Nieuw topic, nieuwe test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Loe, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

heb er even een paar druppels water op gedaan.

2. Loe

Loe Niet meer actief

twee foto's: (tis ook nog steeds donker, ik sta met een keukenlicht aan boven zo'n test haha, er valt steeds een schaduw op.)

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Toch zie ik hem weer! Wat een ellende zo! Hopelijk opgedroogd duidelijker! Toch fijn, zon digi .. ;)

4. Loe

Loe Niet meer actief

oh joh, maar daar vind ik hem nu niet duidelijk genoeg voor. Jij wel??

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Even kwartier laten opdrogen, of half uur.. Dan nog s kijken.. Iig was mijn digi posi met zon tuurtest, ik kan me haast niet voorstellen dat je 5 x een streep test en er geen hcg in je lichaam zit ;) Maarja moet zo voorzichtig zijn tegenwoordig.. We oordelen over een half uurtje nog s :)

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

helemaal mee eens, als ik niet zwanger was had ik echt omowitte testen. Bovendien test jij nu supervroeg en dan schommelt het hcg behoorlijk.

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Precies Omo zou er jaloers op zijn :D

8. Loe

Loe Niet meer actief

hmmm, het water kwam eruit lopen na drie druppels:$. Ik heb maar de cassette eraf gehaald. Hier nog 1 fotootje. Ik haal zo een nieuwe. Moet om tien uur in het ziekenhuis zijn, maar doe er dan toch nog eentje denk ik om half tien, want na elven ga ik denk ik niet halen (qua plassen) als ik dan weer thuis ben.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

en ik vind trouwens op de laatste het streepje wel rozig, dat kon ik gisteren niet goed zien ;) En het is een goede breedte

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Zo is beter! :) ik zeg digi!

11. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Op al jouw testen zie ik een streep en op de laatste heel duidelijk.
    In mijn ogen ( draag wel een bril ;)) ben jij gewoon zwanger hoor!!
    Ik zou zelf of een digitale doen en anders 2 dagen wachten met testen want, ik denk dat hij dan pas donkerder is.
    Succes!

12. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Gefeliciteerd meid!:D spannend!!!

13. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik zie m hoor! Spannend!

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Over 2dagen moet hij donkerder zijn...maar ik zie hem !

15. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik denk toch echt dat ie positief is....

16. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Je bent nog wel erg vroeg met testen maar ik had op 6 dpo ook zo'n test.
    Maar ik blijk nu wel 5 dagen verder zwanger.
    Ze moeten nu wel echt donkerder gaan worden anders lijkt het me toch niet goed.

17. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik ben bang dat je teleur gesteld ga worden ik blijf bij vals positief maar wie weet ik geloof het pas als de streep echt donkerder word en dit is in drie dagen nog niet gebeurd ben bang dat je een hele hoop geld uitgeeft voor niks het is natuurlijk jou geld daar niet van en je moet doen wat je zelf wil maar ik ben bang dat je jezelf net als vorige maand een beetje gek aan het maken ben

18. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

+1.

19. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik ben ook (nog) niet overtuigd dat dit echte positieve testen zijn. Ipv elke keer kv-testen te kopen en vage streepjes te plassen, zou ik nu toch echt de digi + conceptie doen om nu eindelijk eens duidelijkheid te krijgen. Maar goed, het is natuurlijk jouw portemonnee. ;) Dit is overigens niet lullig bedoeld hoor, maar zou zelf helemaal gek worden van deze vage streepjes...

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Vorige maand?

TS is ons en mij geen verantwoording schuldig, maar nu ben ik de draad kwijt? Nu snap ik het niet meer?

Is TS bewust bezig met zwanger worden dan ondanks sterilisatie van haar man?

Mocht dat zo zijn en ze wil desondanks toch nog graag zwanger worden, dan is dat haar keus, maar het wordt wel lastig om zwanger te willen worden als je man gesterilliseerd is lijkt me.

Desondanks plast ze wel streepjes, dus....of ze is zwanger wat ik haar graag gun als ze dat graag wil, of ze is een streepjesplasser waar geen verklaring voor is.

Ik hoop in elk geval op het beste voor TS.

Deel Deze Pagina