Je ei staat goed, echter vind ik de temp van vandaag niet hoopvol icm het sliertje bloed van gisteren.
Zouden jullie even bij mijn kaartje mee kunnen kijken?? Ik snap er niet zo heel veel van namelijk haha.. Maar kan ook niet geloven dat mijn ovulatie 6 december is geweest eerder zaterdag of zondag... Maar weet het niet zeker. Helaas pas vanaf 25 november getempt. (24 november wel ziek geweest)
Jouw ei was gisteren pas. Waarom denk je op vrijdag?? Je had die dag (en de zaterdag) pas een positieve ovu test. Een ei voor de lh piek is niet mogelijk .
Omdat dit schema dat aangeeft haha.. Hmm vreemd dan zijn we denk ik te laat geweest met alleen vrijdagnacht het gezellig maken.
En zondag heb ik heel erg veel last gehad van mijn buik. Zondagochtend een lichte bloeding en daarna niks meer.
En dus de typische groeipijn en ovulatiebloeding (deze komt ook voorafgaand aan de eisprong namelijk ). Met sex op vrijdag en een ei op maandag kan het nog wel hoor
Oke nou hopelijk is vrijdag op zaterdagnacht om 2 uur snachts dus genoeg geweest.. We zullen zien maar ben er bang voor. Dankje voor je berichtje.
@RoGiJuLi kun jij meekijken? Groot raadsel! Normaal is mijn LF 12/13 dagen. Nu had ik op 13 dpo (maandag) een sliert roze slijm en dinsdag een klein beetje roze afscheiding. Overigens is gister na temp invoeren Mn ei 1 dag teruggezet. Ik heb nog geen positieve test en nog geen menstruatie of tekenen daarvan. Was 13 dpo begin innesteling? En zo ja wanneer zou ik dan positief moeten testen? Ik heb 10 miu testen
Ik denk niet dat 13 dpo een begin innesting was, als dat zo was dan had je vandaag namelijk al iets lichts moeten zien op je test namelijk. Voel je je goed? Geen griepje/verkoudheid oid onder de leden?
Ook even een vraagje. Ik denk dat ik donderdag mijn ei heb gehad. Mijn app denkt volgens mij van niet. Heeft iemand enig idee waarom wij niet op 1 lijn zitten? Of heeft hij meer waarden nodig?
* Cd 14 was eigenlijk en mismeting maar had de tijd even aangepast om te kijken of ik dan wel een kruis kreeg.
Ja klopt! Vind alleen mijn temperatuur wel erg laag na eisprong 36.8 en vandaag 36.7. Is dat niet te weinig? Ben gewend dat hij zeker wel de 37 aantikt..
Je basaal is 36.45. De temp van 36.7 nu is ws je gele lichaamsdip. Morgen zal hij weer hoger zijn . En 36.8 is ook gewoon prima hoor, dat is 0,35 boven basaal.
Lief dat je reageert. Dank! Ik begrijp dat jij een beetje de cyclus- expert bent van dit forum. Vroeg me af hoe het komt dat je er zoveel vanaf weet. Werk of ervaring? In ieder geval super fijn voor al ons leken