Nieuw temperatuur groepje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Rosa5, 30 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    :cry: ja verdrietig meis zeker omdat jullie alweer zo lang bezig zijn nu...
     
  2. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ik moet het vrijdag bespreken met de arts (vriend heeft al gezegd dat ie meedoet met wat voor mij oké is, hij wil het nog wel tot maart proberen) maar denk dat we er zelf wel in kunnen beslissen alleen weet ik niet hoe het met wachttijden zit. Ik vind ivf ook best een eng idee, kleven toch ook wat risico's aan (vroeggeboorte en achterstand bij kindje bijv. Maar ook overstimulatie, tweeling etc) naast dat het zo zwaar is hormonaal en veel tijd kost. We zijn eigenlijk ook nog niet zo heel lang bezig sinds MA (6 pogingen, 7 cyclussen -1e was cyste) en als ik paar jaar jonger was zou ik zeker jaar zelf proberen maar ja nu is dat wel een risico. Pff beslissingen...
     
  3. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Grootste risico is dacht ik kans op een meerling (te voorkomen door 1 embryo terug te laten plaatsen per keer) en meerlingzwangerschappen geven duidelijk verhoogd risico op vroegeboorte. Bij zwangerschappen van 1 IVF-kindje is het risico wel iets verhoogd, maar duidelijk minder dan bij twee- of drieling. Lastig he wat wijsheid is. Kon je maar in de toekomst kijken en zo zien wat nu de juiste beslissing is...
     
  4. Dicky88

    Dicky88 Bekend lid

    20 nov 2014
    597
    46
    28
    @vlinderCN he jammer dat er niet heel veel duidelijkheid is alsnog. Wel fijn dat het geen cyste is ed.
    Fijn dat je vriend meegaat in jouw beslissing. Toch pittig traject lijkt mij dat, mochten jullie dat tzt willen.
    @Yviev en @khloe877 wat heftig voor jullie beide. Zoiets gaat je nooit in de koude kleren zitten.

    Data is altijd zoiets, zeker bij zulke gebeurtenissen, waar je meer over nadenkt.

    Dikke knuffel voor iedereen!
     
    khloe877 vindt dit leuk.
  5. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Goedemorgen
    Ik heb gisteren toch maar de creamy veranderd in watery want in de middag veranderde dat. Mijn temp is ook dalende en vanochtend al helemaal. Ben benieuwd wat mijn lichaam probeert te doen haha.
     
  6. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Die is behoorlijk gedaald zeg! Hopelijk breekt je menstruatie nu gewoon gauw door en is de volgende cyclus normaal!
     
  7. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    @Rosa5: meer waterige afscheiding kan inderdaad teken zijn dat je menstruatie komt. Ik heb altijd de dag van tevoren weer iets wat lijkt op vruchtbaar slijm. Als ik dat zie weet ik zeker dat die komt. Maakt het voor jou nog uit ivm afspraak bij de gyn en misschien clomid wanneer je ongesteld wordt?

    @Dicky88: hoe ziet het er bij jou nu uit verder?
     
  8. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik hoop dat het een menstruatie is want dat betekent dat ik een eisprong heb gehad. Het voelt wel een beetje zo, buikpijn en dacht al 2x dat het doorgebroken was maar nog geen bloed gezien alleen waterige toestand tot nu toe. Afspraak bij de gyn maakt niks uit want daar hebben ze niks over gezegd. Denk ook dat ze beginnen met bloedonderzoek? Weet het eigenlijk niet.
     
  9. Dicky88

    Dicky88 Bekend lid

    20 nov 2014
    597
    46
    28
    @Rosa5 die is aardig gedaald zeg. Hopelijk komt er duidelijkheid met een nieuw cyclus (zie dat je zwangerschapstest had gedaan ) en je met frisse moed verder kan. Wanneer heb je de afspraak staan volgende week?

    @Chitje hier na korte maar pittig bloedverlies lijkt basaal nu op 36.0 te staan denk ik. Daar meet ik vooral op.
    Verder vervolgonderzoek bij internist de komende weken op ziekte. En daarna denk ik terug via huisarts voor gynaecoloog. Of internist kan doorverwijzen ivm zelfde ziekenhuis. Ik heb geen flauw ide.
     
  10. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja test gedaan maar wist al dat hij negatief ging worden maar dacht wat zal FF doen als ik die invoer, nou niet veel haha. Ik heb weer een paar dagen vip dus mooie kans om te zien dacht ik. Maar de testen van Big bazaar hebben dus ook indroog streepjes. Jammer want die zijn ook lekker goedkoop. Maandag naar de gyn.
     
  11. Dicky88

    Dicky88 Bekend lid

    20 nov 2014
    597
    46
    28
    @Rosa5 alsvast succes maandag!
    Niet alle testen zijn dus top hoor ik al. Vooral kruidvat niet lees ik.
    Welke zijn momenteel het betrouwbaarste? De predictors?
     
    Rosa5 vindt dit leuk.
  12. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Bedankt!
    Zelfs met kruidvat heb ik vorige ronde een streepje gekregen die tijdens het doorlopen al te zien was en bleef staan.
    Was zo'n fan van die testen, echt balen.
    Bij die van Big bazaar kwam hij later maar wel binnen 5 minuten.
    Predictor is bij mij tot nu toe echt mooi wit gebleven, je mag ze niet openmaken maar uiteraard wel even gedaan en zelfs toen bleef hij wit bij mij. Geen streepje op te krijgen haha dus ik ga in vervolg alleen nog de predictor geloven. (Laat ze uiteraard wel dicht als ik weer ga testen, was gewoon privé onderzoekje. :p)
     
  13. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ja predictor bij mij ook omo wit :( en 2 maanden geleden op 11 dpo al licht streepje.
    Misschien ben je binnen paar rondes wel zwanger dicky, heb je niks meer met gyn van doen ;)

    @Rosa5 hoop voor je dat ongi doorbreekt dan snel. Bij mij ook wachten, komt vrijwel zeker vandaag denk ik. Had ook gisteren beetje waterige afscheiding, weer stiekem beetje hoop (was me nog niet opgevallen dat dat ook voor menstruatie kont) maar door lage temp vanochtend wist ik zeker dat t weer voorbij is :(
     
  14. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Morgen al IUI. Had vanochtend op cd11 een follikel van 21.5 mm. Zo groot heb ik ze nog niet gezien, meestal is 4 (?!) mm kleiner op cd11. Eigen LH piek is al begonnen, dus ook geen ovitrelle deze ronde...
     
    Rosa5 vindt dit leuk.
  15. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Hopelijk is dit je geluksei, alvast veel succes gewenst voor morgen. ❤
     
    Chitje vindt dit leuk.
  16. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Dank je wel!! Dat hoop ik ook:)
     
    Rosa5 vindt dit leuk.
  17. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    @Chitje succes meis! Hoop zo dat jouw ronde 6 wel succesvol is.
     
  18. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Dat is snel! Succes morgen!!! ♡
     
    Chitje vindt dit leuk.
  19. Indy89

    Indy89 Fanatiek lid

    19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Succes vandaag!!!
     
  20. Indy89

    Indy89 Fanatiek lid

    19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Lastig pakket vlinder, dikke knuffel. Ik zou je gewoon goed laten informeren vrijdag en er samen een beslissing over maken.
    Ook zou ik persoonlijk uitwijken naar België (gent). Mijn beste vriendin heeft hier in NL bij IVF 1 11 terugplaatsingen gehad. Allemaal mislukt:(. De onderzoeken waren ook allemaal goed volgens hen (Breda/Rotterdam).
    In Gent bleek hij DNA fragmentatie te hebben en zij een veel te hoge schildklier (hebben ze niet eens getest in NL). Nu is dat eindelijk oke en gaan ze beginnen met IVF 2 in Gent.
    Het is wel een heftig traject, maar als het kindje er eenmaal is is het het allemaal vast waard geweest.
     

Deel Deze Pagina