Laat ze toch gaan ik vind hem roze...mijne waar de eerste keer lichter en ik kan er geen grijs van maken meid!
Ik heb dit ook steeds Loe.. Alleen die van jou zijn meer roze, en binnen de aangegeven tijd, dat heb ik dus niet. Spannend! Ik wacht op de rode duiveltjes.. Ik ga in ieder geval pas eind van de week weer testen als het niet doorbreekt. Ben benieuwd naar je nieuwe testjes! Ik heb er al heel wat versleten
Vind het moeilijk te zeggen of ie echt roze is....... MAAR jij hebt nu al meerdere testen gedaan, 4 ofzo?? op alle heb je een 2e streepje, lijkt mij reden genoeg om er voorzichtig blij van te worden, het is nl niet je eerste test. Lijkt mij stug dat je zo vaak op verschillende testen een 2e streepje krijgt.
Die waar er twee naast elkaar staan vind ik de tweede wel duidelijk een streep. Maar iedereen zegt roze, ik vind hem een beetje geel....
Loe, gefeliciteerd!! Dus toch echt zwanger Ik denk dat je wel echt blij bent ondanks dat ML was gesteriliseerd, dus ik zeg alvast; geniet ervan meis!! Wens je een goede en gezonde zwangerschap. PS: hoeveel DPO zat je nu eigenlijk?
Bellanoa, onderin mijn handschrift staat de link naar mijn kaartje. Ik zit pas op 8 dpo. Even morgen afwachten hoor
Ik snap alleen helemaal niks van die kaartjes sorry! Maar 8 dpo... wat goed dat die test dan al iets aangeeft! Mazzelaar, hoef je niet zolang te wachten.. pff ik nog 3 dagen!
nog geen testje gedaan dan? Daar waar het kruis staat op mijn kaartje, dat is de dag van de eisprong.