hoi Dames, ik denk dat ze 1 symptoom er nog wel bij kunnen voegen als herkenbaar symptoom van zwanger zijn.... bij alle drie mijn zwangerschappen was mijn urine troebel, alsof er meel in je urine zit allemaal kleine witte deeltjes zweven er in...en hier kwam ik achter als ik overtijd was en in een bekertje ging plassen om te testen. hebben meerdere dames dit ook gehad hier?? ik hoor het namelijk van meerdere vriendinnen en familieleden
Had ik ook maar werd gewoon ongi. Dus eigelijk een verwarrend iets als ik het eerlijk mag zeggen. Groetjes Lover
ooooh sorry, bij mij was het in ieder geval wel zo, ik wist al dat ik zwanger was alleen door naar de urine te kijken...
ik had het ook toen ik een paar dagen over tijd was maar ik bleek niet zwanger te zijn. nu gaan we aan een nieuwe ronde beginnen nieuwe ronde nieuwe kansen
ik heb dat nu al een paar dagen, terwijl ik geen afscheiding heb momenteel....viel me op, maar had er nog niet echt aandacht aan besteed.. Twinny
bij mij hoorde het er waarschijnlijk gewoon van nature bij.... was namelijk niet zwanger....... Twinny