Snap ik, zwanger het jaar uit zou zo fijn geweest zijn. December is altijd dubbel, fijn als het lukt maar extra zuur als het niet lukt. Ik wens je alvast een vruchtbaar 2019❤
@khloe877 bah! Wat shit zeg, ik had het zo gehoopt voor je!! Dat is niet leuk de feestdagen ingaan ik hoop dat je gewoon het nieuwe jaar snel zwanger mag zijn. Verder ook fijne kerst voor iedereen Hier gek met ovu testen. Gisteren om 22u nog negatief, 9u met 2e plasje positief en om 13u weer negatief... zou de urine van 9u toch te geconcentreerd zijn geweest nog? Was om 7u ook al geweest. Normaal test ik pas vanaf 11u en mijn piek duurt toch altijd wel minimaal 12 uur. ..iemand ervaring?..blijf dan toch maar doortesten, grr met potje naar de wc bij schoonfamilie...
Wat gek @vlinderCN en nu?? Hier zojuist weer een meting gehad. Een aantal zijn klaar, een aantal heel bijna klaar! Kwam dus uit op wss vrijdag punctie. Maar er was maar 1 dag dat wij echt niet konden en dat was vrijdagochtend Nu waarschijnlijk zaterdag punctie. Morgen terug voor de laatste meting.
Oh jee dat is balen...hopelijk kan het zaterdag ook nog dan! Jee komt erg dichtbij zo he, superspannend. Dan heb je net niet in 2018 tp... Mijn test was savonds om 22u ineens weer vrij donker maar vanochtend weer licht. Dus ik snap er niks van maar verwacht gewoon vandaag of morgen ei.
Goedemorgen, hoe is het met jullie? @Yviev hoe laat is jouw echo? Ik heb morgen om 9 uur een echo. Ik ben heel benieuwd, afgelopen dagen leek het alsof ik richting eisprong ging maar vruchtbaar slijm en drukkend gevoel is weg en mijn temp is naar beneden gegaan ipv omhoog haha, dus ik weet het niet meer. Misschien was het een reactie op de clomid, hopelijk heeft het meer gedaan dan alleen dit. We zullen zien morgen.
Spannend @Rosa5 en @Yviev!! Ik duim voor succes. Hier ei geweest..dus weer wachten en hopen op een wonder. Nog maar 2 kansen hierna en dan 'Moet' ik ook de mmm in
@Rosa5: spannend! Hopelijk gebeurt er iets goeds! @vlinderCN: spannend weer! Ik duim voor je. Hopelijk begin 2019 positieve test!! @Yviev: voor jou ook spannend! Zie je op tegen de punctie? Ik moet inderdaad deze maand overslaan. Zo erg. En dan hopen dat m'n cryo goed ontdooit anders nog een maand voor niks kwijt. Maar moet dus 1.5 maand wachten tot ik dat weet. Zenuwslopend is dit allemaal. Ongi weer bijna over. Ze haalden gezegd dat dat best heftig kon zijn, maar het duurde alleen wat langer, maar niet meer ofzo. En helemaal geen krampen. Best bizar.