Nieuw temperatuur groepje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Rosa5, 30 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.386
    1.853
    113
    Vrouw
    :cry::cry: zo'n hoopvol kaartje ..Maar helaas. Benieuwd wanneer ik ongesteld word en wat ze dadelijk op de echo kunnen zien (eitjes voorraad en hoe mijn bms nu is) jee wat voel ik me hier weer super depri over.

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Och wat zonde en super shit gewoon. Dikke knuffel voor jou en veel succes straks. Hoe laat moet je er zijn?

3. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.386
    1.853
    113
    Vrouw
    Dank je. Om 10u..Jij nog weekje wachten?

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja ik mag volgende week, had ook vandaag gekund maar ik had al een afspraak staan die echt niet kon verzetten. Balen maar is niet anders.
    Ik ben benieuwd wat ze straks gaan zeggen.

5. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    Oh wat balen:cry::cry:. Is het echt over voor deze maand denk je?

6. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    @vlinderCN neeee :( wat ontzettend balen zeg@ knuffel voor jou!

7. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.386
    1.853
    113
    Vrouw
    Over is het pas bij bloed :(maar voelt alsof het vandaag wel kan gaan beginnen. Blijf stiekem altijd hoop houden dat het innestelingsdip kan zijn maar met mijn korte lf is dat dan nu wel echt te laat.

8. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    Ja ik snap het. Je weet/voelt het vaak zelf wel:cry::cry:. Dikke knuffel en heel veel succes straks. Ik duim voor een goede uitslag!

9. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
  10. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
  11. Dicky88

Dicky88 Bekend lid

20 nov 2014
    597
    46
    28
    Goedemiddag meiden!

Hoe is het met iedereen? Probeer wat terug te lezen.

@vlinderCN owh hopelijk stijgt je temperatuur nog! Succes vandaag bij de gynaecoloog. Hopelijk meer duidelijkheid

@Chitje hoe is het met jou? Jij inderdaad ook lage temperatuur. Vergelijkbaar met mij.
    Mijn bloed wordt van de week weer onderzocht door de internist. Ook schildklier zit daar standaard bij. Ben benieuwd hoe hij dan is. Blijft laag bij mij.

@Rosa5 hoe is het nu met jou? Nog zo onduidelijke cyclus enzo? Volgende week vervolggesprek bij de gynaecoloog? Hoop zo dat er dan meer duidelijkheid is en jullie snel geholpen worden.

Hier was het een heftige maar niet erg lange menstruatie. Op veel bloedverlies na ook nergens last van gehad. Normaal buikpijn etc. Benieuwd wanneer en hoe mijn volgende word.

12. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    @Dicky88 ik snap inderdaad niks meer van cyclus, of wat er op moet lijken. Paar dagen buikpijn, migraine aanval erbij en vervolgens opeens hele waterige afscheiding. Ik dacht eerst even ongesteld te zijn geworden maar was helemaal geen bloed alleen maar vocht. Gisteren ook nog helder en tegen het rekbare aan maar vandaag tot nu toe weer creamy. Temp zit iets hoger dan mijn basale temp en blijft redelijk stabiel maar ook niks bijzonders aan te zien verder. Dus ik ben benieuwd wat ze maandag gaan zien en zeggen.

En wat jou betreft; op naar de volgende eisprong en laat je volgende menstruatie maar heel lang weg blijven. ;)

13. Dicky88

Dicky88 Bekend lid

20 nov 2014
    597
    46
    28
    @Rosa5 lastig he met al dat onduidelijke. Menselijk lichaam is maar een vreemd apparaat. Geeft zoveel onzekerheid vooral nu.

Ja beter geen menstruatie. Bedoelde meer hoelang cyclus nou zou duren met eisprong.
    Nu ook eerst bloeduirslag afwachten. Daarna verder kijken voor doorverwijzing naar gynaecoloog.
    Nu alleen zo'n lastige(komende) maand, in ieder geval daar denk ik over na, is dat dochter toen ook is ontstaan haha en dus ze in dezelfde maand geboren kunnen worden/zijn als het nu raak is.

14. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.386
    1.853
    113
    Vrouw
    Niet veel te melden, wachten op ongesteld worden dan kan ik hsg inplannen dat zou licht verhoogde kans kunnen geven om zwanger te raken.

Er zat nu geen cyste (wat ik wel dacht omdat ik constant zo'n pijn aan mijn eierstok blijf houden) en bms was nog dik (kan ook niet anders als je nog geen bloed bent verloren.

Ze zagen nu 4 en 7 eitjes waar ze verder niet veel van zei, niet veel maar ook niet te weinig:rolleyes:. Ben bang dat het vooral de kwaliteit is van de eitjes (Omdat ik 2 ma's heb gehad en laatst die 'vmk' -Nog geen 4 wkn dus telt niet echt mee maar toch) en waar doen we het verstandigst aan, nog 4-6x zelf proberen of z.s.m. met ivf beginnen want mijn kansen nemen snel af.

@Dicky88 spannend dan..Heb ook vaak van die data, dat ik dan denk oh dan is er zus of zo, maar inmiddels maakt het me echt allemaal niet meer uit. Had vooral gehoopt voor mijn uitgerekende datum zwanger te zijn maar dat gaat denk ik niet meer lukken :( (2/12)

15. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Sjonge @vlinderCN nog niet veel wijzer dus!
    Die rot data ook! De gedachten dat wij gewoon een kindje hadden kunnen hebben van 7 maanden oud is ook zon gek idee!

16. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    @vlinderCN kan je nog niet echt veel mee.
    Hoop dat gauw raak is voor jullie, zo gegund.

17. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Sorry als ik je kwets of Als je niet op wil reageren is dat ook prima hoor.
    Zijn jullie een kindje verloren?
    Wij zijn onze dochter verloren telkens geboorte dag,afscheidde en uitgerekende datum enzo blijft lastig had zo anders kunne zijn

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    @vlinderCN gelukkig geen cyste. Hopelijk gaat de hsg geluk brengen. Heb je daar verder nog keuze in hoe vaak je het zelf gaat proberen of kan je ook na bv 3x na de hsg zeggen; ik ga nu liever over op ivf?

19. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Ja daar ben ik idd ook wel benieuwd naar @Rosa5 en @vlinderCN

@khloe877 niks wat enigzins in de buurt komt bij jou... :(
    De eerste ronde bleek ik zwanger en na 6 weken kreeg ik een vroege miskraam. Dit heeft zichzelf ook opgelost

20. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    @Yviev nou dat vind ik ook heel erg.
    Je kijkt toch na de toekomst maakt al plannen.. verheug je dr op en dan val je ineens van die roze wolk.
    Dikke knuffel

Deel Deze Pagina