@Rosa5: oh wat balen!! Ja laat dan maar snel komen en door naar de volgende ronde. Gelukkig niet meer zo lang als eerst. @khloe877: hoe ging het? @vlinderCN: ja even heel spannend nog, maar ik voel gewoon dat het goed zit!
Heey meiden Mer mn zoontje zn bukte is nog ff de vraag. Ze denkt dat het de kleiren zijn die opgezet zijn. Maar we moete met hem.bloedprikken. Want ze had laast zelfde geval en bleek ernstig te zijn. Wij hebben door verwijzing gyn gehad. En meteen onderzoek voor sperma.in ziekenhuis. Veel wijzer zijn we niet. Zit er beetje door heen, ben zo bang dat verkeers is met onze zoontje
Oef dat is heel spannend als ze dat soort dingen gaan zeggen ik hoop heel erg dat het iets onschuldigs is!! En fijn dat de 1e stap nu achter de rug is, beetje bij beetje komt de rest wel maar snap dat de focus nu naar je zoon gaat. Knuffel
Ja indd.. Donderdag late we bloed prikken en dan weten vrijdag of maandag de uit slag. Wel word ik binnen 2 werkdagen gebeld voor afspraak gyn. Aleen staat wacht tijd van 2 weken. We zien het wel. Eerst ga ik mn focus op onze zoontje leggen. Dikke knuffel
Ach meis! Klinkt als better safe than sorry. Dat hoop ik heel erg, maar snap je angst heel goed! Duimen voor een goede uitslag! En 2 weken wachttijd valt erg mee. Naar welk ziekenhuis ga je?
Ik ben vandaag 1 uur eerder moeten opstaan en mijn temperatuur is gestegen naar 36,4. Is dit betrouwbaar? @RoGiJuLi kan je ook even meekijken?
Officieel is hij dus niet betrouwbaar. Nu heb je dus minder slaapuren gehad en daardoor valt je temp wat lager uit. Ik verwacht dat als je op je normale tijd had getempt, je temp 36.4 of 36.5 zou zijn geweest .
Ik denk het wel en dan zou je vandaag 1 dpo zijn. Maar ff afwachten wat je temp de komende dagen gaat doen
Nou ziekenhuis heeft gebeld voor een afspraak. Kan pas 26 feb eind van de dag Voelt als.een domper zo lang wachten. Zit op.mn werk en kon niet vrij uit praten. Maar ga ze morgen nog keer bellen. Weet nou niet zo goed wat de bedoeling van de afspraak is
Dat klinkt inderdaad nog best ver weg, eind februari. Snap dat je baalt. Goed dat je ze nog even gaat bellen, weet je in ieder geval waarop je gaat zitten wachten.
@khloe877 lees net terug dat je zoon bultjes had. Hopelijk niks ergs uit onderzoek van morgen. Hoe voelt hij zich verder? Balen dat je pas eind februari terecht kan. Wel fijn dat ze nog even terug bellen. Nooit handig op het werk. Dikke knuffel voor jou!
Onze zoon voelt zich goed nergens last van. Aleen hij is heel bang voor dokter en ziekenhuis ( helaas toen hij 1.5 was met zn duim tussen een kist gezeten, moest tien geopereerd worden en in gips, gelukkig alemaal goed gekomen maar trauma aan over gehouden) Dat word nog een dingetje morgen.
Dat duurt nog lang zeg! Heb je de stap eindelijk gezet.... Goed om nog even te bellen als je wel gewoon vrijuit kunt praten. Snap je domper gevoel heel goed
@khloe877 oh wat balen zo lang nog..als je dan aan de bel trekt wil je ook door @Dicky88 FF heeft t maar moeilijk met jouw kaartjes nog geen ei lijkt me...
@khloe877 hopelijk alles goed met je zoontje! Die wachttijden zijn altijd vervelend he ik moest ook ruim 3 weken wachten geloof ik! Het eerste gesprek met de gyn ging als volgt bij ons: gesprek over hoelang we al probeerden, de timing, erfelijke ziektes, gewicht, drank/drugs, mijn cyclus en daarna kreeg ik een echo. Moest bloedprikken op cd 3 en na eisprong. Mn lief had al 2 keer zaadonderzoek bij zijn huisarts/ziekenhuis laten doen (moest 2/3 maanden tussen zitten). Deze keer moest hij zaadonderzoek bij de kliniek laten doen. Dit werd dan opgewerkt en bekeken hoeveel er over bleef. Paar weken later 2e gesprek met alle uitslagen. Ben benieuwd naar jullie uitslagen! @vlinderCN hoe voel je je? @Chitje hoe gaat het met jou? Goed gevoel erbij? @Rosa5 is je menstruatie al doorgebroken?