Je moet met zoveel eitjes minimaal 3 liter vocht drinken op een dag. Liever geen koffie, want dat ontrekt het vocht uit je lichaam
@RoGiJuLi nog steeds maar 37.1 ik ben allemaal bang dat mijn progesteron waarde deze maand weer minder is, ook minder klachten..zou het nog zin hebben om nu met utro te starten?
Hier nog steeds geen eisprong. Vrijdag was hij 18mm dan zou hij nu toch wel groot genoeg moeten zijn dus hoop toch vandaag of morgen. Ik weet dat ze met clomid groot kunnen worden maar word er toch een beetje onrustig van. Wat is wachten toch moeilijk.
Vandaag 24mm dat valt wel mee hoor, dan springen ze bij mij sowieso pas dus denk dat het vandaag, morgen of overmorgen ook nog gewoon kan bij je..
Net gebeld door MCK Van de 21 eicellen zijn er 19 geïnjecteerd. Waarvan er 12 embryo's zijn ontstaan Morgen tp als ik goedkeuring krijg vh ziekenhuis vandaag. Moet straks eerst bloedprikken + echo. Ben wel gewoon rustig aan het werk. Zittend! Anders duurt t wel heel lang eer her 00:00 is
Ja ik ben gewoon weer ongeduldig, stiekem ook een beetje bang dat het een cyste blijkt te zijn dus zal opgelucht zijn als hij springt. Man draait momenteel nachtdiensten dus dat is ook niet zo handig getimed. Gelukkig veel afleiding vandaag want ik denk er al weer veel teveel over na merk ik.
Wauw mooie score. Ik zou denk ik ook aan het werk gaan, thuis weet je toch ook niet waar je het zoeken moet lijkt mij. Spannend, ik duim voor je dat de tp morgen kan, goed begin van 2019 toch.
Helaas ze vinden het risico op overstimulatie bij zwangerschap te groot.... Moet nu 2 cyclussen wachten.. en dan cryo cyclus.
Serieus? Op basis waarvan? Jemig, dat is kut... En waarom moet je 2 cyclussen wachten? Standaard is toch 1 overslaan en dan in 2e cryo tp?
Ja dat bedoel ik. Dus de 2e cyclus.... Op basis van mijn 7 en 7,5cm eierstokken. En iets vocht aan de linkerkant. Bloedwaarden waren wel aardig normaal geloof ik.
Hmm, ok. Die moet ik minstens ook gehad hebben hoor. Bij mij heeft niemand ooit gezegd dat ik geen verse tp zou kunnen krijgen. Blijf het bizar vinden die verschillen. Snap de teleurstelling nu heel erg goed! Geen leuk nieuws de laatste dag van het jaar. Dikke knuffel!
Ah nee wat verdrietig meis! Had zo gehoopt dat je het nieuwe jaar goed zou starten Heb je zo'n bovenverwachting mooie opbrengst..Is het ook niet goed.
Nee weet t ook niet. Wellicht door mijn leeftijd dat ze het risico re groot vinden? 29 en slank met veel eieren is grote kans op overstimulatie en zeker bij een zwangerschap. En nog een aanname: misschien omdat er zoveel embryo's zijn ontstaan achtte ze kans op genoeg cryos groot genoeg en wilde ze dáárom het risico niet nemen? Maar in hoeverre mijn bloedwaardes echt oké waren weet ik niet natuurlijk!