Nieuw temperatuur groepje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Rosa5, 30 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Oh balen ook meis. Ik loop er zelf ook heel erg tegenaan hoor dat ik het er eigenlijk bij wil laten, het brengt telkens zoveel verdriet en kost energie die je ook aan je gezin wilt besteden. Maar wij hebben er 'pas' 1 en zou zo graag een brusje hebben voor mijn dochter da t ik het nog niet naast me neer kan leggen. Mag ik vragen hoe jullie dat in de praktijk willen doen? Je merkt toch maandelijks je eisprong en lijkt me dan lastig om niet te denken, zullen we toch weer kansje wagen. Of wil je anticonceptie gaan gebruiken? Als het te privé is hoef je nie t te antwoorden hoor, maar vind het zelf zo moeilijk dus ben benieuwd hoe anderen daarmee omgaan.
     
  2. Babette77

    Babette77 Lid

    28 nov 2018
    66
    27
    18
    Vrouw
    @vlinderCN, ik begrijp je, een broer of zus is echt heel leuk! Dat zou voor mij het ook wel waard zijn om nog verder te gaan, ondanks stress, maar het heeft ook een grens, want je hebt gelijk dat er erg veel energie naar toe gaat.
    Mag je vragen hoor, tot nu deden we het met condoom. Ik zou het niet 'zomaar' zonder doen, ik sta achter t besluit, hoe lastig, verder met leven, dat klinkt misschien wat dramatisch, maar zo voelt het nu even..
    M'n man wil er (nog) niet aan om een strikje te leggen, ik overweeg spiraaltje, hoor ik positieve geluiden over (en dan heb ik ook niet zoveel last van de bloedingen, die bij mij best heftig zijn).
     
  3. Babette77

    Babette77 Lid

    28 nov 2018
    66
    27
    18
    Vrouw
    Bij mij is het ook een soort afscheid van het verlangen om nog eens 'fijn' zwanger te zijn (2 x 9 maanden 'overleven' en weinig genieten).
    Tegelijk besef ik me maar al te goed, dat ik blij mag zijn überhaupt zwanger te zijn geweest en heerlijk klein mannetje en meisje heb ontvangen.
     
  4. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ja lastig ..waar ligt die grens...wij proberen nog wel even door maar er zal op een gegeven moment wel een punt komen dat we het ook achter ons moeten laten, qua leeftijd en energie die het kost. Spiraal hoor ik ook veel goede ervaring en over behalve het zetten, maar ja, vergeleken bij een bevalling zal het wel meevallen ;).
    Sterkte met jullie keuze meis!
     
    Babette77 vindt dit leuk.
  5. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ja haha hier dito (geen fijne zwangerschap maar toch graag nog keer mee willen maken) en vooral die babytijd lijkt me zo fijn nog een keer :))
     
    Babette77 vindt dit leuk.
  6. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Temperatuur was nog hoog dus hoopvol vanmorgen een testje gedaan... omo wit helaas :( zal morgen ongesteld worden dan toch gok ik!
     
  7. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Oh, jouw kaartje ziet er mooi uit!! En wat balen van je witte test. Snap dat je temp echt wel hoop geeft, raar hè....
     
  8. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Bah nooit leuk witte testen. Ik zie dat je temp vorige cyclus op 9 dpo al daalde, hoe was dat de keren ervoor?
    Wil je niet teveel hoop geven maar het kan nog wel hoor, ik testte 3x pas op 12 en 13 dpo heel licht positief. Nu moet ik er wel bijzeggen dat dit niet met de predictor was maar gevoelige dipsticks.
     
  9. khloe877

    khloe877 Fanatiek lid

    18 nov 2013
    1.453
    565
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    @Yviev nou hoop, ik had bij mn 2e zwangerschap pas 5 dagen na nod positieve test.

    Hiero is temperatuur heel raar snap dr helemaal niks meer van.
    Maja we gaan het zien.
     
  10. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    @Yviev jammer van je witte test, temp ziet er wel hoopvol uit.

    @khloe877 ziet er vreemd uit inderdaad.
     
  11. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    @khloe877: raar kaartje inderdaad.

    @vlinderCN: die van jou blijft ook heen en weer springen. Hoop toch zo voor je dat ie nu nog verder gaat stijgen!

    Hier goed nieuws vanuit het ziekenhuis: van de 21 eitjes zijn er 15 bevrucht!! Dus donderdag terugplaatsing. Nu alvast superblij met dat nieuws.:)
     
    khloe877, Rosa5 en Yviev vinden dit leuk.
  12. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Woei!!!!!! @Chitje wat een mooi aantal!!!
    Heel blij voor je!

    Andere rondes daalde mn temp 9/10 dpo vandaar de test maar helaas! Voel ook verder niks. 1,5 jaar geleden toen ik zwanger was voelde ik een bepaalde energie in mn buik als ik mn hand erop legde. Paar dagen voor ik begon te bloeden was die energie weg. Toen was ik er niet van bewust en dacht ik dat het hoorde of ik het me verbeelde.
    Sindsdien niet meer zwanger geweest en ook dat gevoel niet meer gehad.
     
  13. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Wauw wat super goed nieuws! En donderdag is het al zo ver, spannend hoor. Hoe voel je je verder vandaag?
     
  14. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Snap t hoor, heb zelf ook t idee dat ik t wel voel, en nu dus ook 99% zeker niet zwanger, alleen maar irritant dat ongi niet komt en temp gek doet :(

    @Chitje geweldig nieuws, op naar de plakker.

    @Rosa5 eindelijk!

    @khloe877 wat een hoge pre ei temperaturen voor jou
     
  15. khloe877

    khloe877 Fanatiek lid

    18 nov 2013
    1.453
    565
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    @vlinderCN kan raar he.. 5/6 dec was wel ovuluatie test positief en nu niet.
    K snap het niet meer..heb eigenlijk de hoop al opgegeven.

    @Chitje wooow wat goed. Spannend zeg
     
  16. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    @Indy89 het is ook zo spannend hè die eerste termijn. Hoe ver was jij ook alweer bij je mk's, waren die in de eerste 6 weken? Denk dat daar de utro nu misschien en hopelijk wel bij kan helpen!
    De laatste keer is goed gegaan dus grote kans dat het nu ook goed gaat. Maar ja het is helaas zenuwslopend afwachten.
     
  17. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Niet opgeven hoor, misschien is vandaag je ei wel, vorige keer ook dag 20. Was ie 6 dec echt knalpositief? en ben je door blijven testen? Misschien maakte ie n aanloop en springt ie nu pas... lichaam doet soms gekke dingen
     
  18. Indy89

    Indy89 Fanatiek lid

    19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Het is idd geen pretje dat wachten, al moet ik het toch los laten.

    Mk waren bij 12, 6 en 5 weken. Maar had nu een innestelingsdip op 6 dpo en 8dpo al een tuurtest dus ws was het zonder de utro ook gelukt. Ben op 14dpo gestopt. Heb wel vertouwen in de opgelopen testen, daar probeer ik me aan vast te houden.

    Nu lekker een dutje doen, want ik ben MOE!
     
  19. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ja denk het ook dat je zonder utro zwanger was geworden. En je lijf heeft bewezen dat het gewoon kan dus gaat vast goed komen meis! Veel sterkte met alle kwalen ;) houd je ons op de hoogte!?
     
    Indy89 vindt dit leuk.
  20. khloe877

    khloe877 Fanatiek lid

    18 nov 2013
    1.453
    565
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Toen was die echt positief, ben blijven door testen.
    Enige wat misschien kan is dat ik vanaf Afgelope vrijdag elke nacht er uit ben geweest omdat mn kleine mannetje niet lekker is
     

Deel Deze Pagina