Ja dat is ook zo. Zit me ook ondertussen de bedenken dat ik gisteren ibuprofen genomen had dus dat kan ook nog meespelen natuurlijk. Maar had gedacht misschien toch 0,1 of 0,2 erbij.
Ja geeft beetje hoop, en sowieso dat mijn progesteron hoog genoeg is..maar voel me totaal niet zwanger en vorige maand was eigenlijk zelfde verhaal Oh en vannacht was ook wel warme nacht...
Groeien nu een stuk meer follikels. Ze telde 25 aan beide kanten (dus 50 totaal) waarvan 17 boven de centimeter. Grootste is nu 16 mm ongeveer. Morgen weer een echo en waarschijnlijk maandag of dinsdag punctie.
Hoe kan dit?? 50! Jee jij kunt echt nog jaren vooruit. Maar de grootste zijn dus niet groter gegroeid (vorige keer had je al 15mm toch?)? Bizar zeg, maar heel goed nieuws
Ja, dat zou helemaal heel erg mooi zijn! Iets minder ben ik ook al blij mee hoor. In het ziekenhuis gaan ze globaal uit van de helft van de eicellen is rijp, daarvan houd je dan iets van 2/3 over, dus dat zou bij 17 eicellen 5-7 embryo's zijn. Maar het kan altijd ineens anders zijn natuurlijk.
Ik ben vanaf vorige week vrijdag bezig. Dus nu dag 8. Dan evt morgen en zondag nog, afhankelijk van of punctie maandag of dinsdag is, maar helemaal snapte ik nog niet wanneer je dan precies moet stoppen
Helaas temp weer gezakt, dat is geen goed nieuws. Blijft nog een sprankje hoop op innestelingsdip maar alle tekenen zijn ernaar dat ongi eraan komt over paar dagen.