Nieuw temperatuur groepje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Rosa5, 30 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    Deca heb ik niet gehad. Vond de gonal wel meevallen. Had de eerste dagen vooral beetje hoofdpijn en denk na een dag of 4 ook echt moe, moe en moe. Dat heb ik nu van de utro nog steedso_O. Wanneer heb je een echo?

2. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Ben wel moe, Maar ook iets kortere nachten gehad dus durf niet te zeggen dat de vermoeidheid door de hormonen komt.
    Ik heb vrijdag de echo :oops:
    Hoe voel jij je?

3. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Spannende tijd voor iedereen

Chitje vindt dit leuk.
  4. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    @khloe877: heel spannend!

@Yviev: oh, hier gaat echt nu ongeveer het licht uit hoor:rolleyes:. Spannend vrijdag!! Hopelijk groeit er een mooi aantal.
    Nou ja, vooral dus moe... Voel me verder niet heel anders dan anders. Spannende dagen!

5. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.390
    1.854
    113
    Vrouw
    @Rosa5 morgen ook spannend, hopelijk gesprek/uitslagen waar je mee verder kunt.

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Goedemorgen, ik ben net terug van de gyn. De bloedwaardes waren goed. Tenminste, mijn lh is te hoog en dan vooral in verhouding met de fsh maar niet erg afwijkende waardes. @vlinderCN jij had laatst een topic over melk uit tepel, waar ik ook op reageerde, mijn prolactine was ook goed. Dat vond ik toch geruststellende info haha. Het is natuurlijk maar een momemtopname maar tot nu toe ben ik opgelucht. Verder heb ik clomid meegekregen om een ronde te proberen. Daar ben ik gelijk vandaag al mee gestart zodat ze over 10 dagen nog net even de tijd hebben om te kijken of mijn lichaam erop reageert.

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    @Chitje temp toch net even weer iets mooier omhoog vandaag.
    @Yviev spannend vrijdag een echo, ik duim voor een mooi resultaat.

8. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    @Rosa5 wat fijn dat waardes goed waren. En gelukkig gerustgesteld

Rosa5 vindt dit leuk.
  9. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    Fijn dat het allemaal meevalt! Hopelijk reageer je goed op de clomid en heb je daarmee gewoon meer normale cycluslengte. Krijg je nu over 10 dagen een echo?

Ja, heel spannend is het! Hoop dat m'n temperatuur mooi hoog blijft en dat ik volgende week mooie positieve test heb!

10. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.390
    1.854
    113
    Vrouw
    @Rosa5 dat is fijn om te horen! Benieuwd wat de clomid gaat doen? Is dat niet om meerdere eitjes te laten rijpen?

11. Dicky88

Dicky88 Bekend lid

20 nov 2014
    597
    46
    28
    @Yviev hoop dat de medicatie jullie ook gaat helpen met jullie droom! Hopelijk niet teveel bijwerkingen voor je. Succes!

@Chitje owh wat spannend deze dagen. Leef helemaal mee haha. Duim duim!

@Rosa5 wat fijn dat de meeste hormonen redelijk 'normaal' zijn. Hopelijk gaat de clomid wat voor je doen en niet teveel bijwerkingen. Fijn dat je ook weer ern echo hebt over 10 dagen. Spannend!

Hier menstruatie heel licht geweest, lijkt alweer over.
    Ondertussen afspraak gehad bij internist. Dat is oke. Doorverwijzing naar gynaecoloog gehad. Krijg deze week de afspraak per post.
    Ben benieuwd. Gewoon om te kijken of het pcos is of iets anders etc. En wat eraan gedaan kan worden uberhaupt. Ben er rustig onder, misschien ook omdat ik het eerst 'normaal' een kans wil geven zonder ziekenhuis hulp. Misschien dat mijn lichaam gewoon wat langer nodig geeft om op gang te konen na zwangerschap enzo. Na een jaar zal ik er anders iver denken gok ik hoor.

12. Dicky88

Dicky88 Bekend lid

20 nov 2014
    597
    46
    28
    @vlinderCN bij jou menstruatie weer over of nog veel spotting?

@khloe877 jij weer helemaal beter?

13. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.390
    1.854
    113
    Vrouw
    Hoop dat het snel lukt inderdaad zonder die hele molen in te moeten maar wel goed misschien om te weten wat er speelt.
    Ja hier vandaag spotting en net ineens over gegaan op vruchtbaar slijm..heel vroeg maar ja was vorige maand ook.

14. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Clomid in combinatie met ivf dan is het wel de bedoeling om meerdere eitjes te laten rijpen maar in mijn geval is de dosering zo laag dat het de bedoeling is om maar 1 eitje te laten rijpen. Maar soms gaan er meerdere meedoen, vandaar ook een echo over 10 dagen om te checken of het er echt maar 1 is. Afgesproken tot max 2 eitjes door te laten gaan anders breken we de boel weer af. Dus hopelijk één mooi eitje die gaat groeien.

15. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.390
    1.854
    113
    Vrouw
    Oei hoop t ook voor je anders zit je dadelijk ineens met 7:eek: aan tafel ;) oh wacht met 2 eitjes gaat het ook door lees ik..spannend dan zeg.

16. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    @Dicky88
    Ja gelukkig wel.. weet niet zo goed waar dat ineens vandaan kwam.
    Maar nu weer helemaal goed.
    Gelukkig maar want sta in een winkel waar nu de drukste week voor de kerst word.
    Hoe gaat het met jou?

17. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    Echt super lief:)!!!

Fijn, je kunt het soms maar beter weten. Misschien voorkom je wel een jaar frustratie, en anders weet je ook gewoon dat het een kwestie van geduld is. Hopelijk kan je snel terecht!

Dicky88 vindt dit leuk.
  18. Dicky88

Dicky88 Bekend lid

20 nov 2014
    597
    46
    28
    @vlinderCN dat zou inderdaad weer vroeg zijn. Ben benieuwd.

@Rosa5 wauw ook al verder gekeken voor vervolgstappen. Ben benieuwd hoe het gaat verlopen Succes!
    @Chitje ja daar heb je gelijk in. Hopelijk snel duidelijkheid. Komt wel goed gok ik zo.

@khloe877 soms heb je dat even, gelukkig was je snel er vanaf. Succes en sterkte met de drukte deze dagen!
    Ja hier goed. Menstruatie was kort en licht. Ook fijn na vorige keer.

khloe877 vindt dit leuk.
  19. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Haha over het algemeen groeit er maar één met deze dosering dus hopelijk gebeurt dat bij mij ook. Maar omdat het wel kan voorkomen dat er meerdere gaan meedoen bespreken ze dat van tevoren met je. Ik heb zelf aangegeven max 2, wat ook hun beleid is, maar had ook kunnen zeggen ik ga voor max 1. Ik weet alleen nu al dat ik het zonde vind als er per ongeluk 2 groeien om dan een ronde over te slaan. Kans op 2x een bevruchting is dan wel aanwezig maar dan neem ik die gok.

20. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.390
    1.854
    113
    Vrouw
    @Chitje.. spannend! Ziet er goed uit je kaartje

@Rosa5 jullie zijn er in ieder geval dus wel zeker uit dat jullie er nog 1 (Of 2 ;) ) willen, dat was nog even de twijfel toch. Hoop dat de clomid werkt.

Deel Deze Pagina