Nieuw topic iui...Opnieuw beginnen met iui na miskraam of vroegeboorte

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Milow, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    Werkt als chemisch laborant
    limburg
    Hallo meiden,

Ik heb een nieuw topic geopend voor mensen die net als ons na veel moeite eindenlijk zwanger zijn..en dan hun kindje verliezen na een miskraam of vroegeboortwe..Hoe nu verder? Weer opnieuw beginnen met de behandeling! Ik zal hier graag met jullie over willen praten het is niet makkenlijk om zwanger te worden en dan moet je nu weer opnieuw beginnen..

k zal me zelf even voorstellen! Mijn partner en ik hebben vanaf 2010 een grote kinderwens..Het wilde maar niet lukken en na 1 jaar proberen zijn we naar de dokter gestapt. Wij zijn uitgebreid onderzocht..kijkoperatie HSG enz helemaal binneste buiten gekeerd. Het zaad van mijn partner is traag, misvormd en weinig...Eindenlijk kregen we de GO zo blij en ook spannend want wat staat ons nu te wachen..

We hebben het in natuurlijke cylcus gedaan alleen met pregnyl..en ja wonder boven wonder was ik meteen zwanger!

Helaas is alles anders gelopen dan verwacht..met 19 weken zijn mij plosteling de vliezen gebroken..koste wat het kost moesten we de 24 weken halen..met 23 weken moest ons mannetje gehaald worden de situatie was te gevaarlijk geworden voor ons...ons mannetje heeft dit niet overleefd(BOVEN DIEN DOEN ZE ONDER DE 24 WEKEN NIETS IN NL)

Nu waren wij dus na veel geduld beloond we waren eindelijk papa en mama maar onze lieve Milow* was er niet meer..

Zoals jullie kunnen begrijpen is het verlangen nu alleen maar groter geworden na een kindje..ook voor ons..

Dus zijn we weer opnieuw begonnen met iui..ma hoe lang gaat het nu weer duren voor ik zwanger ben? worden we nog wel eens zwanger? en gaat het dan wel goed? pfff

nou wij zijn dus vorige maand begonnen eerste iui helaas mislukt..en vorige week woensdag de 2e iui gehad..dinsdag mag ik testen mits ik niet ongesteld wordt...afwachte en veel duimen draaien..

Ik hoop dat ik met meerdere hier over kan praten die net als ons weer bezig of gaan beginnen met iui...

Liefs trotse mama van Milow*

Deel Deze Pagina