Dankjewel voor je reactie @RoGiJuLi, lief dat je even reageert, fijn weekend! M'n temp blijft op 37 Gr, we wachten 'rustig' af. Gister wel mega buikpijn.
Hoeveelste ronde was dit nu? Je gaat bijna denken zou t door de utro komen...tot wanneer ga je dat nu gebruiken dan? Mijn gyn zei dat je het tot 12 wkn moest gebruiken. Niet veel bijwerkingen? Temp is inderdaad niet betrouwbaar dan. Haha ik lees heel slecht..ronde 4 zie ik. Hopen op een plakker meis
Ik reageer later op de rest... Maar ik zag iets prachtigs voorbijkomen dus even snel. @Indy89 wauw prachtig! Gefeliciteerd! Plaatsvervangend blij hihi. Gaaf. Onwerkelijk zeker?
Pfoe ja! Ik geloof het niet echt nog. Spookt van alles door mijn hoofd, vooral angst. Maar we wachten even af, morgen weet ik ws meer en dan hopen op een plakker!
Yes gisteren met gonal f. Merk er nu nog niet zoveel van gelukkig. Dinsdag weer echo om te kijken of alles goed groeit. Wanneer kan jij starten verwacht je? Krijg je korte of lange protocol?
Ik verwacht 12 december. Geen idee of het lang of kort is? Start op cd 1 met decapeptyl en vanaf dag 3 gonal f erbij 150. Dag 9 echo en 35 uur voor punctie ovitrelle. Na terugplaatsing Duhpaston.
Spannend hoor! Klinkt als kort, maar wel weer net anders dan bij mij. Start cd3 met gonal f en waarschijnlijk vanaf cd7 fyramedel erbij. 35 uur voor punctie pregnyl en daarna utro of ook pregnyl, afhankelijk van hoeveel eitjes er waren geloof ik. Punctie meestal tussen cd12 en cd16. Tp 3 dagen na de punctie.
Inderdaad wel anders! Maar enigzins wel zelfde. Wat ik heb begrepen: Decapeptyl is om mijn eigen cyclus stil te leggen. Gonal F voor het stimuleren van eicellen, ovitrelle om de eicellen te laten rijpen en Duhpaston is progesteron voor baarmoederslijmvlies?
Ja dat klopt wel! Jij begint alleen met stilleggen van je eigen cyclus, dat hoef ik niet. Fyramedel is dan om eisprong te remmen, omdat door het stimuleren en veel eiblaasjes die groeien de eisprong anders te snel kan komen. Volgens mij doet decapeptyl hetzelfde.
Nou FF doet weer raar bij mij. Waarom zet ie nou t kruis op cd 14, overduidelijk dag 15. Ook als ik de temp van cd 16 van discarded afhaal. Iemand idee?
Eh nee, geen idee. Ik zou ook zeggen cd15 ei! Misschien omdat FF je basaal onder al die metingen zet en niet op 36.7*? Dan ei op dipje en daarna stijging? Maar heel logisch vind ik het niet hoor. Kan overigens ook zijn dat ie morgen of overmorgen het kruis nog verplaatst.