Hallo allemaal, Ik knipper weer even met m'n ogen en er zijn zo weer 3 pagina's bijgeschreven. @Jeskejes: welkom en succes met wat er komen gaat. @Chantal: en?? hoe gaat het? Al een beetje aan het dromen? @Wendy: eindelijk ongesteld...normaal gesproken niet fijn, maar in dit geval wel dus. @iedereen die ik nu vergeten ben: sorry. Hier even een update-je over mezelf. Moest vanochtend voor de eerste follikelmeting komen voor de 3e iui. En hij was al 15 mm. Dus morgenavond mag ik de ovitrelle spuiten en dan maandag de iui. Dus gaat allemaal supersnel!! En morgen wordt mijn allerliefste manneke alweer 4! Wat gaat de tijd toch snel.
@pregnyl: zetten ze bij ons al bij 16mm, en als hij 15 was idd de volgende dag @wendy: fijn dat ongi door is gekomen, kan je weer verder! @Willes: kijk nog een paar dagen en dan op de wachtbank, spannend hoor @hier: heb nog mega veel wondfo testen liggen dus doen er elke dag nog wel eentje. vanochtend weer. heb ze ff op papier gelegd en foto gemaakt, zie album. De digi ontbreekt in het rijtje want het display was weer leeg ... Jammer dat ze er geen langer batterijtje in stoppen Morgen test ik nog dan is mn officiele NOD
@Chantal: ik zeg ook een heeeeele andere echo dan gepland!!!! En wat een stoer rijtje! Wordt steeds donkerder (misschien wil je deze vraag nu helemaal niet gesteld hebben, dan alvast sorry, maar: hoe ging dat bij de vmk's??) @Jeskejes: getverderrie... Temp om laag betekent nooit veel goeds. Stap voor stap meis, je moet nu ook niet alles willen overzien, dat kan gewoon weg nog niet... Neem de stappen waar je aan toe bent, de rest komt daarna wel!! @Wendy: omdaks dat er iets mis ging begreep ik het hoor! Maar wat fijn dat het er nu eindelijk is. Dan kan je tenminste door!!! Oh, en alvast gefeliciteerd! (Dan ben ik het in ieder geval niet helemaal vergeten donderdag, ben zo'n muts wat dat betreft....) @Willes: wel op blijven letten hor, het gaat hard hier... En op welke CD zit je nu? Flink de vaart erin is nooit verkeerd!!! En ook jij alvast gefeliciteerd met je grote kleine man!!! @One: ik weet dat er echt veel vesrchil zit tussen de zknhuizen. Ken een verhaal van zp van iemand die echt het gevoel had dat de IUI's te laat waren, en pas na aandringen zijn ze eerder gaan doen. Hier zei gyn: vanaf 15 mm durf ik wel te gokken dat je 2 dgn later mag spuiten... (eigenlijk dan 2,5 dag, dus dan waarschijnlijk ook al dicht tegen 18 mm aan, dat was deze keer in ieder geval wel zo. 18+ mm) Hier weinig nieuws. Heb vanalles wat kan wijzen op zwangerschap, maar wat met hetzelfde gemak kan wijzen op een naderende ongi. Lekker onduidelijk dus. Moet zeggen dat ik nog helemaal niet nerveus ben, komt vast nog wel. Ben trouwens helemaal gevloerd, ik zit nog in een re-integratie traject vanwege mijn rug, maar vandaag ongemerkt toch wel heel lang gewerkt. Dat valt weer even tegen, maarrrrrrr HET IS WEEKEND!!!! Lekker hoor!
Bij die vmk's testte ik niet zo vroeg. En daarna testte ik ook niet door. Merk dat ik nu meer paranoia ben ofzo. En de laatste keer testte ik 3 dagen na NOD positief en de dag erna was het mis Jamer dat het lekkere weer verdwenen is. Doe kalm aan met je rug! Wannner was jouw NOD nou ook alweer, oh, ik moet echt dat lijstje weer opdiepen, mijn geheugen is sinds het auto ongeluk een zeef
Nou inderdaad, ben wel toe aan een goede dosis zon!!! Heerlijk! Mijn NOD is dinsdag.Rustig aan moet ik wel inderdaad, mijn lijf roept me wel tot de orde (lekker rustig aan dit weekend). Ik zal de lijst ff zoeken. Maar auto-ongeluk... heb ik iets gemist??
@Wendy: haha ik vond het al een grappig bericht! Maar super dat je ongi er is meis. Op naar de IUI! @Jeskejes: balen dat het toch IUI gaat worden. Sterkte met de operatie! @Chantal: lekker testen als jij dat wilt! @Knuffel: haha je houdt het spannend! @Pregnyl: hier helemaal geen pregnyl! @All: bijna beginnen met ovu testen. Heb echt de zenuwen haha.
Wie, wat, waar Chantal85: 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. gestart met spuiten voor IUI 4 Adriana76: ronde heelveel (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,beginnen IUI datum nog te horen Zwaaistaart: Ronde 32 (augustus 2009) ronde 8 sinds MA: IUI-2; 29 jaar Onewish: Ronde 20 ( sinds mei 2010 ) Iui 1,2,3,4 mislukt... Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Dreamer83: 1e ronde voor beeb 2! IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar. Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 75 eh en pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 100mg, daarna pregnyl. Willes: ovitrelle/pregnyl voor timing eisprong (FM) afspraken 2 april: Dreamer83: 'uitgangsecho' (stiekeme FM) 3 april: Adriana76: bespreking uitslagen (spannend!) 10 april: Milou: Laparoscopie 30 maart: Willes: 1e FM IUI 3 IUI behandeling 17 maart : Chantal85 ; 3 follies in de race van 17,16&12mm 19 maart: Zwaaistaart 20 maart: Knuffel 20 maart: Onewish 1 follikel 21,5 mm Anders Wanneer testen 31 maart: Chantal85 3 april: onewish 3 april: adriana76 4 april: Knuffel (heb m er toch maar bij gezet) Zwanger Dit zou de laatste lijst moeten zijn....
ha kijk aan, het lijstje! Ja dat ongeluk, dat was voordat dit topic begon. Maar goed, het gaat de goede kant op, tis vooral vermoeidheid, geheugen en concentratie. Maar komt goed. Ik hou mezelf nog even op het testlijstje en ergens volgende week misschien naar het zwanger lijstje... of pas na 16 april
Klnkt heftig, maar ben blij dat het de goed kant op gaat!!! En nu natuurlijik helemaal! Lekker je koppie nog even in het zand steken hoor, snappen wij wel!!
Wie, wat, waar Chantal85: 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. gestart met spuiten voor IUI 4 Adriana76: ronde heelveel (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,beginnen IUI datum nog te horen Zwaaistaart: Ronde 32 (augustus 2009) ronde 8 sinds MA: IUI-2; 29 jaar Onewish: Ronde 20 ( sinds mei 2010 ) Iui 1,2,3,4 mislukt... Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Dreamer83: 1e ronde voor beeb 2! IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar. Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 75 eh en pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 100mg, daarna pregnyl. Willes: ovitrelle/pregnyl voor timing eisprong (FM) afspraken 2 april: Dreamer83: 'uitgangsecho' (stiekeme FM) 3 april: Adriana76: bespreking uitslagen (spannend!) 10 april: Milou: Laparoscopie IUI behandeling 17 maart : Chantal85 ; 3 follies in de race van 17,16&12mm 19 maart: Zwaaistaart 20 maart: Knuffel 20 maart: Onewish 1 follikel 21,5 mm 2 april : Willes IUI 3: follikel 15mm Anders Wanneer testen 31 maart: Chantal85 posi testen vanaf 27-3 3 april: onewish 3 april: adriana76 4 april: Knuffel Zwanger
Wie, wat, waar Chantal85: 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. gestart met spuiten voor IUI 4 Adriana76: ronde heelveel (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,beginnen IUI datum nog te horen Zwaaistaart: Ronde 32 (augustus 2009) ronde 8 sinds MA: IUI-2; 29 jaar Onewish: Ronde 20 ( sinds mei 2010 ) Iui 1,2,3,4 mislukt... Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Dreamer83: 1e ronde voor beeb 2! IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar. Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 75 eh en pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 100mg, daarna pregnyl. Willes: ovitrelle/pregnyl voor timing eisprong (FM) afspraken 2 april: Dreamer83: 'uitgangsecho' (stiekeme FM) 3 april: Adriana76: bespreking uitslagen (spannend!) 10 april: Milou: Laparoscopie IUI behandeling 17 maart : Chantal85 ; 3 follies in de race van 17,16&12mm 19 maart: Zwaaistaart 20 maart: Knuffel 20 maart: Onewish 1 follikel 21,5 mm 2 april : Willes IUI 3: follikel 15mm Anders Wanneer testen 3 april: onewish 3 april: adriana76 4 april: Knuffel Zwanger en uitgerekende datum Chantal85 - 8 december 2012
YYYYYYEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!!!!! De eerst heeft zich onder aan de lijst gemeld!!! Durf je het nu zelf ook een beetje te geloven???
Ik heb met in het topic van MMM mamas over laten halen met een goeie peptalk. Ik ga er nu gewoon in geloven, die stress is ook niet goed!!! Dat er maar snel meer mogen volgen, alleen op zon grote roze bank is ook niet leuk!