Ik denk ook in m'n buik, maar dat zullen ze morgen wel vertellen neem ik aan. Moet de spuit meenemen naar de echo morgenochtend.
Aah wat vervelend van je nachten, dat breekt je echt op en idd niet bevorderlijk voor je temperatuur. Hier alles oké, testen lopen op en ben misselijk! Vind het allemaal nog wel spannend hoor, soort onwerkelijk ofzo.
Succes morgen. Dapper dat je dit allemaal gaat doen, lijkt me best wel eng. Dikke digi knuffel alvast!
Er groeien 8/9 follikels, nu tussen 11 en 15 mm. Vandaag gestart met fyremadel en vrijdag weer een echo. Punctie waarschijnlijk zondag of maandag.
Wel ok volgens mij. Iets meer was beter geweest zei ze, maar op zich wel goed. Dus afwachten weer tot vrijdag...
Ik duim voor 9 super eitjes. Spannend hoor en super dapper ook met al die spuiten. Ik vind bloedprikken al vreselijk, laat staan zelf injecteren.
Dank je! Vind de spuiten erg meevallen hoor. Het is vooral een raar idee, maqr eigenlijk voelvje het nauwelijks. Wel beetje last van de hormonen, vooral hoofdpijn en moe.
Ik ben bij de gyn geweest, deze keer wel een echo. De kuur heeft niks gedaan, enige verschil met de eerste echo is dat mijn baarmoederslijmvlies heel dik was in tegenstelling tot de vorige keer want toen was het eigenlijk te dun. Nog even de vraag of ik echt negatief getest had maar vanmorgen was weer negatief. Was met de action test maar ik verwacht dat het wel klopt. Dus toen maar bloed geprikt op verschillende hormonen en weer een nieuwe kuur gekregen .Over 2 weken moet ik weer komen.
Pff, wat een gedoe! Wat voor kuur heb je nu gekregen? Krijg je de uitslag ook pas over 2 weken of mag je eerder bellen?
Weer provera maar dan lagere dosering en 2 dagen langer. Ik ben helemaal vergeten te vragen of ik de uitslag ook eerder kan opvragen want dit was een andere gyn en hij wil eigenlijk geen cyclus meer gaan volgen maar zo snel mogelijk starten met clomid. Hij verwacht namelijk niet dat mijn eierstokken het zelf weer gaan oppakken. Daar was ik zo van onder de indruk dat ik even alles vergat haha. Misschien ook maar beter om het niet te weten want ik snap waarschijnlijk toch niks van de waardes en word ik daar weer onrustig van.
Eh ja, heel begrijpelijk dat je daar van onder de indruk was. En starten met clomid moet aan het begin je je cyclus?
Voor zover ik heb begrepen wel. Maar was allemaal een beetje onduidelijk, eerste wilde hij mij namelijk ook gelijk clomid voorschrijven maar toen toch maar weer niet en nu moet ik eerst weer terug komen. Maar ik mag toch hopen dat ik over 2 weken al weer in een nieuwe cyclus zit. Dus lijkt mij dan te laat om te starten.