Bekijk bijlage 340426 Buster & Nora, broer & zus Duitse Hangoor Bekijk bijlage 340428 Onze "3 musketiers" die we in huis hebben: Hamster Hammie die elke avond los mag lopen en die konijnen Odie(de oranje) en Gizmo(de pluizebol) terroriseerd. Af en toe ist echt een gekkenhuis, en dan komt er ook nog een baby bij straks, maar ach, hoe meer zielen hoe meer vreugd! LOL Bekijk bijlage 340433 Moeder Amber & Dochter Tessa(zus van Odie hierboven). Onze hond Braks, kruising Appenzeller Sennen x Friese Stabij Bekijk bijlage 340437 Onze Kippen & Haan(Willem van Oranje) En dan hebben we ook nog koeien, kalfjes en halfverwilderde katten...
Wat een schatjes komen er voorbij!! Hier is onze 'waakhond' althans die waan heeft ze. Ze heet Fajah, is 4,5 jaar. Chihuahua Maar wel lief, deugniet, eigen willetje. Hihi
Wij hebben zelf geen huisdieren maar de kat van me schoonouders is pas geleden bevallen en deze vind ik zoooooo lief!
COOL! Wij ook We hebben zo vreselijk moeten zoeken voordat we eindelijk weer ons geliefde huisdiersoort konden vinden in Nederland! Ze zijn er echt nog heel weinig.. We hadden verder ook nog twee vogelspinnen maar die zijn inmiddels dood. Nu nog zes gifkikkertjes, gekko zit in hetzelfde paludarium, een teju dus, een konijn. Binnenkort komt er een koppeltje cavia's bij (dat houdt de aaibaarheidsfactor in ere binnen dit huis ) ergens binnen nu en een paar maanden. Nog even en dan is het mooie konijn/cavia hok af. Twee rennen die aan elkaar grenzen dus altijd contact maar verder geen gedoe met het opeten van elkaars voedsel. Zal vanavond nog ff foto's zoeken
Onze grijze roodstaart Coco Bekijk bijlage 340513 Engelse stafford Levi (niet de mooiste foto maar geen andere op iPad ) Bekijk bijlage 340517 Engelse stafford Vaya
Ik heb de foto van de hondjes even niet los dus dan maar op deze manier. De bruine chihuahua is Jimmy en hij is 10 april 4 jaar geworden. De grijze chihuahua is Luna en ze is in januari 3 geworden en de grote wit-bruine mengelmoes is Dana en ze word in oktober 5 jaar! Ik heb nog leukere foto's die zal ik vanavond zoeken zodra ik thuis ben.
Wat een leuke beestjes allemaal. Ben gek van dieren! @ mam1991: prachtige stafford!! Dit zijn mijn beestenkindjes: Maine coon Eliana en Aiko de chihuahua. Wel grappig eigenlijk dat m'n kat groter is dan ons hondje
Bekijk bijlage 340710 Zwart-witte is Lola Grijs-witte met halflang haar is Emi 2 (waarschijnlijk) zusjes, in maart uit het asiel gered Geschat op geboorte in oktober dus ze zijn nu een maand of 9!
Mooie dieren komen er voorbij! Alleen die naaktkatten vind ik griezelig Ik had zelf vroeger een zwarte labrador waar ik helaas geen foto's van heb op deze computer Wil dolgraag weer een hondje of een poesje maar helaas houdt mijn man niet van honden en is hij allergisch voor poezen. Jammerjammer
Leuk hoor al die foto's! Ik zal mijn katten er ook bijzetten, dit is mijn kat lucy, ze is 2 jaar. Ze is heel lief en vooral nu ik zwanger ben zit ze de hele tijd dicht tegen me aangeplakt 😍.