Wel laat ei dit keer! Nog geeneens een schaduwlijntje op de ovutest. Denk dat mn gebeuren nog best beetje van de leg kan zijn van de hormonen. Fijn @Rosa5 ♡♡
Jaa.. kan het een tijdje duren dan totdat alles normaal word. Ik gebruik nog wel ovulatietesten. Of moet ik naar de dokter?
Nee ik zou niet naar de dokter gaan pas als je ongi maanden uitblijft kan je ff naar de huisarts voor advies
Hier gaat alles wel oké. Heb af en toe wat krampjes dus hopelijk wat te zien op de echo maandag. Hoe gaat het met jou?
Hier hoop ik toch wel vandaag iets te zien op de ovulatietest.... wil graag mn eisprong en door naar de volgende ronde! Op naar mn ijsbeertjes! Maar heb zn vermoeden dat deze keer weer een cyclus tussen de 30-35 Wordt ivm ontregeling door hormonen. We wachten af! Hoe voel jij je?? @Dicky88
Ha lieve meiden, vanochtend een goede echo gehad. Kloppend hartje en goede afmeting. Dus de 1e stap is weer gezet en wel beetje blij het weekend in Woensdag de volgende, in het ziekenhuis en waarschijnlijk dan elke week nog daar tot de termijn met 11 weken.
@Yviev jah he, maar wacht tot mn nod af. Wil geen teleurstelling. @vlinderCN wat fijn, op naar nog meer mooie echo's. Wat spannende tijd weer voor iedereen
Dank je. Ja bij jou kan je temp ook zo ineens naar beneden donderen he op cd 12/13 ik duim voor je Dpo 12/13 bedoel ik
Jaah daarom wacht ik het af. Als het na 14dpo hoog blijft wil ik een gokje wagen. Maar denk dat tie van het weekend na beneden dondert
Nou dit vind ik ook echt reuze spannend! Ik haat testen voor nod en witte testen maar zou me niet meer kunnen bedwingen!