Hier is het eerste roze gezien! Gauw deze ronde door en dan hopelijk volgende maand duimen voor mooie terugplaatsing van een cryo. En duimen dat we nog een gezond kindje mogen krijgen in 2019. Dat zou helemaal feest zijn! Dromen mag he
Ja, die 10 weken heb ik wel zelf geboekt bij een ander bureau. €35 euro heb ik daar wel voor over Heb jij de VK al gebeld?
Ik "moet" in ziekenhuis, omdat ik daar dat fertiliteirsonderzoek heb gehad en op lijst stond voor ivf. Ik mag de 29e (6+6) en dan Hopelijk week 8,9 en 10 (waarschijnlijk die laatste weer gewoon bij vk ) ik denk niet dat ik de spanning tussen week 7 en 10 anders trek omdat het bij mij daar beide keren is mis gegaan. Die spanning lijkt me ook niet goed dus als zij het niet doen dan doen we het ook zelf inderdaad. Ik duim voor je dat volgende echo ook weer super is!
Hier gaat het goed! De misselijkheid wordt aardig onderdruk door de emesafene en de vermoeidheid schommelt heel erg. Mijn dochter van 23 maanden spookt nog met enige tegelmaat en die driftbuien niet te doen!!! Aantal vriendinnetjes weten het nu, mijn leidinggevende en volgende week na de echo mijn ouders, schoonouders en de rest van de fam! Spannend hoor, begint nu langzaam echt te worden Hoe is het met jpu
@Indy89 hier beetje paniek door mn zoontje. Heefr bultje in zn nek, mag er gewoon aan zitten. Ga morge ochtend meteen de vervangende huisarts bellen. Maar buiten dat gaat het goed
Ik heb ook overwogen om deze ronde niet te tempen, of maar half, omdat ze me toch volgen deze ronde. Maar tot nu toe blijf ik elke dag tempen.
Bultje onderhuids. Ik.mag dr gewoon aan zitten. Mn moeder zei dat mischien komt door dat tie zo verkoude was nu al.iets minder, dat die klieren op gezet is
Dat is dus precies waar ik aan dacht wat je moeder zegt, opgezette lymfeklier. Voelt als een onderhuids bultje wat je ook wel wat kan bewegen zeg maar. 1 van mijn kinderen heeft het wel eens. Ook bij zijn kaaklijn. Hij is er blijkbaar wat gevoeliger voor maar kan verder geen kwaad.
@Chitje ik hoop zo hard dat je een tp hebt vrijdag!! En natuurlijk een plakker. @khloe877 klinkt onschuldig maar altijd goed om te checken..is jouw arts al terug voor afspraak met jou? Ik hoop nu de shock beetje voorbij is en ik officieel "zwanger" ben, want 4 weken nu, dat ik wat beter kan slapen want daardoor ben ik nu al misselijk. En zoveel last van mn darmen, getver heb ik ook elke keer nou ja zolang het straks maar een gezond babytje oplevert...
@Rosa5 ik hoop dat het zo is. Ga voor zekerheid morgen bellen. @vlinderCN nee nog niet. Nog 1.5 week. Maar als.bij die vervangende arts goed.voelt vraag ik het meteen ook voor mezelf.
Ik heb de huisarts gebeldt maar die zat vol vandaag. Heb nu afspraak staan dinsdag voor mn zoontje en voor mij. Heb het aan gegeven en nu gaan we dinsdag ook overhebben dat zwanger worden niet lukt. Vind dit best eng..weet niet wat moet verwachten
Spannend, maar er hoeft uiteraard nooit iets waar je je zelf niet prettig bij voelt. Neem het stap voor stap en blijf bij jezelf. Wat voelt goed voor jou? Welke stap ben je wel of niet klaar voor? Het gaat vanzelf hoor op een gegeven moment. Dichtbij jezelf blijven dan komt het goed.
@Chitje bedankt voor je lieve berichtje. Voelt beetje ongemakkelijk zeg maar. Lijkt wel of alles bij ons tegen zit anders gaat dan als je wilt. Afspraak is samen met mn man. Vind gewoon eng omdat ik niet weet wat bedoeling is. Plus moet ik Mischien ziekenhuis in/uit wat ik met mn laatste zwangerschap ook had, wat ik niet fijn vond. Mn hoofd draait over uren
Ach lieve @khloe877 wat vervelend dat je het gevoel hebt dat alles tegen zit Het is ook niet niks wat jullie al te verwerken hebben! Blijf inderdaad dicht bij jullie eigen gevoel dan zit je altijd goed! Eerste gesprek is gewoon een stap! Ik merkte ook dat huisartsen zelf het ook soort ongemakkelijk vinden. In het ziekenhuis bij de gyn vond ik het al vele malen minder ongemakkelijk. Voelde bijna normaal! Probeer de positieve punten in je leven te blijven zien! Kijk naar je mooie zoon en knuffel m maar keer extra hard Er is altijd licht aan het einde van de tunnel ♡