Ja ik ben benieuwd wanneer die springt. Door de clomid kan hij extra groot worden dus wordt nog spannend haha. Hopelijk lukt het tempen de komende dagen een beetje, al gaat dat 1 januari vast niet lukken.
Zo we zitten in de auto terug naar huis! Tis mij meegevallen! Nu wel wat kramperig maar verder goed 21 eicellen gevonden. Dus kans op overstimulatie... wss niet allemaal rijpe hoor! Maar wel veel ineens! Rustig aan maar!
Geen idee! Mijn ei varieert normaal tussen cd 14-17. Ze monitoren tot het gros van de eieren groot genoeg is voor een punctie.
Mwah! Buik is wel echt gevoelig en lopen naar keuken en wc gaat niet al te soepel. Lig rustig met kruik op de bank met glazen thee en water
Oh, die kruik mocht ik dus helemaal niet vanwege de blauwe plekken die ze hadden gemaakt. Zou het erger kunnen maken. Drink je ook goed bouillon enzo?
Goedemorgen, mijn temp blijft zo ontzettend laag, eigenlijk maar 0,25 boven basaal. Dat is toch te weinig? Laatste maanden gaat ie toch wel snel naar 37.1 en 37.2. Zou het kunnen dat ik nu minder progesteron aanmaak? Heeft iemand daar ervaring mee,misschien @RoGiJuLi? Dat als je een maand lagere temp hebt je progesteronwaarde lager was.. De keren dat mijn progesreron is gecheckt was telkens goed maar toen had ik toevallig ook hogere temperaturen
Op welke dpo dag is de vorige keer je progesteron gechecked? Je zit nu pas op 4 dpo dus de progesteronstijging kan nog gaan komen. Dat gebeurd tussen 1 en 5 dpo