Oh oké, ik zag sterretjes dacht misschien al eerder bloedverlies. Vond dat zelf nooit zo'n fijn idee als het al vanaf 10 dpo aan het afbreken was ook al zette het echte bloeden dan pas 2 dgn later door. Maar 11 dgn is prima inderdaad. Snap dat je wat terughoudender bent, je leest hier natuurlijk ook niet de positiefs te verhalen allemaal Ik duim voor jullie in elk geval, al lang genoeg aan het wachten.
Hoi dames, 13 en 14 februari had ik een positieve ovulatietest (smiley clearblue). Ik weet dat ik niet elke dag nauwkeurig genoeg op hetzelfde tijdstip temperatuur maar je zou verwachten dan nu na de eisprong (zou toch nu wel gesprongen zijn?) dat mijn temp wel zou stijgen toch? Ik had vanochtend een daling. Kunnen jullie mij helpen hiermee? Ik ben wat nerveus dat de temperatuur niet stijgt. Ik heb voor het eerst sex gehad op het juiste moment namelijk .
Klopt hoor ik had 2 dagen voor het doorbreken spotting. Mn gyn zei in het eerste gesprek al dat het niet bewezen is dat progestoron??? helpt. En dat als het nesteld je hormonen het zelf oppakken en voldoende gaan aanmaken.
Heey meiden. @Rosa5 niet leuk. @vlinderCN 11 is netjes toch. Heerlijk zon positieve man. Hiero gaat zn gangetje, merk dat ik het spannend gaat vinden dat ik over 10dagen afspraak heb Eene kant wil ik graag weten wat er "mis" is. Andere kant niet.
@khloe877 kan me voorstellen dat het heel dubbel voelt. Hier temp enorm gedaald, dus waarschijnlijk was eisprong 1 dag eerder dan waar ik eerst de override had gezet. Tenminste als ik kijk naar mijn temp van 3 cyclussen met ei in een grafiekje. Dan zou ik nu op 14dpo moeten zitten. Ben benieuwd of mijn lf deze keer weer 15 dagen zal zijn. Afgelopen rondes was dat wel zo maar jaren geleden was dit altijd 13/14 dagen. Tenminste voor zover ik weet.
Oké game over hier. Als ik mijn override nu goed heb staan was mijn lf 14. Was hij 1 dag later dan was hij 13. Sowieso dus 1 dag kortere lf. Nog steeds lang genoeg uiteraard maar toch bevestigd het een beetje mijn gevoel dat het gewoon geen goede eisprong was. Daarnaast twijfel ik of ik door wil gaan of even de boel op pauze zet. Heb 2 dagen om te beslissen want anders op cd 3 weer starten met clomid.
Hoezo was het voor je gevoel geen goede eisprong dan? 13 of 14 is prachtig toch? Je kaartje zag er mijns inziens mooi uit. Goede verhoging na eisprong en normaal qua dagen. Maar ik ben ook maar een leek
Mijn eisprong moet op cd 17 of 18 zijn geweest maar op cd 19 was er op de echo van de 2 follikels nog maar 1 mogelijk vindbaar maar die was op dat moment nog maar 11mm. Vanwege het zichtbare vocht en mijn temp verhoging moet er alleen wel een eisprong zijn geweest maar ik vind het zo moeilijk te rijmen met het beeld van de echo. Plus normaal gesproken heb ik echt vruchtbaar slijm en andere eisprong signalen nu niks. Ook niet echt progesteron klachten.. het zijn eigenlijk kleine dingen bij elkaar waarvan ik denk; nee dit was gewoon geen goede ronde.
Balen Rosa! Qua temp lijkt het toch een goede eisprong te zijn geweest maar goed het heeft sowieso niet mogen baten Even pauze ivm bijwerkingen clomid?
Ja vorige ronde had ik er denk ik echt last van, kan toeval zijn maar weet het niet zeker. De kinderen hebben vakantie, heb veel afspraken staan de komende tijd, dus heb eigenlijk geen tijd om labiel te zijn nu Daarnaast moet ik het nu zonder controle van de arts doen en ook dat vind ik moeilijk. Andere kant wat als het weer maanden gaat duren en ondertussen ben ik ook al bijna 38.. zucht lastige keuze
Tja moeilijk idd..maar je moet sowieso een paar rondes zonder arts nu? Dus dat staat dan los van wel of geen pauze toch. Kans dat je lichaam het zelf nu "goed" doet? Of val je dan meteen terug in een lange pcos cyclus?
Sowieso nu een half jaar zelf met clomid aan de slag inderdaad. Geen idee wat mijn lichaam zal gaan doen, eigenlijk sinds okt'17 redelijke cyclussen gehad op 1 lange ei loze ronde na dan.
Oké, wat zou het voordeel dan van clomid zijn? Wellicht 2 eitjes en iets meer kans? Persoonlijk zou ik het dan even een ronde overslaan maar snap je twijfel..
Dus jij denkt dat hij op de 22e is geweest? ik denk nu. . had ik het ook de 21e nog maar gedaan. Maar wie weet is dit genoeg!
Ik weet zeker dat hij op de 22e is geweest (gezien je temp). Ps.. je had 13 feb een posi ovu en de 14e ook. Waarom heb je die van 14 feb niet in je kaartje staan?