Wie, wat, waar lijstje Chantal85: 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. gestart met spuiten voor IUI 4 Adriana76: ronde heelveel --> 30 dus(april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,beginnen IUI datum nog te horen Zwaaistaart: Ronde 32 (augustus 2009) ronde 8 sinds MA: IUI-2; 29 jaar Onewish: Ronde 21 ( sinds mei 2010 ) Iui 1,2,3,4,5 mislukt... Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Dreamer83: 1e ronde voor beeb 2! IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar. Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 75 eh en pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 100mg, daarna pregnyl. Willes: ovitrelle/pregnyl voor timing eisprong Adriana 10 dg puregon 75 eh,dan pregnyl. (FM) afspraken 5 april: Dreamer83: of IUI of FM 9 april : Onewish Cd 3 Fm / beginnen clomid ? 10 april: Milou: Laparoscopie 11 april: Adriana THL laparoscopie 13:30 adriana 16 april eerste fm 11 april: Wendy86: fm IUI behandeling 17 maart : Chantal85 ; 3 follies in de race van 17,16&12mm 19 maart: Zwaaistaart 20 maart: Knuffel 2 april : Willes IUI 3: follikel 15mm 9 april: adriana begint met spuiten. Anders Wanneer testen 5 april: adriana76 Zwanger en uitgerekende datum Chantal85 - 8 december 2012 Knuffe
Wie, wat, waar lijstje Chantal85: 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. gestart met spuiten voor IUI 4 Adriana76: ronde heelveel --> 30 dus(april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,beginnen IUI datum nog te horen Zwaaistaart: Ronde 32 (augustus 2009) ronde 8 sinds MA: IUI-2; 29 jaar Onewish: Ronde 21 ( sinds mei 2010 ) Iui 1,2,3,4,5 mislukt... Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Dreamer83: 1e ronde voor beeb 2! IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar. Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 75 eh en pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 100mg, daarna pregnyl. Willes: ovitrelle/pregnyl voor timing eisprong Adriana 10 dg puregon 75 eh,dan pregnyl. (FM) afspraken 9 april : Onewish Cd 3 Fm / beginnen clomid ? 10 april: Milou: Laparoscopie 11 april: Adriana THL laparoscopie 13:30 adriana 16 april eerste fm IUI behandeling 17 maart : Chantal85 ; 3 follies in de race van 17,16&12mm 19 maart: Zwaaistaart 20 maart: Knuffel 2 april : Willes IUI 3: follikel 15mm 5 april: Dreamer 9 april: adriana begint met spuiten. Anders Wanneer testen 18 april: Dreamer Zwanger en uitgerekende datum Chantal85 - 8 december 2012 Knuffel - nog niet uitgerekend... (durf nog niet)
Hier is manlief helemaal op de hoogte. Gaat ook mee naar elke afspraak. Hij vertelde me vorige week zelfs hoeveel mm mn baarmoederslijm was Hij had meegekeken op de monitor hahaha. Vind dat heel belangrijk, het gaat om ons kindje. @Zwangere dames: al kwaaltjes?
Maar dan snap ik het toch nog niet helemaal (sorry). Als je dan pas echt ongesteld werd op dag 6, dan is dat toch eigenlijk dag 1. Je moet tellen vanaf de dag dat je helder bloedverlies hebt. Anders hoort het eigenlijk nog bij de cyclus daarvoor (of zie ik het helemaal verkeerd....). @Wendy gelijk heb je! Ik temp al wel een tijd, daaraan kon ik altijd "oma al zien aankomen", dat vond ik op de een of andere manier minder erg dan een witte test.... Iedere gek zijn gebrek zal ik maar zeggen. Spannend hoor woensdag! Is dit je eerste ronde na de curr. (sorry ben het even kwijt)?? @Vriend: die van mij "moet" mee. Ik vind dat hij er ook wat wel wat voor mag doen, en hij denkt er net zo over. In het begin snapte hij er ook de ballen niet van, maar een beetje voorlichting en een folder van de gyn deed wonderen. Ik kan niet verwachten dat hij er net zoveel van weet als ik (ik ben ook nog eens ervarings deskundige natuurlijk), maar de basis vind ik wel dat hij hoort te weten hoor! (maar goed, dat is bij ons zo, dat zal bij iedereen anders zijn denk ik). Whahaha, ging dat in het echt leven ook maar zo makkelijk. Oeps, zo ineens 10 kilo Knuffel weg. @Dreamer: thanks voor het weer in elkaar zetten. En jouw vriend let dus echt goed op!!! Toen wij vorige zw-schap voor de eerste echo gingen stond Knuffel-man ook heel gespannen naar het scherm te kijken (en zag zelf ook meteen dat het niet goed was). Dus zo ineens snappen ze stiekem meer als je misschien verwacht. @Kwaaltjes: ze komen en gaan. Soms enorm misselijk, en soms ook helemaal niet. De (.)(.) doen wel de hele tijd zeer, dat is voor mij een soort graadmeter (doen ze nog pijn, prik-prik, pffff ja gelukkig). Verder slaap ik heel beroerd, of dat nou door de spanning komt geen idee, maar dat had ik de vorige keer ook... Tot nu toe allemaal nog best te doen hoor!!! Hier zijn mijn moeder en schoonouders net de deur uit. EN IK HEB NIETS GEZEGD!!! Best beetje trots op mezelf
Hahaha stukje Knuffel weg Over 8 maandjes gaat dat wel zo makkelijk hoor! Voor de bevalling wegen en erna, goed voor je zelfbeeld Hahaha dat boob prikken herken ik! Ik betrap mezelf er nu al op Prik prik, doen ze al pijn? Maar geef nog borstvoeding, dus geen idee of mijn boobs zouden reageren op een zwangerschap. Beroerd slapen deed ik ook tijdens de zwangerschap. Veel dromen en vroeg wakker. Tijdens mn zwangerschap had ik veel slijmverlies. Toen ik dat een keer vertelde tegen manlief reageerde hij echt van gatverrrrr doe even normaal, dat zeg je toch niet! Maar heb hem toen gezegd dat dat ook bij een kindje krijgen hoort en ik daar wel over moet kunnen praten met hem. Dat het niet alleen maar leuke dingen zijn. Gaf die me gelijk in. Dus kan wel zeggen dat ik hem bij alles betrek
Whaha, ik vertel ook weleens iets en zeg er dan achteraan: leuk he, zwanger worden. Gelukkig kan hij best veel hebben. Ach weet je, ze hebben toch ook geen idee hoe het allemaal voelt, nou daar maak ik 'm bij vlagen graag deelgenoot van hoor!!! Ja, goed he. ik denk dat wij in ieder geval eerst een goede echo afwachten (als het zo ver mag komen). Hoop eigenlijk mijn mond te kunnen houden tot moeder dag, lijkt me een bijzonder cadeautje... Ik heb trouwens sinds een paar uurtjes ineens weer best heftige "ongi-kramp". Pfff om gek van te worden, best eng. Ben al 3 keer naar de wc gekeken of ik nog geen bloed zie..... Is het al moederdag
Succes allemaal komende tijd! Ik ga straks op vakantie, hopelijk als ik terug kom allemaal goede berichten hier!
dank je wel,lief van je! Ik kan me er gelukkig niet druk om maken. mijn schoonzusje en tevens liefste vriendinnetje moet ICSI en als ik zie wat zij elke avond moet spuiten is dat van mij een lachtertje zwaaistaart,fijne vakantie! jeskejes,hoe voel je je nu? Al wat beter? knuf,knap dat je niets gezegd hebt. Ik verheug me ook op moederdag. hopelijk word ik zelf mammie maar ik reken nergens op.
hay meiden hier net thuis van fm cd 3. alles goed, dus weer beginnen met clomid100 eigen gyn was er niet dus volgende keer maar vragen om ivf folders... ze vroeg wel hoeveelste iui het is, ik zij dit word dan de 6e en laatste iui ... xx
Hele fijne vakantie!!! Hopelijk uitgerust en vol goede moed weer terug!!! @Adriana: zet 'm op met de spuit. Da's in ieder geval stap 1!!!! Ik ga duimen voor een mooie moederdag!!! @One: gelukkig zag alles er goed uit. Zal wel even confronterend geweest zijn die vraag.... Bah, maarrrrrrrr we duimen nog heel hard voor je door. Kijk naar Chantal!!! Heerlijk dat lange weekend. Jammer alleen dat het weer niet zo mee zit.... Ach, dagje lekker rustig aan! Fijne dag allemaal!!!
Wie, wat, waar lijstje Chantal85: 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. gestart met spuiten voor IUI 4 Adriana76: ronde heelveel --> 30 dus(april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,beginnen IUI datum nog te horen Zwaaistaart: Ronde 32 (augustus 2009) ronde 8 sinds MA: IUI-2; 29 jaar Onewish: Ronde 21 ( sinds mei 2010 ) Iui 1,2,3,4,5 mislukt... Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Dreamer83: 1e ronde voor beeb 2! IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar. Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 75 eh en pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 100mg, daarna pregnyl. Willes: ovitrelle/pregnyl voor timing eisprong Adriana 10 dg puregon 75 eh,dan pregnyl. (FM) afspraken 9 april : Onewish Cd 3 Fm / beginnen clomid ? 10 april: Milou: Laparoscopie 11 april: Adriana THL laparoscopie 13:30 16 april: Adriana eerste fm IUI behandeling 17 maart : Chantal85 ; 3 follies in de race van 17,16&12mm 19 maart: Zwaaistaart 20 maart: Knuffel 2 april : Willes IUI 3: follikel 15mm 5 april: Dreamer 9 april: adriana begint met spuiten. Anders Wanneer testen 18 april: Dreamer Zwanger en uitgerekende datum Chantal85 - 8 december 2012 Knuffel - 12 december (of 10, afhankelijk van de calculator ) Oke, oke, ik heb 'm ingevuld. Het is een soort van schatting , doordat mijn cyclus niet 28 dgn is zegt de een dit en de ander dat.... Ach, lekker belangrijk ook. Ergens begin december zeg maar.
knuffel jaa voelt dn erg onaangenaam zo'n vraag mja... nog even de laatste iui afmaken denk ik dn maar, brr heb de zenuwen gwn voor ivf xx
Tuurlijk heb je de zenuwen. Denk ik heel logisch. Is toch weer een andere stap. Maar als het goed is ook een stap dichter naar jullie wondertje! Ik ga gewoon heel hard duimen!!!!! Dikke knuffel en stop die zenwuen nog maar even weg (als dat gaat natuurlijk), als het zover is heb je tijd genoeg om te zenuwen. Een heeeeele dikke knuffel!!!!
@One: zie je zelf geen heil meer in IUI? Of doet jullie ziekenhuis niet meer dan 6 IUI's? Hoop dat het raak gaat zijn meis! @Zwaaistaart: fijne vakantie! @Knuffel: ehh .. wanneer is het moederdag Erg dat ik dat niet weet hahaha. Wij hebben met vaderdag toen positief getest (vandaar ook met 9 dpo al getest) Haha nee boobs doen nog niet pijn. Heb wel het idee dat mn darmen omhoog komen (buik lijkt dikker) En voel steekjes boven en naast mn baarmoeder. Als ik nies voel ik mn bm trekken. Maar ja, weet niet of dat nog van de IUI kan komen. Of dat ik het allemaal wil zien/voelen. Al een echo afspraak gemaakt? @Adriana: succes met spuiten!
Moederdag is 13 mei (nog 4wkn). Misschien dat we dan het nieuws gaan brengen... En ik weet dat soort dingen ook nooit hoor, zag het vandeweek in een recalme en dacht: da's misschien wel leuk... Ik moest nu net even in agenda spieken wanneer het ook al weer was ). Als je hard genoeg prikt doen ze vanzelf pijn haha, maar doe dat mar niet (moet je weer uitleggen waarom je boobs blauw zijn). Ik had al heel snel (en nu nog steeds) dat mijn darmen enorm aan het rommelen waren/zijn. Kan echt herrie maken soms. En ja, je brien kan je aardig voor de gek houden hoor (maar, steekjes met niezen dan weer niet lijkt me). Ik heb nog niet gebeld (weekend is voor mij een goed excuus). Denk dat ik dat van de week ga doen. Ergens is ook dat wel weer soort van eng. Dan dus dichterbij de echo, en met de echo bleek de laatste keer dta het niet goed was... (lekker dubbel allemaal... was het maar vast september of zo haha).
Je was me voor. Ik dan 9 weken, als we dan een mooi kloppend hartje gezien hebben gaan wij er denk ik ook voor (als ik dan mijn mond nog kan houden natuurlijk).