Nieuw temperatuur groepje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Rosa5, 30 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Ik gok op ongeveer 4 a 5 dpo

2. SjH

SjH Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Rustig, begin van nieuwe cyclus..

3. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    Hi dames, mag ik ook meedoen?

Ik heb al een kind van 11, uit mijn vorige relatie, mijn vriend en ik willen nu gaan voor (nog) een kindje. Dit is onze derde ronde zonder voorbehoedsmiddel, waarvan de eerste twee niet echt meegerekend moeten worden omdat we buiten de vruchtbare periode sex hebben gehad. Ik temperatuur af en toe, maar heb het deze maand netjes bijgehouden, Zit nu op DPO11. Ik moet zeggen dat ik dit keer een redelijk stabiel kaartje heb, normal zijn mijn temperaturen erg wisselvallig. Er is een duidelijke temperatuurstijging te zien (triphasic, zie kaartje in handtekening). Ik lees al een tijdje mee, maar dacht vandaag de stoute schoenen aan te trekken !

Groetjes!!:thumup::thumup:

Rosa5 en Wanda68 vinden dit leuk.
  4. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Welkom!
    En wat een mooi kaartje, ziet er heel positief uit!

5. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    Dank je wel!:D

Wanda68 vindt dit leuk.
  6. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey welkom.
    Mooi kaartje hoor, zie wel heel veel openbolletjes. Die krijg je door dat je niet altijd op de zelfde tijd temp.

Schrijf lekker mee, gezellig.
    Hopelijk heb je gauw positief nieuws

7. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    Ja dat weet ik:) Het lukt me niet om op hetzelfde tijdstip te meten, het is wel altijd in de ochtend, en altijd voor het uit bed opstaan, maar soms is het 5 uur en soms 8, hangt er van af wanneer ik wakker word.
    Jaa ik hoop zo dat het raak is, ik van van nature een redelijk sceptisch en nuchter en weet dat een veelbelovend kaartje geen garantie is.. maar je blijft stiekem hopen;)

8. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Wanda68 vindt dit leuk.
  9. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey wijffie
    Hiero goed, voel niks bijzonders maar ook geen ongi gevoel.
    Wel meer afscheiding dan normaal (sorry voor de detail)
    Maar geen gevoel dat raak is.

Hoe gaat het met jou?
    Waneer heb je je 1e echo?

10. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    #2310 Wanda68, 31 mrt 2019
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2019
    Tsja het gaat. Ik zit in een rollercoaster van emoties. Ml wil niet meer. Maar was daar niet altijd duidelijk over. We deden het dus onveilig, waardoor ik altijd nog hoop had.
    Sinds afgelopen week wil hij het veilig doen. (We hadden de afspraak dat hij een knip laat zetten. Maar ja de jongste is een jaar, dus dat is 1 jaar en 9 maanden valse hoop voor mij.)
    Het voelt als een laatste kans nu.

Ik had vrijdag getest, omowit natuurlijk. Maar ik dacht toch even checken. Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ik mijn 1e eisprong heb gehad op 21 maart. Dus dan is mijn nod pas 4 april :| (ervan uitgaande dat ik 14 dagen lf heb, wat lang is, aangezien die tussen mijn beide jongens op zijn kortst 3 dagen was.)

Heb al krampen sinds gisterenavond, dus ik verwacht vandaag mijn 1e menstruatie na de bevalling. (Die in mijn kaartje is nep, want anders maakt ff geen kaartje.)

Ben dus al een week loeichagrijnig en vandaag gewoon emo. Super teleurgesteld in mijn lijf, dat ik niet 1 maand eerder vruchtbaar (en dus misschien zwanger) had kunnen worden.

En hoe voel jij je?? :rolleyes:

@Jurielle Gefeliciteerd!!

11. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    Dank je wel!:D:D

12. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    Hartelijk dank Wanda! Wat heftig, valt dit niet met je man te bespreken? Kan je zijn beweegredenen om te stoppen niet weerleggen met andere argumenten? of een afspraak maken dat jullie bijvoorbeeld nog een half jaartje doorgaan en dan definitief stoppen?

13. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Jeetje @Wanda68 heftig!
    Hadden jullie nog niks echt met elkaar besproken? Zou toch nog is rustig samen in gesprek gaan! Waarom wil hij niet meer en waarom wil jij wel graag. Ergens moet je er samen uitkomen en er samen een goed gevoel aan over houden. En niet omdat een van de partijen zijn of haar zin heeft doorgedreven.

@khloe877 blijft zo spannend! Ik had en heb ook veel afscheiding. Dat was eigenlijk samen met iets hoog blijvende temp de reden om te testen. Ik duim zo hard en gun t je zo erg!

Hier wel super onzekere dagen gehad. Kreeg aanhoudende lichte menstruatiekrampen voor 2 dagen. Voelde zo niet goed. Maar geen bloed oid.
    Gisteravond dan toch maar de fertiliteit een mailtje gestuurd met mn zorgen.
    Belde ze daarstaks terug maar gelukkig is mn buik nu stuk rustiger!
    12 april pas de eerste echo. Tis zn vreselijke onzekere periode :(
    Mn lief zei gister: jij bent niet goed in zwanger zijn! Waarmee hij bedoelde dat het mij veel te onzeker en bang maakt terwijl ik vanaf de eerste test echt een goed gevoel erbij had!

14. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    @Yviev voor man is het lastiger in te leven, die voele niet wat jou lichaam wel voelt zeg maar.

Je bent niet alleen dr in hoor.
    Ik ben namelijk ook niet goed in zwanger zijn.
    Bij mn 1e zwangerschap ging alles goed tot dat fout ging dan..waardoor ik met mn 2e zwangerschap heel onzeker was met alles.
    Ik leefde van echo naar echo.

Hoop dat gauw 12 april is, dat je een goeie echo hebt. Heb je weer een bevestiging wat vaak een positieve booster geeft.
    Dikke knuffel

15. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Hij wil gewoon geen 3e. Ik heb alles al weerlegd qua argumenten. Dus ik "wacht" nu tot hij een knip laat zetten. Of dat ik een ongelukje krijg. Want zolang die knip niet is gezet (heeft ie toch 1 jaar en 9 maanden de tijd voor gehad), houd ik dus die hoop :oops:

16. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ja we hadden het wel besproken. Maar na de 1e duurde het ook een jaar voor hij bijdraaide. Dus daar ging ik nu ook vanuit. Plus natuurlijk dat we het niet veilig deden. En hij er zelf niet over begonnen is of een afspraak had gemaakt. Maakt dat het voor mij nogal rauw op mijn dak komt.

Want als ik alles al voor het laatst heb meegemaakt, dat voelt zo anders dan afscheid nemen terwijl je weet dat je het voor het laatst meemaakt.

Maar ja. Het gesprek blijft open. Maar mijn argumenten wil hij niet horen. En snappen hoe rot ik me voel erom, doet hij ook niet.

Ik accepteer zijn keuze. Als hij er zelf maar voor 100% achter staat. Want nee zeggen, het wel onveilig doen en er vaag over zijn/grapjes maken en geen knip laten zetten, maken mij gewoon gek van de valse hoop :oops:

17. Muzieknootje86

Muzieknootje86 Actief lid

17 aug 2018
    415
    464
    63
    Vrouw
    Het vrouwelijk lichaam zit maar raar in elkaar.Gisterochtend werd ik wakker met flink wat bloed en ook stolsels erin. Maar de rest van de dag een sporadisch drupje bruin gehad met afvegen. Maar dat is ook echt alles geweest. Vanmorgen toch maar weer gaan temperaturen: 36.1. Zo laag heb ik het nog nooit gehad in die 4,5 maand dat ik het heb bijgehouden. Snap er niks van..o_O Als het morgen nog steeds laag is en niet verder doorbreekt dat moet ik dat van gisteren toch maar aanmerken als menstruatie..

18. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Heb je niet een innestelingsdip met daarbij behorende bloeding? Want oud bloed is toch niet normaal voor een menstruatie?

19. Ebrum

Ebrum Fanatiek lid

11 mei 2013
    1.725
    853
    113
    Hoi dames,

Ik heb een vraag aan @Rosa5
    2 weken terug heb ik begrepen dat ik pcos heb. Ik heb bloedgeprikt en uit het uitslag is gekomen dat mijn LH hormoon iets hoger is. Ik heb 10 daags kuur duphaston gekregen. Zit nu op dag 7. Ik symptonen alsof er een ei gaat springen. En daarna mag ik op dag 3 met clomid beginnen.

Ik weet dat je ook clomid slikt. Heb je ervaring met duphaston? Ik vraag me af of mijn menstruatie op gang komt.

@RoGiJuLi jij had gelijk! Ik heb idd pcos met hoge LH.

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.067
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Balen dat je pcos hebt, maar wel fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt.

Deel Deze Pagina