Jawel zondag, maar die was negatief :x Had zo'n goede hoop, althans... het was eigenlijk niet echt de bedoeling deze maand, maar toen kreeg ik van die gekke dingetjes dat ik toch aan een zwangerschap dacht en toen vond ik het toch wel weer heel erg leuk en spannend! Maarja, donderdag ochtend maar weer een testje wagen
Hoi Loe, Ik zie op iedere test een streepje, de laatste op pagina 2 vind ik zelfs behoorlijk duidelijk (zou willen dat ik ooit zo'n streep weer krijg). Hopelijk worden ze in de komende dagen alleen maar duidelijker! Wel even een vraagje; Heb jij ooit wel eens een echte omo-witte test? Niet beledigend of vervelend bedoeld, maar iedere maand zie ik op jou testen streepjes.. Lijkt me behoorlijk frustrerend als je dan toch uiteindelijk ongesteld wordt. Er zijn ook meerdere meiden hier die altijd streepjes plassen. Zou dat bij jou ook niet zo kunnen zijn? Wel eens een week ofzo na je menstruatie getest om te zien of de test dan evengoed ook een streepje aangeeft? Nogmaals, is niet vervelend bedoeld hoor!
ik heb vanzelf lichte pco zei de fertiliteitsarts. Echter, na mijn zwangerschap en nu ik mijn temp moet bijhouden ivm overmatig zweten (een onderzoek hierop) zie ik dat ik na mijn bevalling veel betere cyclussen heb gekregen. Lijkt soms wel een reset oid. Weet niet of dat kan? En sinds twee of drie maanden heb ik weleens een streepje maar nooit zoals deze twee. Dan was het echt wel zoeken en kon zeker mijn man ze niet zo op het blote oog zien (die ziet het echt niet, behalve als het echt zo klaar als een klontje is zeg maar haha)
Ik zie ook iets hoor, een heel licht streepje!! Ben benieuwd wat de CB morgen zegt spannend!! Maar wat ik mij afvraag, ben jij een paar maanden geleden niet zwanger geweest en is dit een mk geworden? Ik heb geen id hoor, miss verwar ik je met iemand anders...maar vroeg me het af.
Ik zie op alle testen wat! Maar ik vind het ook wel wat apart dat je op 8dpo al een best duidelijk streepje hebt... Ik bedoel dit niet vervelend hoor, ik ben gewoon bang dat je je blij maakt met een dooie mus
ik weet t niet, ik had toen ook een streepje, maar of ik echt zwanger was weet ik niet. Het streepje was toen wel lichter. In november was dat. Ik ben daarna na drie dagen overtijd ongesteld geworden, wel vrij heftig. maar van een miskraam mag ik dan nog niet spreken hoor denk ik. Er was geen officiele zwangerschap vastgesteld. maar misschien dat je ook in de war bent met iemand anders of bedoelde je dit?
smnee, ik ben bij vlagen ook wel bevreesd dat ik hier voor l*l sta en dat het een productietest fout-setje was oid en dat hij morgen omo wit is. Ik houd er toch rekening mee in mijn achterhoofd, je weet maar nooit. Maar ook dan kom ik hem stoer showen. En de lijntjes op deze twee staan er echt nog op, die bestaan werkelijk. Maar morgen, ik moet gewoon afwachten. (tenslotte kan er op 8dpo kan er uberhaupt nog van alles misgaan mocht het positief zijn)
Dan was het iemand anders, want bij diegene was het echt bevestigd dat ze zwanger was maar is het misgegaan. Ik ben benieuwd hoe het morgen zal gaan, ik hoop dat hij zwanger aangeeft!! Het streepje is er iig wel en omdat je heel vroeg test kan het zijn dat hij daarom zo licht is en nog tijd nodig heeft om donkerder te worden, ik duim iig voor je!!
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, oh jij bent nog erger testfreak dan ik haha. morgen eerst zien dat hij niet omo wit is, ik geloof er nog geen snars van in mijn hoofd. Dus een gewone, 'degelijke' kv test, sorry