hoho ik zeg niet dat ze verantwoording moet afleggen en bewust zwanger raken als je man geholpen is gaat ook wat moeilijk worden dat wilde ik ook helemaal niet aanhalen en wil ook geen discussie. Loe moet lekker weten hoeveel ze test en hoe vaak al is het vanaf begin van haar cyclus maar ik geef alleen maar mijn mening en die is dat ik niet zo in die streepjes geloof al hoop ik voor haar dat het anders is want het verlangen is duidelijk heel erg groot
gut daar gaaaaaaaaan we weer. ik snap niet wat een ander daar nou mee te maken heeft, laat staan het nodig vindt om van alles daar over te vinden en te melden. Maar goed. Als test ik vier keer in de maand, dan moet ik dat toch weten? Ik vraag of je wilt reageren op de test, ik ga geen verantwoording meer afleggen. Het is ook gevraagd door beheer om gewoon on topic te blijven. Ik heb mijn eigen redenen, maar ik hoef niet iedereen verantwoording af te leggen over mijn testen, laat staan of het zonde voor mijn geld is........ sorry hoor, maar ik heb het er helemaal mee gehad na die vorige discussie. Als je nou niet gelooft in de streepjes, dan zet je dus gewoon neer dat je niks ziet, of dat je wel wat ziet maar denkt dat het bij mij niks is. oid. Daar gaat dit topic over. Toch?
Ben net thuis, nee niet meer. Kan straks nog wel even een foto maken van de opgedroogde test. Weet ook niet of ik roze zie. Maar zal sowieso even foto maken. Maar eerst even lunchen met mijn zoontje en hem naar bed brengen. Tot dadelijk.
Waarom heeft iedereen zo de pest aan je? begrijp dat niet hoor ik zie in ieder geval een streep zoals ik al zei. Mijn duimen draaien
ik denk dat het helemaal uit zn verband wordt gerukt, als ik minimuis haar berichtje leest is die echt zo rot nog niet hoor. er wordt alleen beetje cru op gereageerd waardoor de rest het ook zo leest. Ik begrijp haar reactie wel. Het komt er eigelijk op neer dat je misschien een andere test moet kopen i.p.v deze omdat er wel mensen zijn die misschien net als jou streepjes piezen Ik denk dat je morgen of overmorgen wel een donkerdere streep moet hebben anders zal je misschien toch een streepjespiezer zijn . hoop dat het niet zo is maar ik zeg cb digitaal met indicator meid!
jawel ik snap het ook wel rica, het is ook niet zo boos bedoeld van minimuis, maar ze weet vast wel van de discussie. En dan moet je dat eigenlijk niet weer gaan schrijven, dan komen daar weer reacties op en zijn we weer net zo ver. Vandaar mijn reactie. Je kunt ook gewoon schrijven, misschien eens een andere test proberen, zonder mijn prive erbij te betrekken toch?? Maar nu weer on topic
ik wil met die indicatie nog even wachten, aangezien het nog van die lichte streepjes zijn? Vind het wel zonde om op 9dpo dat dan al te doen of niet? denk dat de kans dan niet zo groot is dat die positief is? misschien dan een etos zo? die heeft ook 2 voor 5 euro, of heeft iemand daar in vooruit al slechte ervaring mee?
Hier even de foto van de twee van gisteren en die van vanochtend onderaan (sorry voor de eerste twee, die zijn inmiddels goed geel)
ja etos moeten tegenwoordig nog beter zijn dan de kv dus ja zou ik zeker doen! Ook die goedkope zwanger en kids vroegtesten cassete zijn goed! die gaf bij mij nog sneller een duidelijke streep dan de kv. Als je nu besteld heb je hem morgen met de post! Ik zou dan morgen of overmorgen die testen doen en is het streepje donkerder zou ik de indicator doen!
ik heb die van wondfo besteld, die zouden vandaag komen (kreeg ze voor halve prijs, omdat er bij mij allemaal stukjes afwaren van de bovenlaag van de stick) maar helaas lagen ze vandaag niet in de brievenbus. Ga haar zo even mailen. Ik zal straks een etos halen. Moet eerst weer een tijdje pies ophouden he....... Toch: (het spookt wel door mijn hoofd) : als ik echt een streepjespieser zou zijn, dan vind ik het nog steeds raar hoor. dan ga ik dat toch eens vragen (ik heb een internist voor mijn schildklier) hoe dat dan kan, want niet iedereen heeft dit toch met kruidvat testen??)
Loe niet iedereen heeft dat nee het kan door bepaalde medicijnen komen of dat er hormonen verhoogd zijn in je lichaam. Het is lastig genoeg maar lees het weleens meer er zijn ook vrouwen die een verhoogd hcg in hun bloed hebben wel minder dan bij een zwangerschap maar hoger dan 1. De testen van kruidvat en etos mijn zo gevoelig dat die hier ook op reageren dus als dit bij jou het geval is dan ben je een streepjes plasser. Ik denk ook dat als je echt zwanger zou zijn je streep nu al wel iets beter te zien zou moeten zijn.
mijn hcg is gemeten in het ziekenhuis, die was iets van 1.6. Onder de vijf, dus normaal. En mijn hormonen zijn ook nagekeken ivm overmatig zweten, het oestrogenen was zelfs iets aan de lage kant en verder vond met alles ok. Dus wat dan dan zou moeten zijn? Ik denk dat t m daar dan niet in zit.
Ik zou het dan niet weten misschien medicijnen ik heb geen test meer gedaan sinds ze nieuwe hebben zou dus ook niet weten of ik er ook last van heb ik zit aan de pil sinds de bevalling van ons grote wonder
nou wacht eerste deze 2 dagen maar af, dan weet je in ieder geval zeker dat het niet van een zwangerschap is.. anders zou je andere meiden eens kunnen vragen die ook streepjes piesen, ik weet zo even niet wie maar je ziet ze wel eens voorbij komen.
Ik heb toevallig ook een streepje gepiest toen ik niet zwanger was maar, die van mij is op de foto minder duidelijk dan die van jou. In het echt was mijn streepje wel zichtbaar en roze De andere foto kan ik zo snel niet vinden deze is gemaakt met mijn telefoon. Maar zoals ik al zei die van jou vind ik echt wel goed zichtbaar