Nieuw topic starten met iui

Discussie in 'MMM clubs' gestart door wendy86, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Nog even doorzetten milow. Wanneer kan/ga je testen?

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Willow: ow nee he :(
    Sterkte meis.

@Milow: kan juist wat goed betekenen he!
    Ik duim!

@Chantal: veel plezier morgen :D
    Ik duim voor een knipperlichtje!

@Knuffel: nog 'even' wachten!

@Wendy: hoop dat je ei snel gaat groeien.

@All: test was vanmorgen akelig wit ;)
    Maar heb de testen van bij mn dochter erbij gepakt en daar zag ik op dag 11 eigenlijk pas en heeeeel licht streepje.
    Dus we testen vrolijk verder :p
    (vandaag dag 9)

3. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Oee spannend dreamer :)

4. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    Werkt als chemisch laborant
    limburg
    Hey hey,, nou.ik ben nu in het ziekenhuis bloedprikken ik kan wel gaan wachten.maar nu weet ik teminste waar ik aan toe ben...vanmiddag kan ik bellen voor de uitslag erg spannend al voelt het echt zelfde als ongi...heb ook puistjes nu maarja gewoon even een paar uur afwachten...duimen jullie met me mee :) haha x

5. vlinder2012

10 apr 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik ben nieuw hier en wil me graag bij een topic aansluiten. Ik was er al achter gekomen dat dat niet altijd even makkelijk is omdat vele topics al erg lang bestaan. Nu hoop ik dat ik me hier bij aan kan sluiten.
    Ik ben nu ook pas gestart met iui. heb 2 pogingen gehad en ben er vandaag achter gekomen dat ook de 2e poging mislukt is :(

6. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Millow,tuurlijk duimen we!! Hopelijk krijg je een goede uitslag.

Dreamer je maakt het wel spannend zeg :D Maar goed,nog maar 2 daagjes in spanning zitten.

Vlinder,wat ontzettend balen. Sterkte :(

Hiero: IUI gaat waarschijnlijk niet door,verdorie. Ik heb teveel eitjes ,5 in totaal en ook nog allemaal 14 mm,18 en eentje zelfs 20 mm. Woensdag moet ik terugkomen voor echo en dan word er beslist. Heel raar ik dacht normaal dat de pregnyl erin moet als een eitje 20 mm is maar misschien dat dat niet mag omdat ze de IUI niet door laten gaan. Maar ik zou zeggen dat ze vandaag dan springen of morgen. Misschien dat er een paar niet doorgroeien,ik hoop het. Ik moet nu 50 puregon spuiten ipv 75 eh. Nou we wachten maar vrolijk af. Echo was geen pretje trouwens na die buikoperatie,deed nog flink pijn.

7. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    @ Milow.. Duim net zo hard voor je mee
    @ Vlinder: welkom, ook ik ben hier net nieuw
    @ Adriana: wat balen zeg, dat is het nadeel dat je het weekend niet terecht kan bij de kliniek voor de echos.. Geld dit dan wel als 1 poging of tellen ze die dan niet mee?

8. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    limburg
    @all...dankjullie wel ik hoop het zo pfff z spannend ben nu aant werk maar kan moeilijk mijn gedachten verzetten!

@vlinder...welkom hier en wat erg dat het tot nu toe nog niet gelukt is, ik zelf ben hier ook pas nieuw en ben vandaag aant wachten op de uitslag van de 2e poging iui..

@dreamer..spannend zeg merk je al wat? en wat zeg je voorgevoel!!

@adriana..wat balen zeg dat is echt niet leuk! hopenlijk woensdag beter nieuws..

9. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Frida,ik heb geen idee,ik heb het nog niet durven vragen :(

Millow dank je wel!

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Fm gehad, zaten rechts een paar van 9 mm
    maar cd 10 is ook wel vroeg voor mij! dus had ook wel verwacht dat ze niet zo groot waren
    nu vrijdag trg komen voor fm op cd 14

( had andere gyn ) vrouwlijke..
    Ze heeft een verwijsbrief gestuurd naar ander ziekenhuis voor ivf.
    en heb folders en dvd mee over ivf dus als vriendje thuis is kunnen we die dvd even bekijken.

ik zij wel dat ik t erg eng vond allemaal.. en cker die eitjes aanprikken, maar ze zij je krijgt nog een info avond, en dan kan je al je vragen enz stellen...

xxx

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Onewish: is ook eng en spannend toch.
    Je kent het niet, dus dat is logisch.
    Hoop dat het niet nodig is meis!

@Vlinder: welkom meis, dit topic bestaat pas kort en is voor de dames die bezig zijn met IUI, dus je bent op je plek hier :D
    Kom lekker meekletsen.

@Milow: en en en en?

@Adriana: oei 5 eitjes is idd geen IUI.
    Vandaar ook geen Pregnyl nu, want als ze allemaal springen...

@All: test van vanmorgen gaf een licht 2e streepje!
    Maar is een nieuwe kv test en heb gelezen dat die soms vals posi geven.
    Dus even afwachten wat de testen de komende dagen gaan doen.

12. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @nieuwe; WELKOM :) kom gezellig meekletsen!

@dreamer; oeiii je maakt het wel heel spannend voor ons zeg! Denk dat het wel goed zit :)

@adriana; oh 5 grote eitjes is indd wel veel, verdorie daar gaat je iui. :( hopen dat je alsnog voor de iui mee kan. Ff afwachten.

@millow; spannend zeg, weet je al meer???

@ hier; straks om 4 uur weer na het zh ben erg benieuwd wat we nu weer te zien krijgen. En dat op cd 19. Allemaal
    Nieuw voor me. Maar dat kon komen doordat ik zwanger ben geweest dat mijn cycles nu wat anders is. We wachten weer af :)

13. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    limburg
    Ik bel pas rond half 5 na het werk...anders krijg ik mss slecht nieuws.en san loop ik hier met een zwaar hoofd pfff...gibgen die ongi krampen eens weg...

14. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    @dreamer: echt spannend!! duim hier super hard voor je!!

@hier: ben benieuwd vanavond in het zh..
    ik hoop zo erg dat er maar 2 eitje door zijn gegroeid!
    o ja had trouwens nog hier naar de apotheek gebeld voor de pregnyl, maar hadden ze nog steeds niet..
    dus weer naar het zh gebeld en hun hebben het voor mij apart gehouden:).
    dus vanavond wat vroeger naar het zh en dan kan ik het daar ophalen.
    en wie weet vanavond of morgen al gebruiken:p.
    spannend...

15. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
  16. vlinder2012

10 apr 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Adriana... jeetje dat is balen, heel veel succes woensdag!

@ Milow... Spannende dag dus voor je, ik hoop voor je dat het
    gelukt is!

17. vlinder2012

10 apr 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Dreamer... Leuk dat ik gezellig mee mag komen kletsen. voor
    jou spannende dagen zo lees ik. Ik hoop dat het
    geen valse uitslag voor je is!

@ Nance... voor jou dus eerste keer iui. Dat is al helemaal
    spannend. Nou hopelijk dat er voor jou maar 2 eitjes
    zijn gegroeid!

18. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Nou kom net van het ziekenhuis af. Nog steeds 1 van 10mm en die doet dus niet meer mee. Omdat die maar niet groter word. Mijn baarmoederslijmvlies is wel heel mooi en die zegt dus dat het wel goed zit maar er is gewoon nog steeds niets te zien alleen maar kleintjes. Morgen kan ik bellen voor de uitslag van het bloed, en dan hoor ik wanneer ik weer moet komen. Waarschijnlijk woensdag. Als er dan nog geen verandering is waarschijn weer pillen om mijn menstruatie op te wekken om vervolgens weer overnieuw te beginnen :( Dus dan geen iui voor ons deze maand. Het zit ons ook niet mee he. We kijken al zo lang na de iui uit en telkens komt er wéér iets tussen. Maar ja we wachten maar wéér af. Denk dat het gebeurd is en we gewoon weer overnieuw moeten beginnen zit namelijk al op cd 19.

19. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    @wendy: dat is echt k*t!!
    een hele dikke knuffel!

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Wendy: de ronde na een "ingreep" kan het natuurlijk best dat je cyclus iets van slag is. Laten we daarop hopen en dat je eitje binnenkort toch gewoon op springen staat! Oh, lees net dat er nu weer geen groeiende te zien was. He nee meis..... Wat enorm balen. Nu dus definitief over en uit deze ronde???

@Frida: bij ons alleen maar fm. Bloed prikken hebben ze bij ons alleen aan het begin van "het hele circus" gedaan. Ook zaad onderzoek toen geweest. Dus tijdens de ronde van de IUI bij ons niets behalve FM, Ovitrelle spuiten en de IUI zelf. En inlezen doe ik ook altijd hoor. De gyn staat elke keer weer verbaasd van de vragen die is stel:D:D

@One: follikels in wording dus. Dat van de brief zal toch wel even een klap geweest zijn. Wel "fijn" dat e.e.a. nu vast in gang gezet wordt, dat scheelt weer eventuele wachttijd. Ik weet van een dinnetje van mij dat ze inderdaad best een heel uitgebreid info-pakket mee kreeg. En ook de info-avond vond ze heel nuttig. Alle vragen die hebt gewoon opschrijven en stellen als daar een keer gelegenheid voor is!! Maar voorlopig gaan we toch nog even voor deze IUI hoor!!!

@Adriana: jemig, dat is inderdaad balen. Maar 5 is echt te veel natuurlijk.... (stel je voor, bijna een half voetbal team in 1 keer:$:$). Natuurlijk helemaal niet leuk. Maar wie weet hoe het zich nu ontwikkeld. Als er een paar niet doorgroeien kan dan de IUI nog wel doorgaan?

@Dreamer: EVEN wachten?????:D:D Nog 7 nachtjes slapen (voel me net een klein kind:p:p). Waaaaaaaaaaaaat, zien die foto!!!! Oh meis, wat spannend!!!!!!

@Willow: Al gebeld ondertussen????

@Vlinder: welkom! Balen dat deze IUI niet geslaagd is zeg..

@Nance: voor jou dus spannend vanavond!!!

@Chantal: ook hier een heeeeeele dikke knuffel! Duimen draaien overuren. Dit had je niet zien aankomen denk ik... Probeer de hoop erin te houden!!!!!

Nou dames, niet echt een positief rondje zo. Ik hoop snel op beter nieuws voor iedereen hier!!!!

Knuffels voor degene die er wel 1 kunnen gebruiken!!!!

Deel Deze Pagina