@vlinderCN nou dat is echt niet leuk! hier nog wel wat omhoog maar denk laatste stuiptrekking en vanaf morgen daling... voel 0! Zelfs geen gevuldere borsten. Lieve @Chitje heel veel succes vandaag. Ik denk aan je!
Mijn lichaam is me ook aan t pesten hoor, na paar dagen 'droog' nu en gisteren ineens weer best veel afscheiding, terwijl dat normaal voor nod toch droog blijft..? Hebben jullie dat ook? Denk nu telkens, oh het bloeden is gestart en dan is toch afscheiding (sorry nooit zo smakelijk maar ja). Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben en voel aan alles dat ik vandaag of morgen ongesteld zou moeten worden.
@vlinderCN: ik heb vaak wel redelijk wat afscheiding tijdens m'n lf. En vlak voor ik ongi word vaak weer iets wat lijkt op vruchtbaar slijm.
Ja, viel me 100% mee. Nu meer beurs gevoel onderin mn buik dan dat de punctie zelf pijn deed. En 21 eitjes geoogst! Morgen hoor ik hoeveel er bevrucht zijn.
@Chitje hiep hoi, hopelijk veel bevruchtingen maar zeker 10 lijkt me! Wanneer moet je met utro starten, vandaag?
@Yviev & @khloe877 : ja heel spannend nu eerst weer even. @vlinderCN: ik moet vanavond starten met de utro. M'n moeder is het nu aan het halen bij de apotheek. Veel drinken is tegen overstimulatie, moet ook vooral veel bouillon drinken en op doktersadvies chips eten.
Ik werd zojuist gebeld dat ik misschien niet kan starten deze maand ivm ziekte en onderbezetting bij het mck. Als ik ongesteld ben geworden moet ik contact opnemen evt de eerste spuit deca zetten en dan hoor ik of het door kan gaan...
Oh nee!! Dat zou wel heel erg balen zijn! Ik duim voor je dat je toch gewoon kunt starten. Wanneer weet je dat?
Wauw wat veel zeg, geen idee wat normaal is hoor maar klinkt als een super oogst. Goed voor jezelf zorgen hè❤
Hier inmiddels weer bloedverlies maar ook hevige buikpijn, beetje als weeën maar dan met een kleine baarmoeder haha. Gelukkig tijd om hier even afleiding te zoeken en met pijnstillers op de bank te hangen het komende uur.