Nieuw topic starten met iui

Discussie in 'MMM clubs' gestart door wendy86, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @nance; welkom! Voor jou dus Miss straks je eerste iui. Daar hopen we natuurlijk niet op en ben je Miss wel hartstikke zwanger.. Hier ook voor de eerste iui! Erg spannend allemaal. Nou succes meid.

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Bedankt voor de felicitaties dames:D:D.

Ik was er vanmorgen zelf ook wel even stil van hoor! Uiteraard blij, maar ik meteen wel beetje bang... Ach, ik weet dat ik daarin niet allen ben... Zwanger worden is spannend, maar zwanger blijven bij ons bijna net zo spannend:):). En ook daarin sta ik niet alleen.
    En Willes, ik ben het helemaal met je eens hoor, snel veel meer mooie roze testen hier!!
    Wendy, bevatten... nou een soort van (eigenlijk niet dus:p). Het is heel raar. Aan de ene kant is het natuurlijk iets waar je heel lang op hoopt, en nu is het er ineens.. Maar ergens "wist" ik het lijkt wel, heel vreemd. Maar stiekem lijkt het alsof het over iemand anders gaat hoor (snap je het nog een beetje:(:()

@Adriana: wat fijn dat alles goed was! Die stress is in ieder geval weg! En wat vreemd dat ze zeggen dat het slangetje er misschien niet doorheen zou passen... je BM-mond is nu natuurlijk niet "open", dat zou toch verschil moeten maken lijkt me... (maar ik heb er natuurlijk niet voor gestudeerd...:cool:)
    @Chantal: thanks voor de links. Is nu misschien nog een beetje vroeg, maar wie weet... Op jou foto is de controle links of rechts? Zo'n knal test heb ik zelf eigenlijk nog niet eerder gehad (zelfs niet met 7 weken...). Ik hoop stiekem dat dat een goed voorteken is...
    @Nance: Van harte welkom! Natuurlijk mag je mee schrijven! Hier ook geen ervaren IUI-er hoor. Dat wil zeggen, ik heb vandaag precies 2 weken geleden mijn eerste IUI gehad, en vanmorgen positief getest... Schrijf mee en stel alle vragen die je hebt. Er zijn een aantal wat meer ervaren dames die vast wel antwoorden weten!!

Ik strooi knuffels (en dat beetje HcG wat ik heb strooi ik ook maar, kan nooit kwaad lijkt me!!!)

3. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @ knuffel ik klets er al wel, kan er altijd nog af. Het controle streepje zit altijd aan de blauwe kant :)

Ik begin steeds rustiger te worden. Ben wel nog steeds opgelucht als mn papiertje wit is met afvegen op de wc maar ga er niet meer zo gestresst naartoe en ook niet extra tussendoor.

Op naar de volgende posi test!

Liefs!

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oke, weer wat geleerd :D:D. Heb zelf eigenlijk altijd kruidvat 2v5 testen gehad, en ben geen sloper;) dus had geen idee!
    Maar test is rete duidelijk toch!!!! Vooral houden zo!
    Fijn dat je rust krijgt (kan me er nog niets bij voorstellen:p:p).
    Samen op naar de volgende posi test (en dan niet allen jij en ik, maar zeker ook de rest!!!!!)

5. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Doelde ook op de rest eigenlijk!!! *strooit alle hcg die ze missen kan*

6. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Lief van jullie dames. Genieten jullie maar lekker ervan :) Er volgen er vast nog een hoop. Eerste iui is dit meteen raak bij jou knuffel, dat geeft toch wel weer hoop :) Spannend..

7. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

#367 Molitalia, 3 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 apr 2012
    Ik vroeg me ook af hoe er zaad doorheen moest :$Dat scheen wel te kunnen maar ze kreeg er nog maar net een wattenstaafje in. Dus hoe daar ooit een kind uit moet komen mag joost weten. Ik zal eens even kijken op youtube,ben wel benieuwd. Ik ben heel blij dat we eindelijk mogen beginnen. Prachtige test heb je trouwens!!! hee ik lees pas dat je 36 bent,ik ook bijna. gelukkig ben ik niet de enige wat oudere hier. en is er nog hoop voor mij dat ik ook zwanger word:):)

Nance,welkom hier en natuurlijk mag je meekletsen. Ik ben ook nog niet begonnen met IUI dus. Pas over een dikke week mag ik gaan spuiten.

Wendy,dank je wel! Ik vind het ook spannend. Alles goed verder met je? Zin in morgen? ( je verjaardag)
    knuf,ja ik snap ook niet helemaal wat ze bedoelde. Ik weet ook niet hoe groot dat 'gat' eigenlijk moet zijn:p Ze zat ook allemaal met 2 vingers te wroeten en te voelen,toen met een echostaaf en dan nog met een eendebek. Je begrijpt ik heb een 'leuke' dag gehad:x
    dreamer,,ben heel benieuwd naar dat grote eitje van je. Hopelijk levert het een mooi wondertje op. Paasei hihi

8. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Wie, wat, waar lijstje
    Chantal85: 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. gestart met spuiten voor IUI 4
    Adriana76: ronde heelveel --> 29 dus(april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,beginnen IUI datum nog te horen
    Zwaaistaart: Ronde 32 (augustus 2009) ronde 8 sinds MA: IUI-2; 29 jaar
    Onewish: Ronde 20 ( sinds mei 2010 ) Iui 1,2,3,4 mislukt...
    Knuffel: ronde veel te veel:p (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar
    Wendy86: ronde ook te veel :p (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar.
    Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar.
    Dreamer83: 1e ronde voor beeb 2! IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar
    Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar.

Medicatie
    Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl
    Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod..
    Zwaaistaart: Gonal-F 75 eh en pregnyl
    Knuffel: ovitrelle voor eisprong
    Wendy86: 5 dagen clomid 100mg, daarna pregnyl.
    Willes: ovitrelle/pregnyl voor timing eisprong

(FM) afspraken
    2 april: Dreamer83: 'uitgangsecho' (stiekeme FM)
    10 april: Milou: Laparoscopie
    11 april: Adriana THL laparoscopie 13:30

IUI behandeling
    17 maart : Chantal85 ; 3 follies in de race van 17,16&12mm
    19 maart: Zwaaistaart
    20 maart: Knuffel
    20 maart: Onewish 1 follikel 21,5 mm
    2 april : Willes IUI 3: follikel 15mm
    ongeveer 15 april: adriana begint met spuiten.

Anders

Wanneer testen
    3 april: onewish
    5 april: adriana76
    4 april: Knuffel

Zwanger en uitgerekende datum
    Chantal85 - 8 december 2012

knuf,ik denk dat je het leuker vind zelf je naam onder Chantal te zetten bij het roze gedeelte ;)

9. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wie, wat, waar lijstje
    Chantal85: 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. gestart met spuiten voor IUI 4
    Adriana76: ronde heelveel --> 29 dus(april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,beginnen IUI datum nog te horen
    Knuffel: ronde veel te veel:p (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar
    Wendy86: ronde ook te veel :p (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar.
    Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar.
    Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar.

Medicatie
    Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod..

(FM) afspraken
    2 april: Dreamer83: 'uitgangsecho' (stiekeme FM)

IUI behandeling

Anders

Wanneer testen

Knuffel - nog niet uitgerekend... (durf nog niet:):))

Thanks Adriana:D. Dit is wel eng hoor... Is het nu dan echt waar???? Mijn banner laat ik lekker nog even voor wat het is....

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dames beetje stil rond mij. Ben op vd zenuwen. Maar duim nog steeds voor iedereen hier. Dat er snel meer roze bijkomt!!

Nog 2 nachtjes slapen. Wat moet ik eigenlijk meenemen? Haha ja mezelf ;) Ik moet om half 12 binnen zijn. Heb nu al meelij met mn vriend. Word na narcose altijd in paniek wakker en schreeuw gelijk om mn moeder. En makkelijk zittende broek aan denk. Ohh zenuw zenuw.

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Jes geen idee... idd geen strakke kleding, verder zou ik t ook niet weten. maandverbandjes? Sterkte! Hopelijk valt de narcose deze keer een beetje mee

12. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    heel veel succes bij je operatie!!

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wie, wat, waar lijstje

Medicatie

(FM) afspraken
    5 april: Dreamer83: of IUI of FM

IUI behandeling

Anders

Wanneer testen

Knuffel - nog niet uitgerekend... (durf nog niet:):))

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Knuffel: gij zijt zwanger :D
    Gefeliciteerd!
    Meteen de eerste IUI raak, geweldig.
    Ik hoop je te mogen volgen!

@Chantal: gaat goed he meis :D
    Durf je al te geloven?

@Onewish: hoe staat het met jou?
    (of ben ik echt zo vergeetachtig dat ik het niet meer weet?)

@All: vandaag 8 nega ovu testen.
    Hebben net afgesproken dat we bij morgen een posi test donderdag IUI doen, of de test nou smorgens of savonds posi is.
    Smorgens posi = donderdagochtend IUI
    Savonds posi = donderdagmiddag IUI

Bij mn dochter had ik namelijk smorgens FM van 22 mm en savonds pas posi test, toen de volgende middag IUI.
    Gisteren was mn ei 18 mm, dus vandaag minstens 20, morgen minstens 22 mm.
    Dus dan zouden we op hetzelfde uitkomen als bij onze dochter, vandaar het plan van aanpak!

Als ik morgen geen posi test heb, dan donderdag terug voor echo.
    Dus hoe dan ook donderdag naar de kliniek!
    Nu maar hopen voor een IUI ;)

Vind het zo eng allemaal!

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Als je altijd zo angstig wakker wordt moet je dat aangeven. Daar kunnen ze vast wel iets aan doen.
    Ik was de eerste keer zo vreselijk beroerd na een operatie, aangegeven en nu blijkt dus dat er vanalles mogelijk is.... Gewoon aangeven!!!!
    Ik weet ook niet wat je kan verwachten, heb geen ervaring ermee...
    hoop dat je kan slapen vannacht!!!

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    8 testen:$:$ Jemig, da's niet niks, maarrrrrr je weet waar je het voor doet.
    Het strijdplan ligt nu klaar, eng, maar je kan niet meer terug :p:p
    Komt vast goed meis!!!
    Ook jij nog 2 nachtjes slapen dus...

17. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @Adriana; het gaat weer wat beter maar wel nog steeds ziek.. Ik ben donderdag jarig :) ;)

Ben zo benieuwd volgende week woensdag hoe groot me ei is :)

18. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Oproep aan alle dames hier:

Zodra iemand zich begint te storen aan de (hopelijk snel groeiende) roze lijst hier, willen jullie dat dan aub zeggen? Ik weet hoe moeilijk het is als je de likst ziet groeien en zelf nog steeds geen posi test hebt. In een ander topic stonden er inmiddels bijna meer mensen op de roze lijst dan op de NOD lijst, dus heb ik m daar weggehaald, waarna opgelucht werd gereageerd door de rest. Daar hebben we het opgelost door onderaande lijst een link te zetten naar het vervolgtopic, zodat de dames niet elke keer werden geconfronteerd.

Liefs

19. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @chantal; Als oprichter van dit topic heb ik persoonlijk geen moeite ermee. Het stimuleert juist! Het laat zien dat het kan. :) We gaan er allemaal voor, des te meer vind ik het leuk om te zien bij wie het gelukt is. Dan spreek ik natuurlijk voor mezelf. ;)

20. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.446
    1.033
    113
    Vrouw
    He Jeskejes,
    spannend morgen!
    ik heb vorig jaar april ook een kijkoperatie ondergaan. Ik had wat te lezen mee genomen, omdat ik me 2 uur voor de operatie al moest melden.
    Ik had een joggingpak meegenomen, voor na de operatie. Je buik wordt namelijk opgeblazen met lucht, en daardoor had ik een iets gevoelige buik. Ik was blij geen spijkerbroek aan te hoeven naderhand. Maandverband had ik inderdaad wel nodig, dus dat meenemen is wel slim. Dan hoef je niet die dikke dingen te gebruiken die ze in het ZH klaar hebben liggen.
    Verder viel het me reuze mee. Eventueel kan je iets te drinken meenemen, voor na de operatie. Maar je krijgt vaak ook wel iets aangeboden.

succes en het komt vast goed!
    oja, de dagen na de operatie had ik wel veel last van 1 schouder door het gas wat in buik geblazen was, dus handig om wel pcm in huis te hebben.

Deel Deze Pagina