Hoeveel invloed heeft het of je alleen slaapt of met man en/of kind? En wisselen van bed? Ik slaap meestal 4 nachten zonder man. Jongste kind kruipt regelmatig naast me/ons in bed. En ik ben regelmatig een weekend op ons schip dus ander bed. Moet ik dan telkens de thermometer meenemen?
1) ja je moet je thermometer dan meenemen. 2) op zich maakt het niet uit met hoeveel personen je in bed skaapt, zolang je maar wel aan 1 stuk doorslaapt en niet wakker wordt om vervolgens weer in slaap te moeten komen.
Ik heb eens getest. (Kinderen laten me maar af een toe doorslapen) maar mijn temperatuur scheelt nauwelijks of ik doorslaap of niet. Dus misschien toch gewoon proberen?
Doorslapen... wat is dat Wordt paar keer per week wakker van de jongste maar gelukkig komt hij nu zelf dus ik hoef er niet uit. Alleen even helpen in mijn bed komen en zorgen dat hij er niet uit kan rollen (ik heb aan 1 kant een bedhekje ziet er raar uit maar anders rolt J te vaak uit bed)
Dit is wel een erge dip voor 9dpo.. Goede kans dat ik vandaag/morgen mijn menstruatie kan verwachten?
Moeilijk. Was een uur vroeger en een uur later dan mijn normale tijd wakker (man ging eruit). Om 6u was het 36.8 en om 8u 37.1. Ik houd dan maar 36.8 aan. Geen enorme stijging maar iig ook geen verdere daling..
@RoGiJuLi wil je even naar mijn kaartje kijken? Na 2 dagen positieve ovu's heb ik gisteren negatief getest maar nog geen eisprong. Gaat hij nog komen of begint mijn pco weer op te spelen? Meestal eisprong op dag 16 de afgelopen maanden en de rondes die ik goed gemeten had een lf van 15 dagen. Vorige ronde eisprong op dag 17 en opeens een lf van maar 12 dagen. En nu is hij er op dag 20 nog niet ondanks piek die ook weer netjes afliep.
Kan het niet dat je eisprong vandaag is? Dan zou je temp morgen omhoog moeten gaan. Ik duim voor je, want die onzekerheid met pcos is killing xxx