ehm.......................als ie echt roze is, dan zal ik het eens overwegen........speciaal voor jou dan (tot hoe lang zijn die dingen houdbaar?)
Lang houdbaar, maar eenmaal gebruikt, blijft de uitslag maar beperkte tijd staan tot de batterij leeg is.. Als ik het goed weet is dat met die indicator 24 u.. spannend!
Op iedere test van jou zie ik een 2e streep en iedere keer zie ik hem ook donkerder worden tijd voor een digitale, gefeliciteerd hoor!!
Je lichaam kan zich idd ''resetten'' na een zwangerschap. Kan dus best zijn dat je lichaam zich daardoor hersteld heeft en je nu wel stabielere cyclussen hebt.
Goedemorgen. Ik kan het zelf nauwelijks zien, want met lamplicht wordt de foto helemaal geel/oranje. Ik wacht even tot het licht is met de foto. Ik weet nog niet of ik wat zie. Kijk jullie mee zo? Ik doe straks zeker nog even een tweede test, als ik geen koffie op heb, is bij mij de test NA de ochtendurine altijd beter dan bij de eerste ochtendurine. Uiteindelijk werd die test gisteren ook het duidelijkst en dat raadde die dame van marktplaats ook aan, die de testen verkoopt. Maar helaas, dan moet ik weeeeeeeeeer naar de kruidvat. En ook vanochtend naar het ziekenhuis naar de longarts (heb astma) dus ik hoop dat het allemaal wil qua organisatie. Maar ik kom zo met een foto, het zal zo wel licht zijn en dan leg ik de test op de vensterbank.
neu hij is niet donkerder, eerder lichter. Heb echt geen idee. Daarom zo maar even naar kruidvat. Ik weet t niet hoor. Maar ja, er staat ook niet niets, en mijn kaartje van vandaag:
iets lichter ben ik niet helemaal met je eens. Op je allereerste foto zie ik nl niets, de 2e is duidelijker dan deze laatste, maar die is denk ik opgedroogd en deze is denk ik nog nat..... Je temp kaartje ziet er wel goed uit....... spannend hoor.