Ja dat is zo. Heb beetje vrees.. komt door mn 1e zwangerschap en wat ook effect op mn 2e zwangerschap ook heeft gehad. Ik denk dat gewoon in nieuwe jaar moet bellen. Dan heb ik het ook wat rustiger op werk
Ach meis ik had ook niet door dat jullie al zo lang bezig zijn. De eerste keer dusspontaan na 2,5 jaar? En vervolgens na 3mnd..heel gek, en nu weer 2 jaar..het kan zijn dat je telkens pech hebt, het blijft toch ook een soort loterij. Maar een gesprek bij de huisarts kan inderdaad geen kwaad, misschien dat er heel eenvoudig wat dingen uitgesloten kunnen worden. Dat brusje komt er hoor!
Mijn opbrengst tot nu toe is wat magertjes.... rechts deed eigenlijk niet mee, te klein en weinig en links deed wel mee maar ze zag er zo ongv een stuk of 6. Wel allemaal zn 12 mm. Maandag weer een echo.
Oh wat jammer, maar als ze allemaal van goede kwaliteit zijn heb je misschien wel 6 embryo's ..Ik hoop het zo voor je meis! Hoeveel spuit jij nu?
Misschien gaan er toch nog meer groeien? Wel mooi dat ze van gelijke grootte zijn, tenminste lijkt mij.. Sorry echt geen verstand van dit soort dingen maar lijkt mij een gunstig teken. Hopelijk maandag een echo waar je een stuk blijer van wordt.
Ja ze gaf aan dat het echt nog wel zo zou kunnen zijn dat de andere kanr ook ineens mee ging doen. En gelijke grote was mooi inderdaad dan kunnen ze allemaal mee doen.
Hey dames, Ik heb sept. Een bbz gehad en 3 december was hcg eindelijk 5 en we mochten weer verder gaan. Alleen zit ik nou in een onzekere situatie. De vraag is ben ik zwanger of komt er een menstruatie aan. Ik heb erg last van me borsten. Heel veel steekjes en lichte krampen rondom mijn buik. We hebben als laatst 14 en 18 december geklust. Ik was eigenlijk met ovutesten begonnen. Was op zoek naar mijn eisprong. Heb geen knallende ovutesten gehad. Dus, ik weet het niet meer. Dinsdag heb ik bruinebloed gehad.
Tja lastig te zeggen, zou gewoon afwachten of je menstruatie binnenkort komt en zo niet tegen einde van het jaar een test doen. Ik verwacht dat je cyclus niet voor 3 december (Dan zou nod bijv 31 dec kunnen zijn) op gang is gekomen maar ook dat weet je niet zeker... Misschien krijg je nog wel een knaltest als je door blijft testen met ovu testen.
Nou hopelijk groeien deze mooi door en maandag een mooie 'stiekeme' groei van nog meer eitjes aan de andere kant.
Spannend is het he! Echt duimen draaien voor @Chitje morgen... En @khloe877 ...ga jij eerder testen? Of netjes nod afwachten..ook spannend en hoop ook goed nieuws voor jou snel!
@Rosa5 hiero goed, lekker druk op.mn werk ( parfumerie) Hoe gaat het met jou? @vlinderCN nee wacht netjes op nod, althans dat wil ik proberen Hoe gaat het met jou?