Zelf deze test nooit gedaan maar hoor van veel mensen nadat ze een echo hebben gehad bij de VK dat het helemaal niet klopt. Zelf vindt ik dit dus geldklopperij en belachelijk dat zoveel mensen erin trappen want aan een lijntje op de normale test kan je meestal prima zien of je al verder bent.. Wat vinden jullie onzin of geen onzin?
Ik vind het geen onzin. Bij mij klopte het precies, op 3+5 1-2. Op exact 4 stond hij bij mij op 2-3. En op exact 5 stond hij bij mij op 3+. Ik denk alleen waar het vaak door komt is dat men of korter of iets langer zwanger is. Uitzonderingen daar gelaten uiteraard.
Het interpreteren van een lijntje of de digitale indicatie is precies hetzelfde... en dus net zulke grote onzin. Het enige wat deze testen met zekerheid aangeven is of je voldoende HCG in je lijf hebt en de indicator geeft dat in bepaalde categoriën aan. Bij de vk ben je pas vanaf 6 weken en dat is dus 2-3 of 3+ verder gaat de indicator niet... Wat ik niet slim vind is om voor NOD te testen en dan te kijken of het lijntje oploopt... gewoon op of na NOD testen en dan doen je er nog eentje na een paar dagen. En het leukste is predictor want die kun je bewaren. HCG verschilt per persoon en varieert ook nog eens... En je poll is nogal eenzijdig.. ik vind het geen onzin en heb er één gebruikt (1-2 weken zwanger)
Bij mij klopte ze ook. Heb er 3 gedaan. Elke x gaf hij de weken verder aan. Nou was ik nogal onzeker en was blij met deze testen. Tot aan de eerste echo . Kost wat geld maar ik had de zekerheid even nodig.
Twee keer gedaan tot nu toe. Eén keer 2-3 weken gehad en één keer 1-2 weken gehad. En dit klopte precies.
Hier klopte de digitale ook gewoon. Bij mijn MA bleef de indicator op 2-3 steken. Was al een voorbode dat er iets niet goed zat. Bij deze zwangerschap met 4+2 dagen al een 3+. Ik blijk nu al vijf dagen verder te zijn dus het klopt. Alleen jammer dat het schermpje niet bewaard blijft.
Vindt het zelf gewoon leuk om die test als afsluiter te doen zeg maar.... Maar ga zeker niet waarde hechten aan de 1-2 of 2-3 weken. Het is maar een indicatie Vindt het wel weer jammer dat er een hoop vrouwen overstuur raken als het termijn niet klopt. Ik denk dat ik .... Als ik weer zwanger mag zijn....die oude versie koop. Daar staat gewoon prachtig het woordje......zwanger Dus onzin.....ja misschien wel ......
Ik teste toen ook 2-3 weken, dat zou gelijk moeten staan aan een zwangerschap van 4-5 weken. Ik had pas 4 weken later een echo bij de vk en ik was daar pas 6,5 week zwanger. Bij mij klopte het dus niet
Ligt het niet ook gewoon aan je hcg waarde.....die zijn toxh ook best verschillend per vrouw? Ben eens benieuwd wat de gyn van deze test vindt
Ja das ook weer waar Lov23 En ik was ook helemaal niet meer ongesteld geweest na het stoppen van de pil, misschien dat dat er ook mee te maken heeft. Geen idee eigenlijk hihihi
Hier klopte het wel tot twee keer toe. Ik denk dat er altijd wel een groep mensen is voor wie het jammer genoeg niet werkt. Hetzelfde geldt voor gewone zwangerschapstesten, waarbij mensen pas dagen na hun NOD positief testen, om maar iets de noemen. Ze zijn er denk ook niet voor gemaakt het werk van een echo over te nemen, maar meer voor je eigen plezier...
het blijft een indicatie ... het aantal weken op de test is berekend op het gemiddelde aan opbouw van hcg... maar dit verschilt dus per vrouw... ik heb 1x hiermee getest op nod en gaf 2-3 aan.. helaas werd dit een mk.. maar dan nog... met alleen het woordje zwanger was ik al blij het aantal weken maakt me dan niet eens meer uit... maar sommige schieten in de stress als op nod 1-2 staat en bang dat t mis gaat en andere met 3+ verwachten gelijk dat ze al verder zijn terwijl dit allemaal dus niet hoeft te zijn.... het is dat deze test met indicatie minder hcg nodig heeft dan de gewone zwanger/niet zwanger.. anders had ik hem niet gebruikt en had ik aan de gewone digi voldoende gehad..
Hier een hcg van 54 en deze foto : Bekijk bijlage 305999 Maar vanaf hoeveel hcg meet dan 2-3 weken aan ofwel + 3 op deze aan ???????????????????????
Heb ze gedaan omdat ik het zo onvoorstelbaar vond dat ik zwanger was. Heb er twee gedaan, ook om te kijken of het hcg gewoon opliep. Dat deed het dus. Wat de test aangaf klopte precies.
Bij mij klopte het elke keer gewoon. Bij 5 weken gaf hij netjes 3+ aan. Weet niet of het onzin is,ik heb er goede ervaringen mee in ieder geval
Ow mbt de waardes: -Clearblue indicator - hcg 16 --> zwanger 1-2 weken -Clearblue indicator- hcg 481- zwanger 2-3 weken -Clearblue indicator- hcg 1935- zwanger 3+ weken
Ok dank je ,had met mijn 1-2 weken een hcg van 54. Ik wilde maandag opnieuw testen ,heb dan weer een bloedname hoop dan 3+ erop te hebben staan