Heey meiden @Rosa5 ben benieuwd na je uitslag. @Yviev hihi ik zou ook niet tempe deze maand maar toch gedaan Elke kans is er roch weer een. Hoe gaat het met iedereen? Hiero gaat ben zo zenuwachtig voor gesprek dinsdag. Ik moet het over me heen laten komen, maja
@Rosa5: ik hoop dat je voorgevoel er compleet naast zit! Duimen draaien voor je! @Yviev: ja dat snap ik heel goed. Zat mezelf natuurlijk ook op te vreten vorig weekend over gemiste kans. @khloe877: het komt goed dinsdag. De huisarts ziet echt meer mensen waar zwanger worden niet vanzelf gaat. Inderdaad, laat het over je heen komen. Heel erg aan het hopen dat m'n emmy blijft plakken, het is al beslist als ik de arts van vrijdag moet geloven, maar ja, ik weet het zelf uiteraard nog niet op 7 dpo...
@Chitje af en toe voel ik een klein steekjes oid en dan denk ik, hmm misschien toch maar denk eerder dat mijn lichaam zich alvast voorbereid op een menstruatie. Bms was vrij dik dus er moet straks best wat uitgewerkt worden natuurlijk. Voor jou weer super spannend, gek idee eigenlijk dat het al beslist moet zijn. Maar hoop zo dat je emmy een mooi plekje gevonden heeft. ❤ @khloe877 misschien komen de zenuwen ook wel wat omdat je je geheim moet opbiechten aan een buitenstaander. Zo voelde het voor mij een beetje. Was natuurlijk een andere situatie maar het hardop uitspreken tegen mij HA dat ik graag nog een kindje wilde, was alsof ik een geheim opbiechtte aan een wildvreemde. Succes alvast voor dinsdag, komt echt wel goed.
Ja precies dat indd. Ik krijg zovaak de vraag nog niet nog een kindje? Dan zeg ik altijd nee, ben dr nog niet klaar voor weet ivm.met verleden. Weet wel dat ik het moet gaan vertellen aan mn manager als we via ziekenhuis gaan lopen ivm eventueel afspraken maar dat doe ik pas als ik weet hoe en wat
Hoi dames, Ik snap er niks meer van. In de bijlage zien jullie mijn testjes. Links is van gisteren rechts is van vandaag. Test van vandaag lijkt mij lichter. Vandaag is mijn temperatuur 0,2 gestegen. Ik heb steken in mijn borst en ook vollere borsten. Ook steekjes rondom mijn buik en en eierstokken. Ik snap niet waarom de testen niet knallen en zit vandaag op cyclusdag 23.
Heb je een kaartje? Kan best dat die linker positief is. Zijn action testen toch? Ik heb al een aantal keer gezien dat bij sommige meiden de testen niet donkerder worden dan dat maar wel een smiley op hun CB krijgen.
Ik heb ovutesten gebruikt en werd er niet wijzer van. Ik ben later begonnen met temperaturen. Ik weet niet of er iets te zeggen is over 1 week temperaturen. Woensdag had ik cervixslijm. Sinds gisteren de kwaaltjes.
Even ter vergelijking misschien interessant; zwanger&kids ovu en die van Action, zelfde urine maar best een groot verschil vind ik. Ik zou de komende dagen goed je temp bijhouden. Mocht die ene wel als positief gerekend kunnen worden, zal je dat de komende dagen moeten gaan zien.
Je ei is nog niet geweest. Je basaal is 36.15 en vandaag heb je 36.2. Temp je wel rectaal? En volgens de rest vd regels?
De linker lijkt me echt wel positief! Ze worden bij mij ook niet donkerder dan dat. Het wel zo dat mn ei niet altijd de dag erna springt, soms pas 2 dagen later.
De linker is van gisteren. We klussen om de dag. Zaterdag als laatst geklust en vandaag en dan woensdag weer. Als Mijn ei dinsdag springt, hoop ik dat het raak is!
Hoi!! Ik heb wel een ei gehad, ong een week geleden, mijn progesteronwaarde vandaag laten prikken en die was 35 dus mooi hoog. Nu maar afwachten komende week! Heb wel doorzichtig bruine afscheiding als ik na de wc ben geweest. Liefs!
Ik word gemonitord, omdat ik na mijn 2 miskramen in mei en juni geen eisprong meer kreeg, gingen ze Mn cyclus volgen, en kreeg ik clomid. Nu wisten ze niet zeker of ik mijn eisprong had gehad dus vandaar progesteron prikken
Vandaag is mijn temp van 36,2 naar 36 gegaan. Straks krijg ik helemaal geen eisprong en snap niet waarom het zo lang duuurt....