Spannend hoor. Maar elke dag testen heeft geen zin denk ik hoor... :O dat is wel een hele dure!! Ik testte de ene dag, en alssie sneeuwwit was pas na 3 dagen weer. Maar dat moet je zelf weten natuurlijk
Hoi meiden hier het zelfde zere borsten rommelde onderbuik ander dan ongi pijn last van slijm en verhoogde temp ik hoop het zo is ronde 6 dus zou heeeeel fijn zijn als het gelukt is !! Morgen zou ik ongi Moeten worden dus hoop zo dat het weg blijft!!!!Succes allemaal en blijf iedereen volgen! En gefeliciteerd voor iedereen bij wie het wel raak is!!
Helaas... mijn menstruatie heeft doorgezet... vanmorgen was het feest voorbij. We hebben besloten nu een maand over te slaan... ff het hoofd vrij maken... 10 Mei gaan we trouwen dus nu eerst daar nu ff van genieten... Na de bruiloft dus nieuwe ronde en nieuwe kansen!!!
Heey allemaal, Ik heb, naast al mijn andere symptomen, weer iets nieuws! Mijn tepels zijn donkerder geworden (het middelste soms tegen het blauwe aan) en ik heb bruine afscheiding na het klussen ineens. Ik hoef pas over 4 dagen ongi te worden, dus weet iemand wat dit is en of het wel goed is? OMG ik kan al na 4 dagen testen!!! Zooooo spannend!!!!!!!!!!! xxx
Hier nog iemand met steekjes/plopjes en zeer rommelende darmen. Ook erg veel last van de ogen heb prikkerige ogen en heel vervelend een pukkeltje op het ooglid.. Ook veel dromen/nachtmerries is dit herkenbaar?? De hele dag opgeblazen gevoel en vaak plassen.. Moet nog even in spanning afwachten. Hoop zo dat he raak is!
Ik ben nu wel nieuwsgierig hoe het is afgelopen bij Totaly...? Jammer Bobbelibopski, en wel lekker om even een maandje te relaxen. Whaha dan maar een duur kind, prachtig. Ach, waarom niet. Die dingen zijn te koop, moet je lekker zelf weten Het kán een symptoom zijn Angeliique, kán.... ben benieuwd en duim voor je!! Ik moet eigenlijk nu pas vaker plassen Melkchocolaatje. Omdat mijn baarmoeder gaat groeien. Heb dit in het begin niet echt gehad.. Had wel ietsje rommelende darmen, maar verder had ik in ieder geval niet wat jij hebt, maar dat zegt ook niets, want ieder mens is anders. Maar nu heb ik in ieder geval je vraag beantwoord hihi