Een beetje dubbel bericht wordt dit wel... @One: wat goed!!! Ik hoop zo voor jullie dat dit DE IUI is!!!!! @Chantal: ook hier een dikke knuffel. Gatverdarrie... Sterkte! Woorden schieten te kort.... Knuffels voor jullie allemaal!
@Chantal: verdorie Weer een mk. Heel veel sterkte meis. Ik hoop dat het vanzelf los komt. @One: spannend! Hoop dat IVF niet nodig gaat zijn. @Knuffel: jeej een knipperlichtje! Gek om te zien he haha. Gefeliciteerd meis. @Adriana: sterkte meis. @All: zaterdag echo, ben benieuwd of alles schoon is en er een goed eitje groeit.
was bij mij de vorige keer ook dat het zeer deed.. de prik opzich niet, maar het erin spuiten brandde echt erg.. maar nu heb je morgen dan je iui? alvast heel veel succes!! ik duim voor je!!
Nance ja morgen de iui Ja vannacht ook erg buikpijn pff.. kon niet slapen, heb dit nog nooit zo erg gehad... zat gwn met tranen in me ogen , men been waar pregnyl in was geprikt deed echt pijn ook! en me buik.... vandaag werd ik wakker en nergens last van...? x
Hai meiden. vreselijk gebroken nacht gehad. Zit nog steeds te wachten tot ik wakker word uit deze nachtmerrie. Ben net alles op gaan schriven in een nieuw weblogbericht. voor wie het aankn om het te lezen, de link stat in mn handtekening. Wist ook niet wat ik anders moest doen om de tijd te doden ik ga nu maar een luisterboek luisteren op de bank en hoop eigenlijk dat ik in slaap val en pas vrijdag wakker wordt. ik ben kapot... Liefs!
Chan heb t gelezen meis! vind zo erg voor je weet alleen niet zo goed wat ik moet zeggen Weet dat ik aan je denk schat! Dikkekus!
chantal heel veel sterkte meis...Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Maar ik denk ook aan je,iedereen hier! Onewish,is pregnyl spuiten heel vervelend? Ik heb het nog nooit gedaan.Wie weet komende maand
@Chantal: ik heb er nog steeds geen woorden voor. Jij en je mannetje heel veel sterkte de komende tijd. En ik hoop dat jullie de kracht uiteindelijk weer terugvinden om door te gaan. Dikke knuffel! @Onewish: veel succes morgen!! Wij mogen a.s vrijdag weer voor de 4e IUI. Tweede keer in 1 maand... Vanavond de pregnyl spuiten. Liefs voor iedereen! Willes
@Dreamer: zaterdag is dan dag 11? Spannend hoor, op naar de volgende ronde!!! Hoe is het nu met je? @One: wat vervelend dat de Pregnyl zo "onprettig" was. Ik ga er nog steeds voor dat dit DE IUI wordt, dus daarna is spuiten niet meer nodig (voor dit wondertje dan he). Misschien dat de pijn (in je buik) ook een beetje door de spanning kwam? Suuces morgen, hoe laat moge jullie? @Chantal: meis, een hele dikke knuffel. Ik heb je blog gelezen. Ten dele herkenbaar. Het is ook gewoon niet eerlijk... Geef vooral nu even toe aan het verdriet. Dan kan je daarna weer proberen moed te verzamelen. Je weet ons te vinden! En als je een luisterend oor nodig hebt.... @Willes: jij ook aan de beurt! Het wordt weer spannend meiden! Knuffels van Knuffel voor iedereen!!!!
Knuffel dankje meis! heb er zelf eigenlijk niet echt vertrouwen in.. vind ook raar nog nooit gehad, mja ook nog nooit zoveel eggwhite gezien bah! lijkt wel of mijn lichaam nu zen werk pas goed doet ofzo?! na t stoppen met de pil..?! xx
Kan me voorstellen dat je geen vertrouwen meer hebt. Maar mag ik dan voor jou in de plaats hopen? Het vrouwen lijf is zo'n complex systeem... Er is gewoon geen pijl op te trekken. Maar stel nou dat je lijf nu pas goed zijn werk gaat doen.... *start een duim sessie die zijn weerga niet kent*
@Chantal; Met tranen in me ogen heb ik je blog gelezen, wat is dit ontzettend oneerlijk.. Sterkte meid. En ik had dat ook bij elke echo denk je dat het toch misschien nog goed zit. Ik weet wat je doormaakt het is gewoon niet eerlijk. @Hier nog steeds aan de provera. Hoop gauw ongi te worden na de provera en nu wel een ei te zien is straks!
Willes succes met pregnyl spuiten. hoop dat het eitje fastvrij is en een zaadje binnenlaat en ze samen zorgen voor een prachtige babytje!
Dan blijf ik dat lekker doen, schaden zal het vast niet!!! En wie weet zijn dat eitje en dat zaadje er wel ENORM van onder de indruk
Wie, wat, waar lijstje Chantal85: 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. IUI 4 = laatste voor IVF -27jaar Adriana76: ronde heelveel --> ongeveer 30 (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,zaad matig. Op naar IUI 2. Zwaaistaart: Ronde 33 (augustus 2009) ronde 9 sinds MA: IUI-3; 29 jaar Onewish: Ronde 21 ( sinds mei 2010 ) Iui 6 Laatste voor ivf/icsi Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Dreamer83: 2e ronde voor beeb 2! 1e ronde na VMK. IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar. Milow: sinds januari 2010 bezig voor een eerste kindje, partner heeft slecht zaad, juni 2011 1ste iui poging en zwanger met 23 weken bevallen van een zoontje(overleden) Milow*, 2e kindje iui 1 en 2 mislukt nu in begin ronde 3 Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 87,5eh en pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 100mg, daarna pregnyl. Willes: puregon 75EH en ovitrelle/pregnyl Adriana puregon 50 eh,dan pregnyl. Milow: pregnyl en na iui 3x2 maal daags utrogestan (FM) afspraken 27 april: Milow fm cyclus dag 10 26 april: Adriana echo,kijken of eitjes gesprongen zijn. 28 april: Dreamer fm cd 11 9 mei: Knuffel tweede echo (9wkn) IUI behandeling 4 april: Willow mislukt 5 april: Dreamer VMK 16 april: Adriana IUI 1 afgebroken 26 april Onewish iui 6 Anders Wanneer testen Onewish 10 mei Zwanger en uitgerekende datum Knuffel - 11 december De hemel is weer een sterretje rijker: Chantal85: april 2011 Volgens mij missen we een aantal afspraken