Kan nog hoor. Bij mijn oudste testte ik pas 1,5 week over tijd positief (Mijn moeder testte pas met 3 maanden positief en ik zat echt in haar buik )
Nee ik heb geen menstruatie gehad na de bevalling. Dus ik temp nog geen hele cyclus. Ik vermoed dat ie op of voor de 21e was Vermoed, want zeker weten dan zet ff wel een kruis. Maar ja toen tempte ik nog niet.
Nee hoor. Want als hij op 21 maart was, dan zit je nu op 15 dpo en was hij voor 21,mrt dan zat je nu op 16 dpo of verder. In beide situaties had je al zowat knal moeten testen of inmiddels ongi moeten zijn. Ik denk dat je er echt rekening mee moet houden dat je ei donderdag pas was, sorry.
Ik vermoed dat ik er 1 heb gehad. Voor hetzelfde geld heb ik dus nog helemaal geen eisprong gehad En wat knaltesten betreft, die had ik met de 2e (zelfde klachten qua eisprong die ik nu dacht op te merken) op 12dpo. Bij de eerste testte ik pas 1,5 week overtijd licht positief en pas met 8 weken een knaltest
Dat laatste is zeer uitzonderlijk en ws was je eisprong toen ook later . Ik blijf er iig behoorlijk zeker van dat je ei net afgelopen donderdag pas is geweest
Ik (nog) niet. Aangezien mijn kaartjes met bv altijd op een hartslag lijken en ff er een kruis in zet als het zo is EN ik bepaalde dingen voel. Dus het kan zeker hoor, maar ik zal zien wat ff over een paar dagen zegt.
Hoi hoi, Mag ik me bij jullie aansluiten? Al een tijdje bezig met zwanger worden en volgens mij deze maand een dip gehad, over 2 dagen zou ik ongesteld moeten worden maar heb toch hoop. Wat denken jullie gezien mijn temperatuur??