@Rosa5 bedankt voor de tip met focus! Ga ik onthouden. @vlinderCN Ja daarom vindt ik het ook vreemd, 2 tegenovergestelde 'waardes'. Vanavond maar een testje wagen. Krijg nu al de zenuwen haha. Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik ovutesten ben gaan doortesten dit keer. Soort van bevestiging ofzo omdat hij al 2x positief was en ik het zeker wilde weten of eisprong wel was geweest...
Ooeeeeh spannend!!! Alleen je temp is wel wat gezakt en dan zou je denken dat hij bij een zw hoog blijft, al heb ik er ook weer niet zo verstand van hihi. Ben benieuwd
Ik zit midden in mijn ongi, CD2. Ben blij dat ik even een weekje rust heb, merk meteen dat ik beter slaap. Je bent er toch wel veel mee bezig als je graag zwanger wil worden. Maarja, op naar ronde 3!
@vlinderCN: ja ik zag het al. Spannend! Hopelijk morgen ook hogere temperatuur. Dan kom je alweer aardig in de buurt toch? @Rosa5: waarom had jij toen voor NOD ovulatietesten gedaan? @Dicky88: weet je al meer?
@Indy89: ja, je kunt er zo mee bezig zijn hè. Al vind ik die eerste week ook zo lang duren. Dan lijkt het allemaal nog zo ver weg, eisprong, weten of het gelukt is. Tweede week heb ik dan alweer een echo en dan meestal ook snel iui. Maar die eerste week moet ik echt zo moed verzamelen om weer door te gaan en weer een hele maand in de wachtstand door te brengen.
Ik kan me voorstellen dat het voor jou en mensen met andere vruchtbaarheidstrajecten extra zwaar is. Op naar IUI 5? Zet hem op! Hoelang zijn jullie al bezig?
Ik ben alleen, dat maakt het wellicht ook nog extra zwaar. Eerst bijna een jaar wachtlijst voor een donor en allerlei onderzoeken. Dan voel je echt de gijd wegtikken. Zo naar vond ik dat. Toen had ik ook zoveel angst dat hrt nooit zou lukken en ik nooit moeder zou worden. Dat is iets minder sinds ik aan het proberen ben, maar af en toe vliegt me dat nog steeds aan. Echt gestart met IUI in juni. Maar na 2 pogingen maand pauze gehad vanwege de zomervakantie. Weer een maand voor niks voor m'n gevoel. Poging 5 ergens komend weekend gok ik. Ik heb gelukkig een korte cyclus.
Hoi meiden, mag ik mijn temperatuurvraag bij jullie in de groep gooien? Ik denk dat mijn cyclus nog wat in de war is door operatie aan bbz vorige maand, maar ik begrijp niets van mijn temperatuur. Na mijn positieve ovulatietest gehad en vruchtbaar cervixslijm heb ik de volgende dag IUI gehad, maar die dag was mijn temp al omhoog. Ik dacht dus dat ik een hele korte lh piek had en te laat was met de inseminatie, maar de temperatuurstijging zet niet door. Zou ik toch geen eisprong hebben gehad? Dit is mijn kaartje Ik hoop dat iemand mij kan helpen met de interpretatie van mijn kaartje.
Wat naar van je bbz! Misschien dat je lichaam nog aan het herstellen is? Ik kan hier geen eisprong uithalen maar ik zie op je vorige kaartje ook behoorlijk lage temperaturen na eisprong. Temperatuur je heel precies en rectaal?
Hoi, bedankt voor je snelle reactie! Ik temperatuur iedere ochtend 06.30 rectaal. Behalve vorige week zondag, toen was ik de wekker vergeten. Ik denk idd dat ik geen eisprong heb gehad, ondanks positieve ovulatietest
@Chitje helaas zet t niet door de hogere temp. Heb ook het idee dat mn progesteron klachten alweer erg afnemen. Wakker worden voelde anders, kan het niet omschrijven maar voel dat ik dagen hiervoor door hormonen wakker wordt (gehouden). Toiletteren en honger ook weer minder en het trekkerig/branderige gevoel begint weer beetje en linkereierstok gaat ineens pijn doen dus ik bereid me alvast voor op menstruatie over 3 dagen @Indy89 ja klopt ik voel me als ik dan eenmaal ongesteld ben ook wel weer oké (tot net voor eisprong) @Dicky88 en en? Nog getest? Ik denk dat ik volgende cyclus vanaf 2 dpo ga/moet stoppen met tempen omdat ik dan progesteron wil proberen om mijn lf te verlengen. Hierdoor klopt je temp niet volgens mij en daarbij word ik er depri van om elke maand re zien dat ie niet verder stijgt
Helaas vanochtend temp weer naar beneden. Ik baal. Test leek iets vaags maar slecht te zien met venster en kunstlicht dus gokte eerder reflectie en dacht dan doe ik in het weekend wel weer eens een test, negatief voor mijn gevoel. En dat bevestigt mijn temperatuur nu ook wel.
Oh balen meis! Ik denk dat je gewoon altijd redelijk wat lh in je lijf hebt dan. Zou na 2dpo niet meer testen met ovulatietesten (mits je temp is gestegen
Breek even in. Je ei zou op cyclusdag 20 geweest kunnen zijn, dan op 2 dpo een gele lichaamsdip en vandaag weer stijgend.
Zie dat vandaag weer hoog is bij haar dus dan zou ik ook cd 20 aanhouden. Tot hoeveel dpo kan gele lichaamsdip eigenlijk? Alleen 2 of 3 dpo? Zie op jouw kaartje rogijuli dat je 4dpo dip had, ik zou dan zelf niet aan innestelingsdip gedacht hebben.
Gele lichaamsdip kan tot 5 dpo . En nee, ik dacht ook niet aan een innesteldip bij mij op 4 dpo... tot ik op 6 dpo wakker werd met pijnlijke borsten en dit erger werd. In de avond een test gedaan en die was mega vaag... op 7 dpo een kv test in de ochtend en die was licht roze, maar al duidelijk fotografeerbaar. Die test toen hier ook gepost (de eerste nooit getoond, kreeg ik amper op de foto). En de streep op de kv liep daarna snel op. Op 8 dpo een 1-2 op de cb digi en op 10 dpo een 2-3. Test in mijn avatar is van 16 dpo en rechts is de teststreep