller net als de andere keren... toen voelde ik ook van alles en was het uiteindelijk niets... Niet leuk die onzekerheid en gemengde gevoelens van welles nietus...
Ahh niet leuk =( maar toch verstandig om lekker te wachten. Ik testte ook steeds wit, en was toch zwanger. Sterkte!
Mijn banner aangepast en inderdaad eerste kindje Aangezien de eisprong ergens vorig weekend was gok ik op volgende week vrijdag testen...Gezien mijn bizarre cyclus is het nogal lastig.Wel spannend, hoop zo dat het raak is!
hallo allemaal, ik heb dus ook van die steekjes gehad, maar dacht er niet veel van. maar nu heb ik ook elke avond een rommelend gevoel in mijn buik en heb een tijdje elke dag waterige afscheiding gehad. dan komt er nog eens boven op dat ik al 2 weken over tijd was voor mijn menstru. gister een klein beetje bruin bloed, maar is nu weer helemaal over. ben toch wel benieuwd, maar ben te zenuwachtig om te testen. hoe staat het er met jullie voor dames? ik vind het leuk om iedereen zijn ervaringen te lezen en allemaal heel veel succes en voor sommige gefeliciteerd!!!!
Ik weet niet wat er met me aan de hand is maar ik voel me totaal anders.... telkens een wisseling van een steekjes/zeurend gevoel ik mijn buik gisteren en de 2 dagen ervoor. Gisteren was het net alsof ik een gevoel van rust over mij heen kreeg... ik dacht meteen van ( ik moet zwanger zijn ), maja dat weet ik natuurlijk niet zeker... ook gisteren een warm gevoel, savonds getempt.. 37,7. Vanacht gedroomd dat ik zwanger ben, en een baby in bad deed.. Vanmorgen vol gevoel en het idee af en toe last te hebben van druk onder mijn ribbenkast en onderrug zeurt, borsten voelen anders, maar ik kan niet utleggen hoe... ik heb het nu weer warm, net weer getempt 37.4 en ben een heel klein beetje misselijk en heb wel wat gegeten en gedronken.... Is er iemand die weet wat ik hier mee moet??? Herkend iemand dit? De vorige 3 pogingen had ik ook wel eens wat buikpijn, hoofdpijn enzo.... maar daar was het dus negatief.... nu ben ik een beetje bang om te testen.... heb het wel met mijn partner over had om het aan mij over te laten wanneer we gaan testen... morgen of overmorgen of pas de 10de....
Heey Bobbelibobski, Hier hetzelfde. Ik heb het ook. Ben misselijk, heel duizelig, moe, last van mijn borsten (kan niet echt beschrijven hoe) en ik heb sinds gister steekjes links onder in mijn buik. En over die dromen.. de laatste tijd heb ik ook hele drukke dromen. Over dat ik zwanger ben of een kind heb, maar soms ook over hele andere dingen. Het schijnt ook een symptoom te zijn van zwangerschap. Je weet het natuurlijk maar nooit. Het zou wel erg leuk zijn. Ik zie dat je over 2 dagen al kunt testen, spannend! Ik duim voor je. En weetje? Soms voelt een vrouw dat ze zwanger is, zonder dat je 1 van de symptomen hebt. Je kunt het helaas nog niet 100% weten, maar het zou ook weer niet leuk zijn als je alles kon plannen toch? zo van; schat, zullen we de 18e even zwanger worden? Ben heel benieuwd naar de uitslag van je test! xx