Korte lf, normaal progesteron en utro vraagje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Stefanie78, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ik stel hem maar effe zo, mijn LF is structureel kort maar volgens mij zijn mijn progetron waardes wel ok (?)

Dit jaar ziet het er zo uit;
    Januari LF 9 dagen, progesteron dag 6 24
    Februari LF 10 dagen, progesteron dag 6 28
    Maart/april LF 0 dagen, progetron dag 6 37

Zou Utro helpen de LF te verlengen ook al is je progetron normaal en zijn er nog andere redenen waarom een LF kort kan zijn.
    Ik heb het gevoel dat iets niet klopt, had waarschijnlijk 2 eitjes dit keer maar als je zo snel ongi wordt 9en dag 9 is dus de dag dat het echt in alle heftigheid doorzet) dan lukt innestelen natuurlijk niet zo goed.

Door omstandigheden in mijn eigen ziekenhuis waar de FA is uitgevallen start ik deze ronde bij een ander ziekenhuis en ik wil graag voorbereid komen, dus iemand tips??

2. lien123

lien123 Niet meer actief

Hoi Stefanie,
    Mijn lf is ook te kort (9 dagen) en daar heb ik eerst clomid en toen utrogestan voor gekregen en bij mij verlengt de utro inderdaad je cyclus. Ik moet stoppen met de utro om ongi te worden, zeg maar.

Maar zwanger ben ik er nog niet van geworden...mijn progesteronwaarden waren ook goed (27 een week na mijn eisprong).

Het hangt een beetje van je gyn af of ze er wat aan willen doen.

Succes ermee!!

3. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Tja, het is ook lastig want vanmorgen uitgansgechio gehad en 9 dagen wordt dan wier gezien als redelijk. Ze zei letterlijk daar is niets aan te doen ?? maar jij hebt dus wel Utro gekregen..

verder iemand ervaringen??

4. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Niemand ??

Deel Deze Pagina