Stelt me gerust dat jullie precies zelfde denke dr over.. net als ik. Zou het graag aan mn beste vriendin willen vertellen. Aleen zij is 2 weken terug met 34 wk bevallen en wil niet haar mee lastig vallen nog. Die heeft nu genoeg aan dr hoofd
Heb je al eens getest vandaag? Ik vind je temp wel hoopvol En mocht ie posi zijn, dan kan je dat gelijk aangeven vanmiddag
Ja maar dat had ik niet moeten doen.. Negatief Maar ik test vaak laat positief en mn gevoel zeg niet raak.. Aleen ik zie dr niet uit, mn gezicht is nog nooit zo onrustig geweest. Stress?
Hey meiden Na heb de afspraak gehad. Zaadonderzoek was goed. Hij heeft echo gemaakt om na baarmoeder en eierstokken te kijke.. zag goed uit. Bloedonderzoek gehad uitslag volgt nog kijken of mischien schildklier is. Hij gaf ons grote kans om zelf zwanger te worden. Moet tot zomer zelf proberen. Wel volgende cyclus als ongesteld word meteen bellen voor een scan met vloeistof om te kijke of alles open is. En anders na de zomer traject in
Ja ik ook, weer stapje verder. En fijn dat deze meneer heel rustig is en in ons dossier verdiept had. Maar hij was heel positief, bij het weg gaan zei die hopelijk bel je me gauw op de je zwanger bent voor een echo.
Hi dames, Ik voel me echt onzeker! Vrijdag/zaterdag heb ik positieve ovulatie test gehad. Maandan een mooie tempverhoging en vandaag opeens temp gedaald. Ik voel wel steekjes in mijn buik/eierstok en in mijn borst. Ook veel afscheiding. Nu durf ik niet meer te tempen....
Hier vanmiddag afspraak in het ziekenhuis. Even een echo waar mn eisprong blijft. Eigenlijk niet later dan dag 15 een positieve test. Nu dag 17 en vanmorgen was hij nog steeds negatief.
Denk het niet hoor.. heb beetje ongi gevoel. Heb wel weer beetje hoop na gistere dat mogelijk is.. hopelijk gauw positief test.
Ja balen..de fertiliteitsverpleegkundige was er niet. Vrijdag afspraak met haar. De vragen die ik stelde over het waarom ed. Kon deze verpleegkundige niet beantwoorden.
Vind dat altijd zo frustrerend als je geen antwoorden krijgt en moet wachten. Je zou zegge moet toch iemand aanwezig zijn die dat wel kan. Vreselijk dat wachten