Nieuw topic starten met iui

Discussie in 'MMM clubs' gestart door wendy86, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Chantal: hoe waren je testen vandaag?
    Kan me je angst goed voorstellen meis.
    Ik hoop dat je dit wondertje mag voldragen!
    Ik ga die testen meteen bestellen :D

@Jeskejes: heftig van je moeder.
    Hier ook meegemaakt, dus als je vragen hebt stel ze gerust via pb.
    Ik zou idd even met de verpleging overleggen wat verstandig is.

@MMM wie ervan weten: bij ons echt helemaal niemand.
    Enkel de baas op mn man zijn werk, want hij moet wel stel op sprong vrij kunnen krijgen.
    Maar verder niemand, geen vrienden en geen familie.
    Soms is dat zwaar, maar dat weegt voor ons niet op tegen de rust en eigen keuzes maken.
    Zodra ons 2e wondertje er is, dan gaan we wel vertellen hoe de vork in de steel zit.
    Gaat zwaar worden, maar we willen wel openheid voor onze kids.

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dreamer dank je. We zijn nu 5mbd onderweg en kan er al een boek over schrijven. 2.5 week geleden moest ze met spoed terug naar t zh vanuit verzorgingstehuis. Was echt kantje boord. Maar ze is zo sterk.
    Knap dat jullie niks gezegd hebben. Ik kan dat niet. T zat en zit zo hoog. Hoop dat die uk zich snel aandient meid.

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Moeilijk he.
    Uiterlijk nog wel je moeder, maar innerlijk een ander mens.
    Is bij je moeder de motorische kant geraakt of de neuro kant?

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Innerlijk merken we nog niet veel veranderingen. Ze is iets minder tactvol. Dr linkerkant is aangedaan. Heeft nog steeds sondevoeding en praten kan ze wel. Maar nog niet super goed en cognitief gaat ze wel vooruit. Maar je kunt geen echte gesprekken voeren. Dr temperatuur schommelt heel erg. Laatste dagen weer koorts en dr komt niks uit de kweken. En dunne ontlasting. En conditioneel is ze nog erg zwak.De wil is er wel bij haar maar ze krygt nog niet de kans om op te knappen.
    Maar tis idd moeilijk. Vooral omdat mn vader t ook zo moeilijk heeft en ben enigskind dus ik draag alles.

Mag ik vragen hoelang t bij jullie geleden is?

En waar je ook zo moe van wordt is dat ze geen antwoorden weten. En elk mens is anders en heeft weer in een andere mate zoiets. T beheerst je hele leven. Ben nog aant zoeken hoe er mee om te gaan.

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik doe het even via pb ivm herkenning.

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Das goed Dreamer

7. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Jeskejes: heftig meis! Heel veel sterkte. Bij ons weten steeds meer mensen het, na 3 jr ben je alle vervelende opmerkingen zat. Over het algemeen leeft iedereen heel erg mee. Behalve wederzijdse ouders, die vragen nooit wat. geen idee of dat hun copingsstijl is.

@hier:
    Hier vanochtend een CB met indicator gedaan, zie foto album. Vandaag veel "check" toilet bezoekjes gehad, maar geen spatje rood gespot. Spannend hoor, pffff

8. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @Chantal; Na die vroege miskramen is het nu indd spannend. Ik duim echt zoooo voor je. :) Heb er een goed gevoel over bij je in ieder geval.

@Jeskejes; wat heftig van je moeder, veel sterkte meid. En dan ook nog enigskind. Ik heb respect voor je hoor hoe je dit allemaal verteld. Hoop dat het straks beter met haar gaat en dat je dan alles weer met der kan delen. Dikke knuffel voor jou.

@ Hier weten ook niet veel mensen het, wel vrienden en mijn ouders. Schoonouders niet. Vinden het leuker om te vertellen als het zover is maar ja dat duurt nu al een tijdje hahah ;)

Nog steeds niet ongi, word er zo langzamehand wel beetje chaggie van hoor. Vooral omdat ik gewoon door wil na die miskraam. Kan gewoon niet wachten om eindelijk met de iui te beginnen. Vanmorgen de uitslagen van het zh gekregen van me bloed, ben in ieder geval niet zwanger. Ik moet het tot na het weekend afwachten en dan maandag weer bellen als ik het nog niet ben. Dus we wachten maar weer af! Helemaal omdat de stemmingswisselingen en me gedrag wel na ongi staat haha niet echt fijn voor vriendlief maar goed.

Liefss

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Chantal idd spannend. Duim ook voor je.

Wendy dat wachten is zo erg he. Hoop snel op ongi bij jou. En dat jullie dan verder kunnen. Thnx meid. Ik sta nu op overleefmodus zeg maar.

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hier weten alleen onze ouders, familie dat we aan iui doen...

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Jeskejes: heftig meis! Ik hoop datd e artsen je raad kunnen geven.

@Dreamer: bij jou dus ook een heftige situatie (geweeest). :(

@chantal:ik heb even gekeken, en de uitkomst is (voor nu) duidelijk!!!! Zo tof!!! Nu kan het beter broekloeren beginnen:D:p

@Wendy: jemig, stomme ongi... Hoop dat het echt snel komt!

Bij ons weten na de curretages van vorig jaar de meeste mensen wel dat we bezig zijn (ik vond dat ik het mijn moeder niet kon "onthouden", ik moest voor curr en denk dat ze het me kwalijk had geomen als ik niet verteld hda dat ik onder het mes geweest was). Van de IUI/MMM weet een select groepje het. Een aantal vrienden, mijn baas en jullie:D:D. Dat idd om te voorkomen dat we allemaal vragen krijgen. Na de mk vorig jaar wel zat opmerkingen gehad, maar heb daar soort van bot op gereageerd en gezegd dat je sommige dingen gewoon weg niet kan vragen!

Ik had vandaag ineens ongi-krampen... Heel vreemd, nou ja vast over voordat ik een jongetje ben....

12. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Hoi allemaal,

Hier weet iedereen het van mijn kinderwens. Nou ja,het staat niet op facebook ofzo en dat wil ik natuurlijk ook niet. Maar familie en vrienden weten het wel. Ik kan er ook m'n mond niet over houden en praat er graag over.

Chantal,spannend en gelukkig dat er geen rood is! Moet goed komen.

Jeskejes,ontzettend veel sterkte met je moeder. Ik kan me voorstellen dat je het heel zwaar hebt. Enigst kind en zieke mam. Ik kan me voorstellen dat je het haar toch wilt vertellen. Wat zegt je vriend/man ervan? Ik denk dat het wel fijn is dat je hem hebt zodat je het kunt delen.

Wendy,wat een rot-ongi,hopelijk komt het snel!

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Chantal: echt super hoor!
    Al een afspraak gemaakt voor de echo?

@Wendy: vervelend dat je nog altijd niet ongi bent.
    Heb je veel last van hormonen rond je ongi?
    Ik had dat nooit, maar na de bevalling wel.
    Ben echt een b*tch vlak voordat ik ongi word, herken mezelf dan echt niet.
    Arme man hahaha.
    Hoop dat je ongi toch snel doorbreekt!

@Knuffel: spannend die krampjes :D

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ik had 16 april gesprek voor IVF. Als alles goed mag gan wordt dit de eerste echo! Dan ben ik ruim 6wkn dus hoop op een knipperlichtje (of 2 of 3...)

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Kijkoperatie en IUI here we come. Temp is gekelderd dus dit wordt een flinke offday. Heb t nu niet breed met t besef wat komen gaat.

Chantal hoop zo op een mooi knipperlichtje 16 april. Hoe is t nu met je?
    En met de andere? Zaten er meer toch op t wachtbankje?

16. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Jes, wat onzettend balen!! In je hart hoo je dan zoooo dat je dan bespaard blijft hè? Hopelijk valt het je uiteindelijk mee. Hoe dan ook, wij zijn er voor je.

Hier alles prima hoor
    x

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dank je.

Fijn dat t goed gaat. Blijf duimen dat t een plakkerd is! Moet gewoon.

18. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Jes,heel veel sterkte meid. Dat is echt heel rot. Je hoop toch dat het er niet van gaat komen natuurlijk. Succes ook met de kijkoperatie.

19. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Nou gisteren gezellig met zus dagje na Amsterdam geweest lekker geshopt. En eind van de dag EINDELIJKKKK

20. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    En toen ging er iets fout :(

Maar gister dus met zus na Amsterdam geweest gezellig dagje shoppen en eind van de dag eindelijk ongi!!! :) Dus voor ons gaat het nu ook echt beginnen.. Spannend hoor. Schat zo rond 16 a 18 april de iui. Moet meestal rond dag 16 pregnyl spuiten. Heb een cycles van rond de 33 dagen.

@ Dreamer; Ja normaal heb ik dat echt pas als ik clomid genomen heb of pregnyl heb gespoten. Maar was gewoon nu al heel erg bitchie haha.. Maar komt gewoon omdat de ongi er niet door wou breken denk ik..;)

Vandaag drukke dag, taart ophalen, boodschappen doen, nieuwe tel uitzoeken en na de camping. Morgen weer na huis want vier zondag me verjaardag voor de familie ben namelijk donderdag jariggg :)

Liefs wendy en iedereen een fijne dag!

Deel Deze Pagina