Nieuw topic starten met iui

Discussie in 'MMM clubs' gestart door wendy86, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Wie, wat, waar lijstje
    Chantal85
    : 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. gestart met spuiten voor IUI 4
    Adriana76: ronde heelveel --> 30 dus(april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,beginnen IUI datum nog te horen
    Zwaaistaart: Ronde 32 (augustus 2009) ronde 8 sinds MA: IUI-2; 29 jaar
    Onewish: Ronde 21 ( sinds mei 2010 ) Iui 1,2,3,4,5 mislukt...
    Knuffel: ronde veel te veel:p (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar
    Wendy86: ronde ook te veel :p (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar.
    Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar.
    Dreamer83: 1e ronde voor beeb 2! IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar
    Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar.

Medicatie
    Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl
    Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod..
    Zwaaistaart: Gonal-F 75 eh en pregnyl
    Knuffel: ovitrelle voor eisprong
    Wendy86: 5 dagen clomid 100mg, daarna pregnyl.
    Willes: ovitrelle/pregnyl voor timing eisprong
    Adriana 10 dg puregon 75 eh,dan pregnyl.

(FM) afspraken
    9 april : Onewish Cd 3 Fm =» beginnen clomid
    10 april: Milou: Laparoscopie
    11 april: Adriana THL laparoscopie 13:30
    16 april: Adriana eerste fm

IUI behandeling
    17 maart : Chantal85 ; 3 follies in de race van 17,16&12mm =» geslaagd :)
    19 maart: Zwaaistaart: ongi :(
    20 maart: Knuffel =» geslaagd :)
    2 april : Willes IUI 3: follikel 15mm
    5 april: Dreamer

Anders
    9 april: adriana begint met spuiten.

Wanneer testen
    16 april: Willes
    18 april: Dreamer

Zwanger en uitgerekende datum
    Chantal85 - 8 december 2012
    Knuffel - 12 december (of 10, afhankelijk van de calculator ;))

Even m'n officiële testdatum erbij gezet, maar als ik ongesteld word zal dat waarschijnlijk al morgen of overmorgen zijn. Is de vorige 2 keer ook steeds na ongeveer 10 dagen geweest.

2. klavertje78

klavertje78 Nieuw lid

3 apr 2012
    3
    0
    0
    Zijn er ook meiden die in 2012 starten met iui, net als ik?? En dit met mij willen delen?? Ik sta op de wachtlijst umc utrecht!! Kijk dan ook erg uit naar de brief dat ik mag starten!!!!! vlgs site ziekenhuis, wachttijd van 1 maand :( Nog even geduld.... groetjes klavertje78

3. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Dag klavertje, als je het topic een beetje had gelezen, had je gezien dat iedereen hier in 2012 bezig is met IUI ;)
    Hopelijk ben je snel aan de beurt!

4. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Wie, wat, waar lijstje
    Chantal85
    : 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. gestart met spuiten voor IUI 4
    Adriana76: ronde heelveel --> 30 dus(april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,beginnen IUI datum nog te horen
    Zwaaistaart: Ronde 32 (augustus 2009) ronde 8 sinds MA: IUI-2; 29 jaar
    Onewish: Ronde 21 ( sinds mei 2010 ) Iui 1,2,3,4,5 mislukt...
    Knuffel: ronde veel te veel:p (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar
    Wendy86: ronde ook te veel :p (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar.
    Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar.
    Dreamer83: 1e ronde voor beeb 2! IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar
    Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar.

Medicatie
    Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl
    Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod..
    Zwaaistaart: Gonal-F 75 eh en pregnyl
    Knuffel: ovitrelle voor eisprong
    Wendy86: 5 dagen clomid 100mg, daarna pregnyl.
    Willes: ovitrelle/pregnyl voor timing eisprong
    Adriana 10 dg puregon 75 eh,dan pregnyl.

(FM) afspraken
    9 april : Onewish Cd 3 Fm =» beginnen clomid
    10 april: Milou: Laparoscopie
    11 april: Adriana THL laparoscopie 13:30
    11 april: wendy86: fm
    16 april: Adriana eerste fm

IUI behandeling
    17 maart : Chantal85 ; 3 follies in de race van 17,16&12mm =» geslaagd :)
    19 maart: Zwaaistaart: ongi :(
    20 maart: Knuffel =» geslaagd :)
    2 april : Willes IUI 3: follikel 15mm
    5 april: Dreamer

Anders
    9 april: adriana begint met spuiten.

Wanneer testen
    16 april: Willes
    18 april: Dreamer

Zwanger en uitgerekende datum
    Chantal85 - 8 december 2012
    Knuffel - 12 december (of 10, afhankelijk van de calculator ;))

5. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @adriana; nee ben niet begonnen met spuiten want ik hoef alleen pregnyl te spuiten ;) Verder gaan wij indd gelijk op volgens mij.. :)

@chantal; super gaaf gedaan dat filmpje zeg! :)

@ hier; niet zoveel bijzonders te melden. Behalve dat ik het morgen wel heel spannend vind hoor. Normaal was gewoon alles zeker weten goed geweest maar na die curettage kan het Miss allemaal wel heel anders werken haha. Ag ga er vanuit dat er morgen een super ei zit en dat ik donderdag of vrijdag kan spuiten :)

6. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Wendy,ik hoop ook op een superei voor je! Fijn dat je geen progesteron hoeft te spuiten,dat scheelt weer. Jij bent iets sneller dan mij ik heb pas volgende week een ei :D Oh oeps,je gebruikt wel chlomid zie ik. Dat lijkt me ook geen feest.

Bah,ik moet vanavond een laxeermiddel gebruiken voor die THL morgen. En ik heb al chronische diaree van mezelf,ik ben hier dus niet blij mee.

7. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @Adriana; Oke ik ben dus iets eerder(hoop ik) misschien is er wel helemaal niets :( Maar we blijven maar gewoon positief he ;)

Ohh een laxeermiddel dat is niet fijn indd..

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik kom morgen wel weer even bijlezen, energie is beetje op (heel druk op werk en zo onzeker als maar kan over zwangerschap....).

Voor nu dikke knuffels!!!!

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Adriana: succes morgen!

@Wendy: spannend, de fm!
    Ben benieuwd!

@All: ik heb ongikrampjes...
    Nu duren de dagen nóg langer :p

10. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Nou weer erg ziek. Net bij de dokter geweest en heb weer longontsteking. (ben daar bekend mee) Dus een antibiotica kuur rijker :( Wilde dat juist niet zo voor de iui maar heb even geen keus. Voel me zo slecht dat ik het gewoon echt nodig heb. Ook heb ik sinds een week over me hele lichaam jeuk, word er gewoon echt gek van. Dus ook daarvoor medicijnen gekregen. Het houd ook nooit eens op he :( Hoop dat die jeuk gauw overgaat want dat is toch wel het ergste hoor die jeuk ben er ook gewoon erg sagarijnig door.

Zometeen na de nagels, en daarna direct door na het ziekenhuis. Ben echt benieuwd. ;):)

11. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    @wendy: beterschap!! is wel k*t net nu ja..

12. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Hallo allemaal,
    Zou me graag bij dit onderwerp aan willen sluiten.
    Ook aan deze kant beginnen we deze maand met IUI , afgelopen maand zouden we beginnen maar helaas door nabloedingen van de fertiliscopie besloten een maand uit te stellen..
    Eind april gaat het dan beginnen, allemaal erg onwennig nog maar tegelijkertijd leven we er ook naar toe.

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Frida: welkom en succes!

@Wendy: mag je met die kuren wel zwanger worden?
    Beterschap, lijkt me heftig longontsteking.
    Hoe was de fm?

@All: sinds gisteravond heb ik ongi krampjes.
    En vanmorgen had ik een veegje bloed met afvegen!
    Whaaaaaaa :D
    In al die jaren nog nooit bloed gehad!
    Temp is ook hoger.
    Nu duren de dagen nóg langer :p

14. Molitalia

Dreamer,wat erg nog tot zondag wachten! De dagen lijken dan zooo langzaam te gaan. Mijn duimen draaien hoor!

Wendy,oei longontsteking,dat is niet mals. Ik hoop dat je snel opknapt met de antibiotica :(

Frida,welkom hier!

Hiero: ik heb net mijn THL achter de rug en geloof me: het deed zeer! Ik had naproxen gehad 1 stuk en ook 1 paracetamol. Ze ging eerst met een camera rondom de bm om te kijken hoe die eruit zag. Was prima in orde. Ik moest wel huilen omdat het echt zeer deed. Met de camera door de eileiders was ook geen pretje. Gelukkig waren beide eileiders toegankelijk en kwam de vloeistof er vrijwel meteen doorheen. Ik heb een kwartier zo gespannen als een snaar gelegen. De dokter was heel lief en assistentes ook,dat scheelt wel veel. Ik bloed nu nog wel en heb buikkrampen maar beide niet heel erg gelukkig.

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Adraina: fijn dat alles er goed uitzag!
    Klinkt ook erg pijnlijk.
    Mag je nu meteen weer door voor IUI?
    Doe maar rustig aan vandaag.

16. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @dreamer; ja dat is uitgezocht die antibiotica kan/mag met zwangerschap.

@hier; erg verdrietig!!!! Was voor de fm en er was niks te zien! Alleen kleine eitjes! Mijn gevoel had het dus goed, hier was ik zo bang voor. Ze zei dat het kon komen dat ik ziek ben, maar ik zei tegen der dat ik daar niet in geloof. Ze wilde me maandag terug laten komen, dus ik vroeg of ik dan weer bij die vrouw van vandaag moest en dat was het geval dus ik zeg dat er is afgesproken dat ik die vrouw zal krijgen waar ik de laatste paar keer met de miskraam was geweest. Dus daar kan ik vrijdagochtend heen. Er werd ook niks gezegt vandaag. Vind het gewoon erg vreemd dat er nu niks zat. Enige wat ze zei is Miss hebben we hem gemist! Erg vreemd allemaal. Elke keer als ik me zo verheug op de iui gaat het niet door. Dat maakt me zo verdrietig :(

17. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Wat balen!!! Temp je daarnaast ook nog, dan kan je zien of je ovulatie is geweest. Ik hoop dat vrijdag iets te zien is!

18. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @ adriana wat vervelend dat t zo naar was! Ik mocht de maand vd contrastvloeistof niet zwanger worden maar zie bij jou wel fm, hoe zit dat bij jou? Laat je lekker verwennen!

19. Molitalia

Wendy,ooh wat naar meis,krijg je deze ellende er nog bij :( Ik zou als ik jou was ook niet geloven dat het komt doordat je ziek bent. Laat je niet daarmee afschepen! Heel erg k*t dat je IUI niet doorgaat,ik kan me voorstellen dat je je erop verheugd had.

Hey Chantal,ik mag gewoon zwanger worden,ze hebben er niets over gezegd. Ik ben maandag ook begonnen met spuiten en de arts zei ook dat ik gewoon door mocht gaan met de IUI.

Ik voel me alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden. Bloed veel,heb pijn maar meer in mijn buik dan in mijn bm. Vreemd. Ik loop ook echt gebogen. De naproxen is uitgewerkt helaas en ik kan wel paracetamol eten maar ik ga even lekker douchen en naar bed.

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Wat bijzonder dan. Weer zon verschil tussen zkh. bij mij zeiden ze dat de contastvloeistof en de rontgenstraling het embryo zou kunnen aantasten.
    ik hoop dat je snel weer pijnvrij kunt bewegen!

Deel Deze Pagina