Sorry, kreeg geen meldingen meer van dit topic. Vooral je VCM is belangrijk is mij altijd gezegd en die is prima bij jullie. Er zijn altijd minder goede en niet beweeglijke zaadcellen. Het gaat erom dat er genoeg zijn die wel beweeglijk zijn en dat is zo.
@Yviev: jeey, op naar je cryo! @Dicky88: is het inmiddels doorgezet? Ga je toch om clomid vragen? @Rosa5: ei al geweest? @Stresskipje: welkom! @Ebrum: hoe ziet het er verder uit voor je? Je werd al gemonitord toch? Hier vrijdag punctie gehad voor ICSI 2. 12 eitjes gevonden waarvan 10 rijp en 10 bevrucht, dus morgen terugplaatsing en dan weer die ellendige wachtweken...
@Chitje mooi resultaat en succes alvast voor morgen. Ik duim voor je❤ Geen idee of mijn eisprong is geweest want ik temp al 2 dagen niet. Morgen weer een echo dus dan zie ik het sowieso wel. Ik merk verder niks aan mijn lichaam dus ben benieuwd wat er morgen te zien is.
Geef niet hoor, heb ik ook soms dat geen melding krijg. Bedankt dat je het uitlegt. Dat geeft weer stukje hoop. Einde van de maand weten we hopelijk meer
Ik heb volgende week een afspraak! Ondertussen gaan we wel verder natuurlijk! De gyn zag kleine eiblaasjes en 7mm baarmoederslijmverlies. Is het positief of negatief weet ik niet echt!
@Chitje en ben je al geweest? Hier waarschijnlijk een eisprong gehad. Was een andere arts en twijfelde eerst of ik wel een eisprong heb gehad maar vanwege het vocht wat hij zag dacht hij uiteindelijk toch van wel. Maar even kijken wat mijn temp morgen doet. Vandaag was wel een na ei temp maar ben ook een beetje verkouden en heb onrustig geslapen, dus ben nog niet echt overtuigd.
Ja. Er zijn 2 8-cellige toppers teruggeplaatst. Die liepen duidelijk voor op de rest qua ontwikkeling. Nu heel hard hopen en duimen dat ze blijven zitten. Het worden weer zenuwslopend spannende weken de komende 2 weken.... Het kan natuurlijk zomaar dat je ei geweest is. Beetje verkouden heeft bij mij niet zoveel invloed hoor. Maar het blijft afwachten.
Hoi, ik wil mij ook graag aansluiten hier. Ik lees wel al een tijdje met jullie mee. Ik ben een tijd geleden begonnen met temperaturen. Alleen kwam ik er toen via dit forum achter dat je dat dus niet met een oorthermometer moet doen. Dit is nu m'n vierde cyclus dat ik de 'regels' wel goed volg. Moet inderdaad toegeven dat het dan veel stabieler is met de temperatuur. Ik dacht deze cyclus een schoolvoorbeeld van een innestellingsdip te zien. Na die dip werden m'n borsten ook ineens groter en gevoeliger en voel ik met vlagen een aanwezig gevoel onderin m'n buik. Gister ook echt een gevoel van...oh zou het nu dan echt? Maar vanmorgen ineens weer een dipje...ben nu echt bang dat toch m'n menstruatie in aantocht is.
@Muzieknootje86 , welkom, Gezellig dat je mee komt schrijven. Je temp lijstje ziet er mooi uit hoor. Ik heb zelf ook dat mijn tempratuur erg schommelt en ineens van 37 zo na beneden kan donderen, aan het einden van de cyclus Spannend blijft het he