Hey knuf,nee je hebt gelijk. Ik word pas ongi als alle eitjes weg zijn maar waarom ik dan morgen een echo moet terwijl ik nog niet ongi ben? Ik heb geen idee. Ik voel nog steeds allemaal steken dus die ongi gaat nog heeeel lang duren vrees ik. En ik ben echt bang want normaal heb ik bij 1 ei al buikpijn,laat staan bij 5
Misschien doen ze daarom juist wek de echo. In geval van ongi als uitgangsecho, en als je nog niet ongi bent om te kijken hoe en wat??? En de hoeveelheid eitjes hoeft niets te zeggen voer de buikpijn hoor, misschien valt dat mee. Allemaal nog een fijne avond! Ik zit inmiddels wel aardig te zenuwen voor morgen, spannend hoor!
Wie, wat, waar lijstje Chantal85: 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. IUI 4 = laatste voor IVF -27jaar Adriana76: ronde heelveel --> ongeveer 30 (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,zaad matig. Op naar IUI 2. Zwaaistaart: Ronde 33 (augustus 2009) ronde 9 sinds MA: IUI-3; 29 jaar Onewish: Ronde 21 ( sinds mei 2010 ) Iui 6 Laatste voor ivf/icsi Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Dreamer83: 2e ronde voor beeb 2! 1e ronde na VMK. IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar. Milow: sinds januari 2010 bezig voor een eerste kindje, partner heeft slecht zaad, juni 2011 1ste iui poging en zwanger met 23 weken bevallen van een zoontje(overleden) Milow*, 2e kindje iui 1 en 2 mislukt nu ronde 3 Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 87,5eh en ovitrelle/pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 100mg, daarna pregnyl. Willes: puregon 75EH en ovitrelle/pregnyl Adriana puregon 50 eh,dan pregnyl. Milow: pregnyl en na iui 3x2 maal daags utrogestan (FM) afspraken 26 april: Adriana echo,kijken of eitjes gesprongen zijn. 28 april: Dreamer fm cd 11 9 mei: Knuffel tweede echo (9wkn) +-14 mei: zwaaistaart FM IUI behandeling 26 april Onewish iui 6 27 april: Willes iui 4 30 april: Milow iui 3 Anders Wanneer testen Onewish 10 mei Milow 14 mei Zwanger en uitgerekende datum Knuffel - 11 december De hemel is weer een sterretje rijker: Chantal85: april 2011
Heey meiden, Ik had ff het lijstje aangepast maar ik weet niet hoe ik de kleuren enzo erin krijg?? Hier bijna 1 week voorbij dus nog 1 weekje wachten maar ik voel nog niks merk niks dus ja we zullen zien he.. Al had ik het gister ff moeilijk hier worden zo veel kindjes geboren dat ik me afvraag waarom wij niet!!! Iedereen veel succes en een dikke knuf!
Wie, wat, waar lijstje Chantal85: 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. IUI 4 = laatste voor IVF -27jaar Adriana76: ronde heelveel --> ongeveer 30 (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,zaad matig. Op naar IUI 2. Zwaaistaart: Ronde 33 (augustus 2009) ronde 9 sinds MA: IUI-3; 29 jaar Onewish: Ronde 21 ( sinds mei 2010 ) Iui 6 Laatste voor ivf/icsi Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Dreamer83: 2e ronde voor beeb 2! 1e ronde na VMK. IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar. Milow: sinds januari 2010 bezig voor een eerste kindje, partner heeft slecht zaad, juni 2011 1ste iui poging en zwanger met 23 weken bevallen van een zoontje(overleden) Milow*, 2e kindje iui 1 en 2 mislukt nu in begin ronde 3 Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 87,5eh en ovitrelle/pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 100mg, daarna pregnyl. Willes: puregon 75EH en ovitrelle/pregnyl Adriana puregon 50 eh,dan pregnyl. Milow: pregnyl en na iui 3x2 maal daags utrogestan (FM) afspraken 26 april: Adriana echo,kijken of eitjes gesprongen zijn. 28 april: Dreamer fm cd 11 9 mei: Knuffel tweede echo (9wkn) +-14 mei: zwaaistaart FM IUI behandeling 26 april Onewish iui 6 27 april: Willes iui 4 30 april: Milow iui 3 4 mei: Dreamer iui 2 Anders Wanneer testen Onewish 10 mei Milow 14 mei Zwanger en uitgerekende datum Knuffel - 11 december De hemel is weer een sterretje rijker: Chantal85: april 2011 Dreamer83: april 2011 Ik denk dat ik zo alles weer goed gezet heb! (Zo niet, sorry)
No problem, zat mijn tijd een beetje te verdoen Ik kan niet wachten tot het morgen is, en van de tv hoef je het vanavond ook niet te hebben (vind ik dan...). Ga maar vroeg mijn bedje in. Trusten allemaal!!!!
Knuf,heel veel succes morgen! Ik vind er ook geen barst aan op tv. Lag lekker al om half 9 in bedje te lezen. Milow,ik ken dat gevoel. Zit hier ook alweer te balen. Een hoofd vol puisten en weeeeer geen baby,zelfs niet met 5 eitjes pff.
Hai dames, @knuf: morgen? Help me even... @adriana: welcome back! Weet niet hoe groot jouw eitjes waren, die cyste van mij is nog dik 9cm. @Milow: lastig he al die babys om je heen, komen als paddestoelen uit de grond lijkt t soms! @wachtbankdames: geniet lekker vd brownies! @hier: Zo wij zijn weer terug van een spontaan dagje Adam. Mn man wilde heel graag een playstation3 en die was daar mega in de aanbieding, meteen een all in one printer gekocht, heerlijk gehighteat (gartine in de taksteeg, aanrader!) en weer even nieuwe bhs gekocht. Ben weg van de simone pérèle andorra, zitten altijd perfect, al mn andere bhs liggen in de la mooi te zijn. Moest alleen weer maart groter, pff van 75F naar 75G en zelfs die was beetje krap maar dat zijn vast nog de hormonen dus heb t bij G gehouden! Nu echt helemaal kapot, alles doet me zeer haha, doodvermoeide benen en rug dus deze dame gaat snel slapen! Heb trouwens een datum gekregen voor de controle afspraak en beleidsgesprek, zal m ff op het lijstje zetten!
Wie, wat, waar lijstje Chantal85: 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. IUI 4 = laatste voor IVF -27jaar Adriana76: ronde heelveel --> ongeveer 30 (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,zaad matig. Op naar IUI 2. Zwaaistaart: Ronde 33 (augustus 2009) ronde 9 sinds MA: IUI-3; 29 jaar Onewish: Ronde 21 ( sinds mei 2010 ) Iui 6 Laatste voor ivf/icsi Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Dreamer83: 2e ronde voor beeb 2! 1e ronde na VMK. IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar. Milow: sinds januari 2010 bezig voor een eerste kindje, partner heeft slecht zaad, juni 2011 1ste iui poging en zwanger met 23 weken bevallen van een zoontje(overleden) Milow*, 2e kindje iui 1 en 2 mislukt nu in begin ronde 3 Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 87,5eh en ovitrelle/pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 100mg, daarna pregnyl. Willes: puregon 75EH en ovitrelle/pregnyl Adriana puregon 50 eh,dan pregnyl. Milow: pregnyl en na iui 3x2 maal daags utrogestan (FM) afspraken 26 april: Adriana echo,kijken of eitjes gesprongen zijn. 28 april: Dreamer fm cd 11 9 mei: Knuffel tweede echo (9wkn) +-14 mei: zwaaistaart FM 30 mei: Chantal85 echo voor cyste en beleidsgesprek IUI behandeling 26 april Onewish iui 6 27 april: Willes iui 4 30 april: Milow iui 3 4 mei: Dreamer iui 2 Anders Wanneer testen Onewish 10 mei Milow 14 mei Zwanger en uitgerekende datum Knuffel - 11 december De hemel is weer een sterretje rijker: Chantal85: april 2011 Dreamer83: april 2011
Goedemorgen meiden.. @knuffel..Spannende dag vandaag 2e echo zo spannend! Hij of zei zal wel al behoorlijk gegroeit zijn..en over je banner het staat je prachtig! @chantal zo kan je het wel noemen als paddenstoelen uit de grond niet nomraal zeg..en het is niet dat ik het ze niet gun maar ik had het ons zelf ook zo gegunt! maar wie weet komt dat toch ik snap alleen niet waarom ik zo negatief erover ben dat ik nooit meer moeder mag worden... @adriana...ik snap je frustratie zeker met 5 eitjes dan verwacht je toch dat er 1tje bevrucht wordt he arhhh @chantal dat is lekker een dagje amsterdam daar heb ik wel weer eens zin in lekker shoppen! Maar helaas nu al weer aant werk na een lekker weekend en wachtweek 1 is vandaag om pfff..nog maar 1 weekje wachten en dan.... Iedereen een hele fijne dag! X
Chantal,gezellig een dagje Amsterdam! Mooie stad is dat. En high tea is natuurlijk altijd lekker Milow,succes met je wachtweek. hopelijk vliegt deze week snel voorbij! Ik moet dadelijk een echo maken. Ik denk dat ik nog veel cysten/eitjes heb We zullen zien.
@adriana...heel veel succes meid.ik hoop voor jullie dat je snel weer mag gaan beginnen met iui wwnt dit is ook niks.he pfff. x
Bedankt voor het succes wensen dames (Chantal, heb zo 2e echo). Over negatieve gevoelens bij het zien van zwangere buiken/baby's. Is toch heel logisch. Dit is iets waar wij allemaal (al jaren) van dromen. En ieder ander lijkt met een poep en een scheet zwanger te raken. Bij "ons" (ik schaar mijzelf ook nog even bij jullie als jullie dat goed vinden) moet het allemaal kunst en vliegwerk en dan nog weten we helemaal niets zeker!!! Volgens mij is het ook niet zozeer de echte jaloersheid op de baby of de zwangerschap, maar gewoon de teleurstelling in onszelf/lijf/ hoe je het maar noemen wilt. En zolang wij ons bewust zijn van het feit dat dit misschien een beetje raar is vind ik dat we trots op onszelf mogen zijn dat we ons dat realiseren. Het is toch ook niet zo dat je het een ander niet gunt???? Nu ga ik nog even verder met zenuwen.... nog een half uur
Succes knuffel! Spannend! En Milow,dankje. Ik ben helemaal blij want alle eitjes waren weg! We mogen dus gewoon weer verder als ik ongesteld ben geworden. Op dag 3 mag ik weer bellen voor een echo.
@knuffel...helemaal gelijk heb je zo voelt het voor mij waarom moet het op zn manier en dan ben ik eindenlijk zwanger en verlies ik ons kindje...ik denk vaak dat ik hierin faal ik wil het zo graag...maar we hebben geduld en hopenlijk krijgen we er wat moois voor terug...k ben zo benieuwd naar de echo spannend!!? @adriana...yeaaahhh super nieuws meid! dat de ongesteldheid dan maar heel snel komt.. en hoe gaan ze dat dan de volgende cyclus doen? zodat je geen oveestinulatie krijgt? @all...k ben zo blij dat k mee schrijf op dit forum geeft je toch weer moed en kracht om door te zetten! liefs x
Hey meiden, Druk weekend gehad hier. Ben zaterdag ongi geworden. Dus vanochtend naar het zh gebeld en heb een afspraak gemaakt voor kwart voor 6. Maar daarna terug gebeld, want heb geen medicijnen, moet namelijk gaan prikken. En om 6 uur is de apotheek dicht. Dus moet om half 1 even bellen van hoe we dat gaan doen.. Dus ik ben benieuwd.. @knuffel: en hoe is de echo gegaan?
@Adriana: goed nieuws dus!! Fijn, dan kunnen jullie ie ieder geval door! Net terug van de gyn... Alles was goed!!!! 2.19 cm, dat geeft een termijn van 9 weken en dat klopt precies!!! Zooooo opgelucht. Over 2 weken mogen we weer. Zometeen de VK bellen... (voor degene die het willen, er staat een foto in mijn album)