Je hebt nu eerst 7 dagen provera toch? Misschien duurt het nog een aantal dagen voordat je dan ongesteld wordt en is het dan toch nog wel op tijd? Anders heb je dit gedoe volgende cyclus natuurlijk weer, dat schiet niet echt op lijkt me...
Ja klopt, ach we zullen het zien. Ik vind het ook geen probleem om in januari pas te starten, komen drukke dagen aan dus lijkt mij sowieso praktischer.
@Rosa5 hopelijk werkt dit wel bij je!! @Chitje wel net aantal toch! Hier gaven ze in het gesprek zojuist aan dat ze het liefst tussen de 6 em max 15 follikels hebben. ---------- Zojuist gesprek gehad bij fertiliteitsverpleegkundige. 1,5 uur! Alle spuiten en pillen hebben we ook mee... wat een berg! We gaan het zien!
@Rosa5 : nee, maar als je dan weer een cyclus hebt van 60+ dagen schiet het niet echt op toch? Ik zou daar geloof ik wel even achteraan gaan... @Yviev: spannend!! Wat heeft ze allemaal uitgelegd? Ik stond in een kwartier weer buiten denk ik.
@Rosa5 hoop dat t zo weer "normaal" wordt. @Yviev nu komt t wel heel dichtbij he..we hopen natuurlijk nog steeds dat t niet nodig is. Hoe voel je je erbij om te moeten starten?
Ja je wordt meegetrokken lijkt me. En eenzaam kan ik me ook w voorstellen.. het gebeurt toch allemaal alleen in jouw lijf..als je straks zwanger bent, is het allemaal gauw vergeten en telt alleen die supermooie verwachting. Hier niet zoveel vertrouwen erin. Gekke haaientanden. Mijn zwangere kaartjes kreeg ik in stapjes hogere temp en voelde ik meer van de progesteron. Maar hopelijk heb ik het mis...
Ik denk dat je temperatuur schommelt rond de 37.15 en dat je daarom de ene dag net 37.10 en de andere dag 37.20 hebt. Was het bij je zwangerkaartjes ook al op 7 dpo dat het in stapjes omhoog ging? Ik duim iig voor je dat je straks toch gewoon een positieve test hebt!!
Nog n beetje hoop, laatste zwangerschap 37.1 tm 7 dpo en toen dip op 8 en daarna naar 37.3. 1e x geen temp bijgehouden en 2e keer al op 5dpo 37.3..
Hihi..klopt..ik was aan het experimenteren met de verschillende invoermethode en vergeten terug te zetten. Thanx!
Oh nee wat gek. In mijn FF staat ie wel goed met rood kruis op dag 15 (research override?? Dan pakt ie m wel goed, anders alleen manual) maar als ik via zo kijk niet...Huh??