Nieuw topic, nieuwe test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Loe, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

ehm.......................als ie echt roze is, dan zal ik het eens overwegen........speciaal voor jou dan:D (tot hoe lang zijn die dingen houdbaar?;):p:p:p)

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Lang houdbaar, maar eenmaal gebruikt, blijft de uitslag maar beperkte tijd staan tot de batterij leeg is.. Als ik het goed weet is dat met die indicator 24 u.. :p:) spannend!

3. Loe

Loe Niet meer actief

ik bedoelde eigenlijk IN de verpakking:p:D:D

4. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nou zie toch echt een streep en roze! Dus meid, ik hoop het voor je en voorzichtig gefeliciteerd!

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik zie ook een roze streep ,bij deze proficiat !!!

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Gehehehehe :p

7. Fae

Fae Niet meer actief

Op iedere test van jou zie ik een 2e streep en iedere keer zie ik hem ook donkerder worden :D tijd voor een digitale, gefeliciteerd hoor!!

8. Loe

Loe Niet meer actief

Dank je wel Nimme.

9. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Ja idd.weet ze het gelijk zeker.
    Schilt een hoop onzekerheid.

10. Liminous

Liminous Actief lid

23 okt 2009
    371
    69
    28
    NULL
    NULL
    Je lichaam kan zich idd ''resetten'' na een zwangerschap. Kan dus best zijn dat je lichaam zich daardoor hersteld heeft en je nu wel stabielere cyclussen hebt.

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

En??? nog getest? Ben benieuwd hoe vanmorgen het streepje is zonder koffie ed :)

12. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Ik ben ook benieuwd! !!

13. bereke

bereke Niet meer actief

Hier ook!

14. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen. Ik kan het zelf nauwelijks zien, want met lamplicht wordt de foto helemaal geel/oranje. Ik wacht even tot het licht is met de foto. Ik weet nog niet of ik wat zie. Kijk jullie mee zo?
    Ik doe straks zeker nog even een tweede test, als ik geen koffie op heb, is bij mij de test NA de ochtendurine altijd beter dan bij de eerste ochtendurine. Uiteindelijk werd die test gisteren ook het duidelijkst en dat raadde die dame van marktplaats ook aan, die de testen verkoopt. Maar helaas, dan moet ik weeeeeeeeeer naar de kruidvat. En ook vanochtend naar het ziekenhuis naar de longarts (heb astma) dus ik hoop dat het allemaal wil qua organisatie. Maar ik kom zo met een foto, het zal zo wel licht zijn en dan leg ik de test op de vensterbank.:)

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik kijk mee :) Ben heel benieuwd of ie al wat donkerder wordt.

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    benieuwd hoor! spannend

17. Loe

Loe Niet meer actief

neu hij is niet donkerder, eerder lichter. Heb echt geen idee. Daarom zo maar even naar kruidvat. Ik weet t niet hoor. Maar ja, er staat ook niet niets, en mijn kaartje van vandaag:

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

iets lichter ben ik niet helemaal met je eens. Op je allereerste foto zie ik nl niets, de 2e is duidelijker dan deze laatste, maar die is denk ik opgedroogd en deze is denk ik nog nat.....

Je temp kaartje ziet er wel goed uit....... spannend hoor.

19. Loe

Loe Niet meer actief

he ik had eigenlijk gehoopt dat het wat duidelijker was, wel of niet zeg maar.

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

dat kan ik me voorstellen, waardeloos dit zeg :(

Deel Deze Pagina