Nieuw temperatuur groepje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Rosa5, 30 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ah dan komt t misschien eindelijk op gang!
     
    Rosa5 vindt dit leuk.
  2. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik hoop het:D
     
  3. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    @Rosa5 dat klinkt niet fijn! Hopelijk komt het nu eindelijk echt op gang en kan je weer door!

    @vlinderCN dat hoop ik natuurlijk ook maar dat zou wel wonderlijk zijn dan.

    Andere vraag! Wij zijn echt al maanden op zoek naar een eettafel. Niet te grof. Lichte kleur hout of wit en geen 1300 euro :|
    Moeilijke maat 240(230) x 90
    Toevallig nog winkeltips? :rolleyes:
    We zitten nu aan de tuintafel :roflmao:
     
  4. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Je hoort ze wel s vaker, de net op de valreep toch zwanger-verhalen...

    Weet niet of je houten tafel wilt? Wij zoeken dat maar nog stuk langer en das lastiger, beetje robuuste houten tafel is blijkbaar niet de mode nu.
    Kom er op marktplaats wel veel tegen van rond de 220/240, als je liever nieuw wilt dan staan daar vaak ook aanbieders van nieuwe of op maat gemaakte tussen op m.p.
     
  5. Dicky88

    Dicky88 Bekend lid

    20 nov 2014
    597
    46
    28
    @Yviev wat vervelend dat je mogelijk een maand extra moet wachten zeg.

    @Chitje wat spannend allemaal! Fijn dat de punctie goed ging. En klinkt als een goed aantal eitjes. Zeker ook wel een emotionele achtbaan op deze manier? Blijf het zo mooi en stoer vinden hoe je deze kans alleen aangaat!

    @Rosa5 owh hopelijk zet het door. Blijft zo lang tobben nu! Alshij doorzet dus aan de clomid las ik geloof ik?

    @vlinderCN bij jou ool menstruatie op komst of nog niet doorgezet?
     
  6. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    @Dicky88: ja dat is het wel. En af en toe ook.l ontzettend eenzaam. Dit soort kleine successen heb ik dus ook echt wel nodig om door telefoon blijven gaan. Weet jij al meer?

    @Rosa5: hopelijk komt het eindelijk op gang en kan je opnieuw beginnen!

    @Yviev: geen tafeltips helaas...
     
  7. khloe877

    khloe877 Fanatiek lid

    18 nov 2013
    1.453
    565
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
  8. Dicky88

    Dicky88 Bekend lid

    20 nov 2014
    597
    46
    28
    @Chitje snap ik helemaal Hoe moeilijk ook, hoop houden in kleine dingen.
    Nee afspraak van vorige week ging niet door. Wacht nu op nieuwe datum grr. Maar online zag ik dat al mijn waardes goed zijn daarin gelukkig. Ziekte niet aanwezig Schildklier daar ook goed en zelfs minuscule verbetering/verlaging zelfs. Dat wisselt vast wel in die mate.

    Geen idee wat ik nu moet doen eigenlijk voor vervolg.
    Heb ook het idee dat ei op verkeerde dag staat bij ff. Maar meer omdat vanaf 3 dec liespijn over was, niet dat dat uitsluitsel geeft. Maar daar teveel discared moeten zetten.
     
    vlinderCN vindt dit leuk.
  9. Dicky88

    Dicky88 Bekend lid

    20 nov 2014
    597
    46
    28
    @Yviev geen tafel tips. Zelf zoeken we een niet blad. Nu steigerhout maar dat is verre van praktisch nu met hoogte verschil op blad. Of nieuw blad of nieuwe tafel nodig.
    @khloe877 wat een mooie tafel is dat! Hoeverre heb je 'last' van tafelpoten mocht je aankopse kant zitten? Wij kunnen max 180/90 kwijt zodat er nog een fijne doorloop blijft.
     
  10. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    @Dicky88 deze keer geen ovutesten gebruikt? Het zou ook cd 32 geweest kunnen zijn..Maar is wel lastig te zeggen met jouw kaartje :(
    Lastig ja, hoe nu verder? Als je verder geen klachten hebt en je bent weer snel zwanger, is er niets aan de hand. Maar dat is denk ik aan jou hoe lang je wilt afwachten. Je hebt wel een stuk minder kansen in een jaar zo, misschien dat de gun daar wel medicatie voor heeft dat je gewoon elke maand een eisprong krijgt maar wil je dat al?
     
  11. Indy89

    Indy89 Fanatiek lid

    19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    @vlinderCN hier gaat alles goed. Erg onzeker omdat de kwaaltjes komen en gaan.. Toch bang dat het mis gaat, ondanks de knaltest!

    @Yviev jouw kaartje ziet er veelbelovend uit!

    @Rosa5, aah nog steeds niet ongie:( wat frusterend zeg! Ooooh lees nu toch dat er wat gaande is daar, hopelijk zet het door!!!

    @Chitje was ik net te laat om je succes tr wensen! Maar fijn dat alles goed is gegaan en wat een hoop eitjes!!! Ik ga voor je duimen dat minstens een elftal aan embryo's voor je in de vriezer gaan! Wanneer krijg je dan de eerste terugplaatsing?
     
  12. Indy89

    Indy89 Fanatiek lid

    19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Ik denk ook dat je ei eerder is geweest.. Lastig, maar er is vast wel iemand op het forum die het er uit kan halen.
     
  13. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Het zet door, vreselijke krampen maar als een kind zo blij. Laatste keer op de echo was mijn baarmoederslijmvlies heel dik dus verwacht dat er heel wat gaat komen.
    Hè hè, eindelijk een nieuw kaartje. :D
     
    Indy89, Dicky88, vlinderCN en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Dicky88

    Dicky88 Bekend lid

    20 nov 2014
    597
    46
    28
    #1214 Dicky88, 10 dec 2018
    Laatst bewerkt: 10 dec 2018
    Ja @Rosa5 eindelijk! Haha gek om blij te zijn met een menstruatie he. Eindelijk nieuwe ronde. Wauw 72 dagen geweest. Op naar een goede ronde voor je!

    @Indy89 fijn dat het goed gaat! Onzekerheid ook, laten we gewoon blijven duimen voor het goede!

    @vlinderCN deels ovulatietesten gedaan. 2x positieve gehad (1 dag en 1 2 dagen) maar merk dat ik daar nu juist niet fijn bij voel om te gebruiken. Het zegt niet veel net zoals vorige keer. Maarja temperatuur ook niet met al die schommelingen. Denk je een houvast te hebben, maakt het juist onduidelijk op zijn tijd.
    En lijkt steeds meer dat dit ook pcos is alsik het op internet lees
    Ik weet niet of ik direct met medicatie wil beginnen. Ben immers 1x zelf zwanger geraakt, dan ook in ronde 1 met goed geluk. En daarbij ben ik pas 1+ jaar geleden bevallen, waardoor het misschien ook erg ontregeld is. Ik heb geen idee. Geef het denk ik sowieso nog een half/vol jaar om zelf te proberen. Lastig wat ik wil.
     
    Indy89 vindt dit leuk.
  15. khloe877

    khloe877 Fanatiek lid

    18 nov 2013
    1.453
    565
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Je kan de tafel poten op 2 manieren bevestigen, of helemaal tegen de kopse kant zeg maar.. dan zit je als je aan kopse kant zit met je voeten op de ijzers poten.
    Of je kan de poten iets meer naar binnen kant monteren/ vast maken.
    Dan kan je makkelijker aan kopse kant zitten. Hoop dat je me snapt beetje lastig uit te leggen.
    Wij hebben de poten tegen de koper kant.
    Dan hebben we bij de kante 3 stoelen
     
    Dicky88 vindt dit leuk.
  16. Dicky88

    Dicky88 Bekend lid

    20 nov 2014
    597
    46
    28
    @khloe877 ja snap hem! Nu hebben wij 2x2 stoelen aan lange kant. Wel gewone poten van tafel dus altijd 1 kopse kant een 5e stoel mogelijk.
     
    khloe877 vindt dit leuk.
  17. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ja snap ik van die ovutesten. Hoop voor je dat het gewoon snel raak is meis!
     
  18. Indy89

    Indy89 Fanatiek lid

    19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Haha nog nooit iemand zo blij gehoord over haar ongi hihi! De rode vlag kan uit! Op naar een nieuwe cyclus!
     
    Rosa5 vindt dit leuk.
  19. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Fijn @Rosa5 eindelijk een nieuw kaartje!!

    @Dicky88 wat een gekke kaartjes heb jij. Lastig zeg!

    @khloe877 ja ik snap hem! Handig!!

    @Indy89 ik begrijp je onzekerheid! Ik duim voor een blijvend schatje!
     
    khloe877 en Indy89 vinden dit leuk.
  20. Babette77

    Babette77 Lid

    28 nov 2018
    66
    27
    18
    Vrouw
    Hi meiden,

    Testen was vanmorgen niet meer nodig, temp gedropt en menstruatie kwam al snel op gang :(
    Dubbel gevoel, ergens is het oke, maar nu vooral ook verdrietig, het bezig zijn met zwanger worden voelde toch wel weer erg fijn, maar samen met mijn man besloten om het toch hierbij te laten en te genieten van ons gezin met twee prachtige kids.

    Ik lees nog even mee, maar denk dat ik binnenkort mijn account verwijder.
    'Wens ieder van jullie het allerbeste, zorg goed voor jezelf, daar begint alles mee.. X
     

Deel Deze Pagina