Hey meiden...pfff hier slecht nieuws 2e iui poging mislukt...bah bah kan alleen maar huilen..ik had het zo gehoopt dus laat die ongesteldheid maar snel komen dan kunnen we er teminste weer voor gaan... al vraag ik me af..is het ons wel gegunt!!! liefs
He Nance,heb je hetzelfde probleem als mij? Ik heb er 5 nu,voel me net een broedkip. Sterkte en ik hoop dat ze je twee goede hebt! Dreamer,spannend!! Hopelijk heb je de goede test te pakken en is ie niet vals positief. One,ooh rot meid dat jullie voor IVF moeten Mijn liefste dinnetje doet ook IVF en zij vind het best te doen qua hormonen. Ik hoop dat het voor jullie ook mee zal vallen al is dat natuurlijk dus geen goed nieuws. Wendy,jij ook al k*tnieuws helaas. He bah het zit ons allemaal niet mee vandaag. Millow,sterkte meis.. Knuf: als er een paar niet doorgroeien gaat de IUI door. Ik moet wel blijven spuiten trouwens alleen minder. Ik heb wel allemaal steken in m'n onderbuik,vraag me af of dat van dat halve elftal komt
Ik was verdoofd tijdens de echo. Heb gister zoveel gehuild omdat ik zoooo bang was voor vandaag, dat mn tranen nu op zijn. 8cm is groot, mn eierstok is helemaal opgeblazen en drukt tegen baarmoeder aan. de ferti arts was dubbel Aan de ene kant zei ze; het is nog wel beetje vroeg maar aan de andere kant mompelde ze ook de hele tijd opmerkingen als: "hmmm... wel vreemd" "hier zou ik nu toch echt iets moeten zien" en "toch wel apart" Die cyste is idd vrij groot. heb ook al de hele tijd felle steken die nu dus wel verklaard kunnen worden. Er is een risico dat mn eierstok om zn as draait door de cyste en de bloedtoevoer wordt afgesloten. Als ik helse pijn krijg moet ik meteen nr zkh. De 24e ben ik 7w3d. Dan moeten we echt iets zien zei ze, anders is het mis. Dat wordt een lange lange week....
Ooh lieve Chantal,ik vind het zo erg voor jullie. Dat word inderdaad een lange week. Ik hoop dat je afleiding kunt vinden met iets,wat dan ook. En ik hoop dat de week voorbij vliegt natuurlijk. Voorlopig maar niet aan het ergste denken al kan ik me voorstellen dat dat heel moeilijk is.
@Knuffel; Nou het is nog niet definitief over en uit. Morgen me bloeduitslagen afwachten en hoor dan meer. Moet geloof ik sowieso woensdag ofzo nog heen om te kijken. @Chantal; Wat erg meid wéér een lange week wachten. Mijn duimen draaien iig voor jou lieverd. Voor iedereen hier trouwens @Milow; Heh balen zeg! Positief proberen te blijven en op na de volgende ronde. Al is dat nu even moeilijk. @Hier; Ben het allemaal zo vreemd he Geen ei die groeit en net gewoon boven de wc gehangen om over te geven. Snap er niets van krijg gewoon een deja vu van de vorige keer toen aten we ook chicken tonight en had ik dat ook en was ik zwanger, en nu weer met chicken tonight. Zwanger zijn kan volgens mij echt niet. En dan heb je toch ook niet een keurig baarmoederslijmvlies???
@Milow: geen goed nieuws uit het ziekenhuis dus? Ik kan me het gevoel goed voorstellen hoor. In inderdaad laat die ongi dan maar komen. Maar meis, nu is niet de tijd om na te denken over of het jullie al dan niet gegund is. Eerst dit weer even "verwerken" en dan moed gaan verzamelen voor de volgende stap! @Adriana: dat kan natuurlijk goed. Voel jij normaal je eisprong? Dan zou je dat dus nu heel goed kunnen voelen, omdat er dus 5 blaasjes van gemiddeld 16 mm of zo in je buik zitten. Dat zit aardig in de weg lijkt mij.... @Chantal: och nee meisje toch. Hebben ze enig idee waardoor die cyste is ontstaan dan? En een gyn die zegt: hmmm... vreemd.... Daar wordt je gewoon "niet vrolijk van". Heel herkenbaar hoor. Je wilt duidelijkheid, en wel NU! En dan nu weer een week wachten... Zo moeilijk. Weet dat je hier je verhaal kwijt kan en dat we er zijn om je door die week heen te sleuren (via PB mag ook hoor). @Wendy: dan blijf ik nog even heel hard voor jullie duimen! Maar wat een vage toestand dan nu... (ben je niet stiekem allergisch voor chicken tonight???? sorry, kon het niet laten...) Knuffelsssss
@knuffel; Hahaha ik eet dat al jaren en nog nooit last van gehad Ag het zou wel gewoon heel toevallig zijn allemaal. Je weet gewoon niet waar je aan toe bent en ga je gekke dingen in je hoofd halen denk ik haha
Ik heb je in ieder geval even aan het lachen gemaakt. De onzekerheid doet een hoop inderdaad.... En sommigen zullen zeggen: toeval bestaat niet.... Alleen de tijd zal het leren!
Hey meid..12 dagen na de iui moeten wij altijd een bloedtest doen.om je hcg waarde te bepalen en die was kleiner dan 1 dus dan ben ik niet zwanger volgens hun....wel jammer woensdag moet ik officeel ongesteld worden dus nu ma afwachten... moed verzamelen en weer door we hebben tenslotte nog.kansen.. @all...dankjewem voor jullie lieve berichtjes.. knuf x
Lieve meisjes, ik heb even vluchtig alles weer doorgelezen, maar ik las alleen maar niet-leuke berichten. Dus allemaal een hele dikke digi-knuffel van Willes!!
Willes,knuffel terug voor jou! En ook voor de andere meiden hier die het moeilijk hebben. Knuf,ik heb een hele beurse plek op m'n buik,het voelt als een blauwe plek als ik erop druk. Deed ook zeer toen de dame daar drukte bij de fm. Ik voel m'n eisprong altijd Een lieve meid hiero op het forum zei ook dat ik iets als escape -IVF kan doen! Dan krijg ik gewoon pregnyl en halen ze de eitjes weg en doen IVF. Als ik dus 5 van die joekels blijf houden. Ik hoop dat mijn zkh zoiets kan en wil. We zullen zien. Welterusten iedereen.
hey, ben gister weer naar het zh geweest.. en er was maar 1 eitje door gegroeid!!. dus de IUI gaat gewoon door. moet morgen om half 11 naar het zh dan spuiten ze de pregnyl in. en dan donderdag moeten we om 8 uur het zaad inleveren en om half 11 hebben we de inseminatie!! echt spannend dus!! @adriana: ik hoop dat er bij jou straks ook maar een paar eitjes door zijn gegroeid en de rest niet!! ik duim super hard voor je!! @sorry ben de naam vergeten.. *schaamschaam*: echt k*t met je cyste!! een hele dikke knuffel!! en hoop ook echt dat alles goed komt bij jullie! ik ga ook voor jullie heel hard duimen!!
@.nance..wat een goed nieuws zeg dat wordt heel spannend... hier wachten op de ongestelheid...maarja wat zal je nu hebben geen krampen niks meer te bekkeb hmmm raar volgens mij houdt mijn lichaam mij goed voor de gek...hopenlijk snel weer door... knuf x
nance,wat spannend! En wat fijn dat er maar eentje doorgegroeid is. Daar hoop ik hier ook op maar ik heb zoveel steken en pijn in m'n buik dat ik bang ben voor het ergste. Het was trouwens Chantal met de cyste. Milow,erg zeg dat wachten op ongi. Volkomen nutteloos vind ik altijd .
@milow: dat wachten is inderdaad k*t. als je met vanalles bezig bent dan gaat de tijd tenminste nog snel voorbij, maar als je moet wachten lijkt het dubbel zolang te duren.. @adriana: haha dankjewel voor chantal haar naam haha. kan de laatste tijd echt helemaal niks meer onthouden. hoop wel echt voor je dat het net zo gaat als bij mij... maar ik heb geen steken of zo gehad.. dus ben er heel eerlijk gezegd bang voor.. maar geef de moed niet op, alles kan nog.
@Nance: Da's goed nieuws! Ik duim voor jullie. @Milow: Wat balen. En dan vooral dat je moet gaan zitten wachten tot je ongesteld wordt. Niet leuk. @Adriana: Zou jammer zijn als jullie deze poging over zouden moeten slaan. En escape-IVF, nooit van gehoord, maar dat zou wel een mooie oplossing zijn dan! @Chantal: Mijn duimen draaien overuren voor jou nu. Hoop zo dat de volgende echo een kloppend hartje laat zien en dat de cyste niet doorgroeit. @iedereen: een fijne dag nog vandaag!
Ja dat wachten is niet leuk...het ergste vond ik eergsiet en gister hele veel ongesteldheids krampen en nu helemaal niks meer pfff..normaal wordt k vandaag of morgen altijd ongesteld tot nu toe altijd een regelmatige cyclus gehad... ja nu ben je echt aant wachten... jullie ook een fijne dag allemaal x