Bedankt lieve meiden. Aan de ene kant baal ik ontzettend! En aan de andere kant probeer ik het positief te zien en te denken dat alles een reden heeft. Wellicht hadden ze anders voor ons niet de juiste embryo terug geplaatst?
Lieve meiden Fijne jaar wisseling alvast. Een mooi gezond 2019 en vooral vruchtbaar, positieve zwangerschap test in handen mag Krijge en uit eindelijk mooi gezond kindje mag Krijge.
Denk dat. Einde deze week krijg ik te horen of er en hoeveel er ingevroren zijn... spannend weer... Lieve meiden allemaal een fijn jaareinde! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Mooi dat je er zo mee om kunt gaan. Over 4 weken dan terugplaatsing in natuurlijke cyclus, of pas over 8?
@Yviev wat balen zeg! Wel mooie opbrengst begrijp ik. Dikke knuffel! Reageer later op de andere. Beetje hectische dagen. Dochter is slecht met slapen, de driftbuien op en top enz. Iets met pittige dame met een uitgesproken karakter. Trek ik even slecht lichamelijk en psychisch. Komt goed! Wil iedereen wel. Een prachtig vruchtbaar nieuw jaar wensen! Dat het voor iedereen mag lukken lieve meiden! Geniet van elkaar. Veel liefs
Heel erg balen meis, maar zeer verstandig vh zhuis. Hcg activeert overstimulatie, dus als je daar nu al tegenaan hikt, dan is het risico echt groot. De 21 lege folikels vullen zich door hcg in een raptempo met vocht en geloof me, dat wil je echt niet voelen, met groot risico op het zo groot worden van de folikels dat je eierstokken kunnen klappen. Dan maar veilig een cyclus overslaan, zodat je eierstokken nu ff tot rust kunnen komen
Lieve dames, allemaal een gezond en gelukkig nieuwjaar gewenst. Hopelijk wordt 2019 een heel mooi jaar. Hier nog steeds geen eisprong, mijn temp is redelijk betrouwbaar denk ik. Ik was rond mijn normale bedtijd in slaap gevallen op de bank, ja ik word oud schaam schaam.. en ben nog geen uur wakker geweest na de jaarwisseling en toen weer verder gaan slapen. Zelfde tijd als normaal getempt. Morgenochtend echo maar denk dat hij ook vandaag niet springt.
Ja voor iedereen een mooi 2019 met veel liefde en hopelijk allemaal zwanger Benieuwd naar de echo Rosa...even afwachten. Mijn temp hopelijk hoger nu, ik ben wel veel later naar bed gegaan maar in principe wel evenveel slaap als anders en niet gedronken dus hoop morgen nog steeds 37.3
Ben ook benieuwd naar de echo @Rosa5 @RoGiJuLi bedankt voor deze woorden ♡ heb nog steeds wel last van buik en gistermiddag begon hij ook op te zetten. Hij slinkt nog niet dus wijze beslissing geweest denk ik zo! Zat vanmorgen 0,8 kg aangekomen dus binnen de marges en na NYE @ allemaal: de beste wensen voor 2019! Dat vele dromen mogen uitkomen, de gezondheid goed mag blijven en de liefde doorstroomt! ♡
Dat moet je wel in de gaten houden hoor! Zoveel aankomen is niet ok. Dat slinken duurt wel even hoor (dag of 10 bij mij), maar hij zou ook niet meer dikker moeten worden. Veel drinken en dus ook bouillon en dat soort dingen! @Rosa5: spannend! Dat ei zal toch binnenkort wel komen
Volgens echo is mijn eisprong geweest. Volgende week bloedprikken op progesteron. Bms was inmiddels 12 mm dus ook dat was mooi doorgegroeid. Nu duimen maar!
Oh wauw is het dan niet te dik? Fijn dat je ei is geweest! Duimen maar... Hier ben ik alle hoop alweer verloren, stevenen recht op ivf af. Weet dat het nog kan maar voelt gewoon weer niet zo en Had bij mijn zwangerschappen ook al voor innesteling 37.3. Snap er gewoon niks van..waarom lukt het ineens gewoon helemaal niet meer 3x ineens zwanger en nu gewoon niks meer..
Ik heb geen idee of het te dik is. Ik was best onder de indruk, van 8 naar 12 mm in een paar dagen, maar de arts leek van niet dus ga er vanuit dat het wel goed zit dan. Balen dat je voorgevoel zegt dat het weer niet raak is, dagen lijken dan alleen maar langer te duren. Toch ga ik nog even keihard voor je duimen, hopelijk schiet je temp nog omhoog.
Hier aan de hand van temp en ongi gevoel waarschijnlijk weer niet gelukt ( ik denk dat ik even probeer minder op zp te zijn, word er zo depri van om elke maand op te moeten schrijven dat het niet gelukt is.
Ik herken je gevoel. Soms denk ik dat ik er te veel mee bezig ben.. en elke maand.teleurgesteld hiero moet mede delen. Wil je ff dikke knuffel geven