Nieuw temperatuur groepje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Rosa5, 30 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    .
     
  2. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Met bijlage...
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Abigail114

    Abigail114 Actief lid

    16 sep 2015
    233
    115
    43
    @Frieke, de kans lijkt me niet heel groot, maar 100% zekerheid kan je nooit uit de kaartje halen. Weet je hoe je afscheiding daarna was? En Mon H gaat over ovulatietest oid? Dus teststreep op ovulatietest is duidelijk aanwezig? Dan toch nog maar met een zwangerschapstest testen, als er nog geen bloed is.
     
  4. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw

    Neen helaas is er wel bloed.. maar ben ik super onrealistisch en probeer me vast te klampen aan bepaalde dingen. Hoewel ik wel beter weet . vrijdag (12dpo) Beetje bloed, zaterdag ook, vandaag denk ik laatste dag... Maar omdat mijn temperatuur omhoog ging dacht ik ooh? Kan dat wel, deed een ovulatie test en die was erg donker. Geen Piek maar wel donker. Ik heb nog 1 zwangerschzps test een zeer ongevoelige. Die wil ik niet verspillen aangezien Kruidvat en action enzo hier dicht zijn ..

    Afscheiding heb ik nooit veel..

    Ik weet wel dat het niet zo zal zijn, maar ik heb nog zoveel hoop .. hoe dom ook
     
  5. Abigail114

    Abigail114 Actief lid

    16 sep 2015
    233
    115
    43
    Heb je een foto van je ovulatietest? Ik herken wel wat je doet hoor. Heb ook altijd nog lang hoop. Als bloeden dan net doorbreekt denk ik: maar misschien is het een innestelingsbloeding oid, om dan bij een later toiletbezoek te balen dat het bloedverlies toch echt heeft doorgezet. Dat doe ik ook als ik al negatief getest heb. De wonderen zijn immers de wereld nog niet uit.

    Ik heb een lange tijd terug wel eens uitgezocht hoe dat zit met hogere temperaturen tijdens menstruatie, en dat kan zomaar wel eens fluctueren. Ik zie ook weer een driehoekje bij je, dus misschien was er iets anders dat de hogere temperatuur kan verklaren?
     
  6. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw

    Die driehoekjes zijn door de uitwisseling. Voor vanochtend (en dat doe ik morgenochtend weer wel) stond de bloeding erin en dus nieuwe cyclus. Ik heb het uur de 2 dagen voor vanochtend al op zomeertijd gezet. Vanochtend wel even lang geslapen en zelfde uur opgestaan als anders, alleen dus een "ander" uur op de klok.


    Ja wat je zegt... De meest rare gedachten gangen om toch hoop te houden, terwijl ik wel weet dat het voorbij is..
     
  7. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Dit is de ovulatie test.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. Abigail114

    Abigail114 Actief lid

    16 sep 2015
    233
    115
    43
    @Frieke, ohja, zomertijd inderdaad.

    Ik heb ter vergelijking een foto van mijn ovulatietest 2 dagen voordat ik ongesteld werd. LH kan rond menstruatie dus ook gewoon wat hoger zijn.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. Abigail114

    Abigail114 Actief lid

    16 sep 2015
    233
    115
    43
    @RoGiJuLi, ik heb zelf een temperatuur-gerelateerde vraag en stel hem even hier. Volgens mij ben jij precies degene aan wie ik hem moet stellen. Eind januari heb ik een miskraam gehad en sindsdien lijkt mijn temperatuur standaard wat hoger. Had na eisprong nooit boven de 37.2 in cycli waarin ik ongesteld werd, maar nu wel. Voel me ook vaker warm. Enig idee of dat zo kan veranderen na een miskraam/in de loop van de tijd? Het enige waaraan ik zwangerschap aan kon afmeten zonder te testen was mijn temperatuur, maar nu dan denk ik ook niet meer.
     
  10. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.456
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zeg dag 13 :)
     
  11. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.456
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Waarom heb je je bloed niet ingevuld op FF, maar staat er sticky afscheiding?
    Ik zou dat gewoon invullen.
    Je zou dan vandaag op cd 4 zitten en een ietwat hogere temp in je menstruatie tijd is niet raar hoor :).
    Ook is je lh rond je menstruatieperiode iets hoger, dus die ovu test zegt niks helaas.
     
  12. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.456
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Ik hoor dat idd vaker dat de basale temp na een miskraam wat hoger ligt (en dus ook na ei). Vssk reguleert zich dat weer na een aantal maanden.
    Kan je wel goed je eisprong vinden?
     
  13. Abigail114

    Abigail114 Actief lid

    16 sep 2015
    233
    115
    43
    Ah, maf eigenlijk. Maar dan hoop ik gewoon weer zwanger te zijn voordat dat is gereguleerd ;) Ei kan ik met name vinden door alle andere kwalen die ik heb rond eisprong. Ik temperatuur niet meer standaard, omdat ik er slechter van slaap en ik het teveel analyseer.
     
  14. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.456
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Dan duim ik met je mee :)
     
    Abigail114 vindt dit leuk.
  15. Talithaaa

    Talithaaa Fanatiek lid

    13 nov 2017
    1.239
    1.170
    113
    Vrouw
    Wat denken jullie? Is er nog hoop. De temperatuurstijging vanochtend niet zo hoog. Mijn luteale fase is normaal 7 dagen en dan word ik dus 8dpo ongesteld. Bij de paarse cyclus was mij coverline iets hoger, dus toen ging hij eronder die ochtend en werd ik in de middag ongesteld. Gisteren dus een dip en niet ongesteld geworden...

    Deze cyclus weer tarwekiemolie gebruikt, net zoals in de groene cyclus (toen was ik zwanger, maar werd een missed abortion).
     

    Bijgevoegde bestanden:

  16. Abigail114

    Abigail114 Actief lid

    16 sep 2015
    233
    115
    43
    Zo lang er geen bloed is, is er hoop ;) Rond 7 dpo is er een tweede oestrogeenpiek (zie hier: https://en.wikipedia.org/wiki/Luteal_phase#/media/File:MenstrualCycle2_en.svg), die een dip eventueel ook kan verklaren.
     
  17. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw

    Ohja die is ook donker...
    Nuja mijn temperatuur was vandaag zodanig laag dat ik het nu wel helemaal zou moeten snappen

    Dank je om mee te kijken!
     
  18. Abigail114

    Abigail114 Actief lid

    16 sep 2015
    233
    115
    43
    Vermoeiend he, om zo nog hoop te houden terwijl je eigenlijk al weet dat het niet meer kan? Ik denk ook heel erg dat het hormonaal is, want tijdens menstruatie zie ik het allemaal somberder in dan daarna. Ik probeer het nu maar te accepteren, want dat is makkelijker dan me ertegen te verzetten. Ik hoop op een mooie cyclus voor je :)
     
  19. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw

    Ik had dit gedaan , maar toen mijn temperatuur hoger was die ene dag, toen wilde ik het in zijn geheel zien.. maar wel met het idee ik vul het gewoon terug aan als mijn hoop helemaal weg is. Het was namelijk wel niet heel veel bloed die drie dagen..
     
  20. Talithaaa

    Talithaaa Fanatiek lid

    13 nov 2017
    1.239
    1.170
    113
    Vrouw
    Oh en dan kan je temperatuur daardoor ook dippen dus? Zie dat niet zozeer op de afbeelding.
    Wordt weer een spannende dag vandaag. Hopelijk stijgt mijn temperatuur morgen verder (is het al bijna bedtijd? Haha). Als hij morgen is gedaald, dan is het bijna zeker einde oefening.
     

Deel Deze Pagina